Xboxlife forum

Dragon age hjælp med breed mother *spoiler*

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon age hjælp med breed mother *spoiler*

Indlægaf SteffaRRRn » 22. nov 2009 16:31

Hej... jeg har spillet til computer, men det gør vel ikke den store forskel...

anyways:

Jeg har det problem, at jeg altid får mega pwn når de der dark spawns kommer ude fra siderne af. Mit hold består af mage, kriger, kriger og rouge - alle i lvl 16.... hvad F**k før jeg?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf morphar~ » 23. nov 2009 19:13

SteffaRRRn

Hvad er specs på din mage? For mig var det ret altafgørende at have en spirit healer i gruppen...ellers ville jeg løbe tør for poltices inden kampen var ovre... så ved ikke om du har det?

Havde selv vanvittig svært ved Broodmother og husk at sværhedsgraden på PC er end højere end på Xbox. Så normal på PC er hard på Xbox osv.
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf Annxii » 23. nov 2009 19:59

jeg klarede broodmother her i eftermiddag med Shale, Wynne, Orghen og min egen rouge. Jeg sendte Orghen i nærkamp og lod min rouge stå med bue i midten af rummet sammen med wynne. Shale var i Stone Aura og dækkede alle. Jeg angreb kun broodmother når jeg havde udryddet tentacels og darkspawns. Jeg tror kun jeg brugte 2 healthpotions og 4 lyriums.

...men ja du skal helt klart have en sprithealer med dig og så ville jeg også anbefale mindst en archer. Jeg kunne stå relativt uforstyret med min rouge. Det tog lidt tid men en buff'ed tank, der bliver healet og en ranged dps til at give en god gang damage fra sikker afstand skulle kunne gøre det hvis du trækker tank væk fra broodmother når der kommer tentacls og darkspawns
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf SteffaRRRn » 24. nov 2009 09:16

Mit problem er nok at jeg har meget svært ved at lave tactics, da jeg synes det system der er i spillet er meget svært at finde ud af. Jeg har ikke nogen healer, og min mage er sådan set bare en random blanding af forskellige elemental spells, lige efter hvad jeg nu lige syntes så fedt ud da jeg så billedet. Jeg plejer aldrig at have problemer med spil af den her type, men synes godt nok det er svært... Og jeg spiller kun på easy *suk* :P
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Annxii » 24. nov 2009 10:05

hvis du ikke har en healer fordi du ikke har klaret circle tower endnu så skulle du nok overveje at gøre det inden du tager broodmother. Hvis du har smidt wynne ud af din gruppe og ikke har andre, der kan heale så er du nok lidt på røven. Eller må du bare sørge for helt at holde dig på afstand af hende. Hun giver mega meget damage hvis hun først samler en character op og så er det vist kun en healer, der kan holde den character i live.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf SteffaRRRn » 24. nov 2009 10:32

Mit problem er at jeg vlagte at være ond, så jeg slagtede de sidste overlevende i tårnet... såå... er begyndt for ny nu, hvor jeg selv er en healer, så må vi jo se om det ændrer noget...
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf morphar~ » 24. nov 2009 11:17

@SteffaRRRn

Først og fremmest, det er ikke nødvendigt at starte forfra, Wynne er ikke den eneste der kan give dig adgang til Spirit Healer Specialization

I princippet kan du sagtens have en healer, uden at unlocke spirit healer spec, men det er bare nogle ret handy spells man får ved det, specielt at kunne resse ;) - og det at der hele tiden er en eller anden form for healing spell du kan kaste, uden at de alle er på cooldown, hvilket sker hvis du kune har baseline heals.

...men angående det at du ikke behøver starte forfra...så

**SPOILER**

Du kan købe den i Denerim, fra Tranquil Proprietor i Wonders of Thedas. eller du kan også købe den fra merchanten i Warden's Keep efter du har fuldført den quest.


Det ændrer helt sikkert en masse! Min første gennemspilning var på normal, indtil jeg ramte broodmother som mit 2. sted, inden circle og dalish... så havde heller ingen healer, måtte sætte det ned på easy, micro manage og sluge alle mine pots og klarede det kun med nød og næppe... på anden gennemspilning med healer, var det no problem på normal på pc.. svarende til hard på boxen.

Jeg fokuserede udelukkende dps på broodmother, ignorede tentacles og trak min secondary melee væk fra broodmother for at tage adds.
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf SteffaRRRn » 24. nov 2009 12:01

Mener du at jeg kan købe sådan en bog så jeg kan lære spirit healing?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf morphar~ » 24. nov 2009 13:54

Ja, det giver dig adgang til specialization, men det kræver jo selvfølgelig stadig at du har points at bruge både på spec'en og efterfølgende på healing spells...så enten skal du klare nogle side quest og stige et par levels, eller finde et save tids nok til at vente lidt med broodmother ;-)
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf SteffaRRRn » 24. nov 2009 15:41

Er det den til ca. 22,5 guld?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Annxii » 24. nov 2009 15:48

SteffaRRRn skrev:Er det den til ca. 22,5 guld?
Der står "Manual: Sprit Healer" på den og ja 22,5g lyder meget rigtigt
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf morphar~ » 24. nov 2009 19:37

oui oui, gi' den slæde skipper ;)
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Re: Dragon age hjælp med breed mother *spoiler*

Indlægaf Akando » 15. okt 2010 21:21

Jeg kørte Mage Mage Warrior warrior (mærkeligt setup ja) Havde Alistair til at tanke, mens at ogdren lavede CC.. Morrigan var damage specced med diverse aoe angreb som jeg sørgede for at have kørende på broodmother mens at jeg angreb de resterende monstre som kom ind i kampen. Min egen figur (2nd mage) var spirit healer, og sørgede derfor for at holde gruppen i live, mens at han også var speccet i diverse cc som f.eks. cone of cold (lifesaver spell udover alle grænser) og mind blast, til at holde diverse run away monstre væk fra morrigan og ham selv. Fungerede fint for mig og fik hende på andet forsøg

Alt dette var også i pc versionen

EDIT: Ups havde slet ikke set hvor gammel denne tråd var :S
Akando
Niveau 0
 
Indlæg: 19



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster