Xboxlife forum

kommende KOTOR III

Diskuter RPG og MMORPG's her.

kommende KOTOR III

Indlægaf Anubis DK » 20. feb 2006 16:56

Personligt glæder jeg, mig rigtig meget til denne titel, dog har jeg mine forebehold af hensyn til selve kamp systemet, for der håber jeg inderligt de bruger det samme som i Jade Empire hvor det er lidt mere realtime i stedet for det sædvanlige "vente på tur" system som i dens forgænger..
Anubis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf StrudsDK » 20. feb 2006 17:04

Glæder mig sku osse! Det bliver fedt.

Jeg tror at det nye realtime system bliver godt. Personligt synes jeg at tur systemet var for lamt. Man kunne rissikere at man midt under en kamp, blev snydt for en tur, eller at ens ture blev kludret sammen. Det bliver heldigvis ikke muligt :D

Jeg vil dog håbe på nogle store, og når jeg siger store, mener jeg GIGANTISKE, byer. Synes at de gamle by og natur miljøer var lidt for indeskrænket, og der var for få muligheder for en vis følelse af "Frihed" og en stor følelse af "Tunnel-systemet" (Spil som Half-Life og Doom, hvor man skal følge 1 bestemt rute gennem spillet).

Så giv os nogle store miljøer, med en fabelagtig grafik, og jeg er solgt!
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf ReVaN » 20. feb 2006 19:06

nu er det jo altså endnu ikke sikkert at det kommer... men hvis det gør glæder jeg mig ligeså meget til det som oblivion... næsten i hvert fald...!!!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster