Xboxlife forum

Specilization i DA:O

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Specilization i DA:O

Indlægaf lummerkrog » 13. nov 2009 12:17

Hey m8's

Kan godt være at dette spørgsmål er besvaret i en anden tråd men har mistet overblikket fuldstændig :-)

Hvordan giver man sin char specialer? har fundet et par bøger men syntes ikke jeg kan finde ud af at give min char et speciale, er warrior og har fundet berserker :-)
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf ckolsen » 13. nov 2009 12:31

Ved lvl 7 og 14 får du særlige points du kan sætte i specialerne - du kan så vidt jeg ved kun fordele dem når du leveller op - så det handler om at åbne "muligheden" og så fordele de 2 point ved hhv. lvl 7 og 14 (eller senere hvis du ønsker)

Håber det hjælper?
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf Slydk » 22. nov 2009 21:04

Jeg sidder faktisk lidt med samme problem!! Jeg er lvl 9 warrior og har et point at sætte i specialerne... Men har ik fået lukket op for nogen.. Hvor gør jeg det henne??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf spif2001 » 22. nov 2009 21:09

Slydk skrev:Jeg sidder faktisk lidt med samme problem!! Jeg er lvl 9 warrior og har et point at sætte i specialerne... Men har ik fået lukket op for nogen.. Hvor gør jeg det henne??

Det er lidt op og ned hvordan du får fat i dem.

Check dette link, men vær opmærksom på at spoilere kan forekomme:

http://dragonage.gulbsoft.org/doku.php/ ... alizations
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Slydk » 22. nov 2009 21:25

Endnu engang tak for din hjælp, Spif, Godfather of Rpg ;)
Hvis jeg lige havde haft en enkelt quests tålmodighed, så havde jeg fået mit svar.. Lol!!

Men tak :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Syro_Str0m » 26. nov 2009 21:57

Så jeg kan først få min mage specialiceret til spirit healer når jeg får mit point nummer 2?, jeg er over lvl 7 da jeg fik bogen så ja. Kan jeg låse healer op eller kan jeg først det ved lvl 17 ?

Håber i forstår :) ellers omformulere jeg lige :b
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf spif2001 » 26. nov 2009 22:02

Hvis du har et specialization point, du ikke har brugt endnu, kan du bruge det næste gang du går op i level.

Ellers må du vente til level 14 for at få point nummer 2.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Syro_Str0m » 29. nov 2009 20:24

spif2001 skrev:Hvis du har et specialization point, du ikke har brugt endnu, kan du bruge det næste gang du går op i level.

Ellers må du vente til level 14 for at få point nummer 2.



Mange tak for hjælpen :) skal man låse specilizations op hver gang man starter på en ny char eller skal de kun låses op 1 gang for at være tilgængelig?
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf lummerkrog » 29. nov 2009 20:32

Syro_Str0m skrev:
spif2001 skrev:Hvis du har et specialization point, du ikke har brugt endnu, kan du bruge det næste gang du går op i level.

Ellers må du vente til level 14 for at få point nummer 2.



Mange tak for hjælpen :) skal man låse specilizations op hver gang man starter på en ny char eller skal de kun låses op 1 gang for at være tilgængelig?


de skulle meget gerne være tilgængelige for alle dine chars når du har unlocked dem...
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf Syro_Str0m » 30. nov 2009 14:15

lummerkrog skrev:
Syro_Str0m skrev:
spif2001 skrev:Hvis du har et specialization point, du ikke har brugt endnu, kan du bruge det næste gang du går op i level.

Ellers må du vente til level 14 for at få point nummer 2.



Mange tak for hjælpen :) skal man låse specilizations op hver gang man starter på en ny char eller skal de kun låses op 1 gang for at være tilgængelig?


de skulle meget gerne være tilgængelige for alle dine chars når du har unlocked dem...


Nice så gider jeg godt spille mage engang til for at få unlocked shapeshifter og blood mage :D! det er så fedt et spil at jeg vil spille hver "class" 2 gange :B skal ha noget valuta for trade in'et :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster