Xboxlife forum

Slankekur

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Slankekur

Indlægaf Midget » 4. nov 2009 15:00

hey..

Som i nok kan se i overskriften er jeg gået hen og blevet lidt småfed.. I Fable 2 :P har ingen anelse om hvordan jeg kan blive tynd igen og det ser mega grimt ud! æder ik kød eller drikker øl, da det var det der gjorde mig fed :b men synes ikke at jeg bliver tyndere på nogen måde?

hvordan kan jeg blive skinny i Fable 2 igen? :D
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf FragBite » 4. nov 2009 15:02

Spis en masse selleri :P
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf ckolsen » 4. nov 2009 15:02

Spis selleri - det giver minus fedt til din karakter så vidt jeg husker - er dog noget tid siden jeg spillede det.
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Indlægaf Arring » 4. nov 2009 15:04

Hah, og her skulle jeg til at foreslå, at du tog en længere videregående uddannelse, boede 8 km fra universitetet, som du cyklede til og fra hver dag og at du stort set kun spiste vitaminpiller og müsli. Men øh, ja, selleri. Go with that.
If ignorance is bliss, I must be ecstatic.
Arring
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Midget » 4. nov 2009 15:05

selleri og gulerødder er det eneste jeg spiser derinde :P men jeg skal vel bare blive ved? er der andre stedder end i Bowerstone hvor man kan købe vegetarsnask? fordi at det er ik fordi at der er så vanvittigt mange grøntsager i Bowerstone :P
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Midget » 4. nov 2009 15:10

Arring skrev:Hah, og her skulle jeg til at foreslå, at du tog en længere videregående uddannelse, boede 8 km fra universitetet, som du cyklede til og fra hver dag og at du stort set kun spiste vitaminpiller og müsli. Men øh, ja, selleri. Go with that.


haha :D var os en mulighed!!
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Blade Dk » 4. nov 2009 15:10

I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Midget » 4. nov 2009 15:34

Blade Dk skrev:http://lmgtfy.com/?q=how+to+lose+weight+in+fable+2


mange tak.. du må ellers undskylde hvis jeg forstyrrede dig ved at poste emnet.. men forummet er vel b.la. til for at man kan hjælpe andre med deres problemer.

igen undskyld.. jeg er så ked af det :'(
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Blade Dk » 4. nov 2009 15:39

jo jo det er jo forståeligt nok , men der er en masse topics omkring dette emne hvis man gidder bruge 2 sek på søg funktionen så ville du kunne finde 1.2.3 tråde der omhandler præsis vægttabet i Fable 2
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Midget » 4. nov 2009 16:11

Blade Dk skrev:jo jo det er jo forståeligt nok , men der er en masse topics omkring dette emne hvis man gidder bruge 2 sek på søg funktionen så ville du kunne finde 1.2.3 tråde der omhandler præsis vægttabet i Fable 2


ja okay det har du ret i ;)

har fået løst mit problem nu.. nu skal jeg bare tage mig sammen til at æde grøntsager hele tiden!
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Blade Dk » 4. nov 2009 16:14

mener også at tofu bla sænker din vægt
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster