Xboxlife forum

lost oddsy og blue dragon

Diskuter RPG og MMORPG's her.

lost oddsy og blue dragon

Indlægaf Sephiroth » 20. feb 2006 15:17

er der andre udover mig som glæder sig til disse to titler. jeg er så stor en fan af Final Fantasy spillne at disse her må bare ejes når de kommer.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


FF Fan

Indlægaf Anubis DK » 20. feb 2006 16:51

Jeg glæder mig nu mest til Lost Odyssy, da Blue dragon ser lidt for børn venligt ud.. men jeg glæder mig som et lille "barn" hehe
Anubis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf Gamemakerman » 20. feb 2006 22:04

Glæder mig for vildt til disse spil, men mest til eNCHANT aRM som de også har lavet :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2006 22:24

Det er da Mistwalker der står for Lost Odyssey og BlueDragon, hvor From Software står for eNCHANT aRM. Mistwalker har ikke udviklet [eM] (?) :)

Glæder mig til Lost Odyssey og det er alene pågrund af grafikken, men specielt historien! :) BlueDragon ser jeg ikke noget specielt i, det er bare ikke lige noget for mig på nuværende tidspunkt.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gamemakerman » 20. feb 2006 22:32

Nååh, undskyld mig der blev lidt forvirret, mener bare de er i gang med 3 Xbox 360 spil, så jeg mente det sidste var [em], men den demostration af Blue Dragon ser fedt ud :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Sephiroth » 23. feb 2006 11:28

jeg må nok indrømme at lost O ser fedest ud. men som sagt glæder jeg mig til der bare kommer nogle gode RPG til XBOX generelt det har været savnet.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron