Xboxlife forum

Hvad skal du spille som i dragon age origins?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Twisted182 » 8. nov 2009 23:53

jeg har to chars lige pt.

Human noble lvl 9. rimelig buff :) sword og shield slår aldrig fejl ;)

Elf mage lvl 3. lige begyndt på ham så han er skal lige ind i det hele men han bliver en elemental mage :)
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf Syro_Str0m » 10. nov 2009 07:46

Jeg begyndte i det små i går og har startet mig en elf mage :D det er sjovt nok :P glæder mig til jeg kommer videre i dag :D for engang skyld meget heldigt man er syg ^^
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Stoffer » 10. nov 2009 17:56

Dwarven Commoner :D Warrior class.

Shield slammer mig igennem horder af mobs ;)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf KingHans » 10. nov 2009 23:28

Stoffer skrev:Dwarven Commoner :D Warrior class.

Shield slammer mig igennem horder af mobs ;)

er jeg også, dog bruger jeg et sværd og en dagger... dejlig combo! POW POW!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Ninjastyle » 10. nov 2009 23:49

Dwarf, noble, rogue - det var den mest eksotiske blanding jeg kunne finde på... en lille fed mand der sniger sig afsted! God humor indtil nu, og fed origin historie på dwarf noble!
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf LazzR » 11. nov 2009 00:09

Nogen der kan og gider give sig tid til at give mig en sammenligning af det her, og World of Warcraft? :) Behøver ikke være detaljeret, men bare det mest basale og vigtige :)
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Nilsson. » 11. nov 2009 02:30

LazzR skrev:Nogen der kan og gider give sig tid til at give mig en sammenligning af det her, og World of Warcraft? :) Behøver ikke være detaljeret, men bare det mest basale og vigtige :)


wow er et mmo? dragon age er et rpg, det i sig selv er en stor nok forskel.. Derudover er historien i højsædet her, hvor det i wow jo bar handler om at slagte tilfældige dyr for tilfældige mennesker..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Unklemac » 11. nov 2009 02:59

Nilsson. skrev:
LazzR skrev:Nogen der kan og gider give sig tid til at give mig en sammenligning af det her, og World of Warcraft? :) Behøver ikke være detaljeret, men bare det mest basale og vigtige :)


wow er et mmo? dragon age er et rpg, det i sig selv er en stor nok forskel.. Derudover er historien i højsædet her, hvor det i wow jo bar handler om at slagte tilfældige dyr for tilfældige mennesker..


De er begge rpg ;)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Blodbad » 11. nov 2009 09:12

LazzR skrev:Nogen der kan og gider give sig tid til at give mig en sammenligning af det her, og World of Warcraft? :) Behøver ikke være detaljeret, men bare det mest basale og vigtige :)

Hvorfor laver du ikke et nyt emne når du skifter emne? Det koster ikke ekstra og tråd hijacking er irriterende.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf The Thing » 12. nov 2009 09:09

City Elf Rogue, og må sige jeg er skuffet... rogues sux big time, men magter ikke at starte en ny >-<
Xbox 360 Pro (Falcon)
The Thing
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf bjaelkesex » 12. nov 2009 09:28

Er du skytte eller dual wield?
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf DkSlayer » 12. nov 2009 09:28

The Thing skrev:City Elf Rogue, og må sige jeg er skuffet... rogues sux big time, men magter ikke at starte en ny >-<


Det er nok nærmere dig der sutter røv mht at bygge en ordentlig rogue, eftersom de er i stand til at levere noget af det højeste single target damage i spillet
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf morphar~ » 12. nov 2009 10:13

min dual wield rogue har nu også klaret spillet ganske fint! Bortset fra piercing / dagger buggen, så er det gået helt fantastisk! Det eneste der mangler for at være den ondeste class er noget bedre stam reg :D
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf lummerkrog » 12. nov 2009 10:18

bjaelkesex skrev:Er du skytte eller dual wield?


Ville man ikke kunne opbygge en der kna begge dele? ville da være at foredel at få begge så man kan klar sig i nærkmap såvel som på afstand? spørger for jeg regner med at lave en rogue næste gang :D
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf DkSlayer » 12. nov 2009 10:32

lummerkrog skrev:
bjaelkesex skrev:Er du skytte eller dual wield?


Ville man ikke kunne opbygge en der kna begge dele? ville da være at foredel at få begge så man kan klar sig i nærkmap såvel som på afstand? spørger for jeg regner med at lave en rogue næste gang :D


Du kan da sagtens bruge skill points i både archer og swords, men så blir han bare aldrig rigtig god til nogen af delene. Vil anbefale at du prioriterer den ene af dem højere..

Men prøv dig bare frem, det er bla. det der gør det sjovt.. At eksperimentere
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster