Xboxlife forum

Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf ALIE » 24. nov 2008 15:20

hej giver en mill for alle dukker
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 24. nov 2008 16:31

ok vi siger 4
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 24. nov 2008 21:34

ok bare lad mig købe vilken dukke i nu har så jeg kan begynde at sammle gratis eller sig hvad i vill have. har stadigvæk ingen :cry:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Nilsson. » 25. nov 2008 15:40

17 reaver dukker til salg eller bytte!

Bytter gerne for andre dukker.. har kun reaver :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf ALIE » 28. nov 2008 17:10

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf NicolaiJohansson » 21. dec 2008 02:31

BoOzE BaBe :D har prøvet at tilføje dig. men jeg kan ikke. din friend list er fuld ;)

jeg har set at folk vil betale for at få den achievement. jeg er villig til at skyde 1-2 mio. Fable 2 gold af på den hvis det er. :D eller bytte med Ruler of Albion eller lign.

er selv igang med Completionist lige nu. når jeg har den kan jeg også bytte der..

tilføj mig hvis der er nogen der er interesseret på nogen måde eller bare vil spille :D
NicolaiJohansson
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Indlægaf dengalekok » 30. dec 2008 15:22

Hvis der er nogle der har lyst til at låne deres dukker ud en dag så siger i bare til :)., I får dem self tilbage bagefter.,
dengalekok
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Jonaseddie » 31. dec 2008 14:05

Altså jeg fik en Hero Doll (den med flag-underbukserne) i min guild-kiste, men tror ikke jeg fik nogen achievment for den?

Får man kun achievment hvis man har alle dukkerne samtidig? :P
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf GiraffeD » 3. jan 2009 12:30

Nilsson -> Jeg har en Hammer Doll. Lyst til at bytte? Adder dig lige
GiraffeD
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Indlægaf jimmynielsendk » 3. jan 2009 13:43

jeg mangler også alle dukkerne, hvis der er nogle der vil hjælpe mig.
:D
jimmynielsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Jacob Schrøder » 6. jan 2009 16:22

Jeg har Hero Doll og Lucien Doll, og er MEGET interesseret i at bytte mig frem til de andre - skriv endelig en PB hvis det er :)
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf Mekuri » 20. jan 2009 19:39

Hejsa. Nu er jeg så også ny bruger herinde (Er så også forholdsvis ny X-box bruger :) )
Jeg mangler faktisk kun 2 multiplayer, og Dollcatcher achievement.. har pt. ikke nogen dolls, stinker for meget til at skyde.. en 10 points endnu så er den der :)
Men hvis der er nogen der sælger dolls enkeltvis, eller er villig til at låne/leje/sælge mig et sæt, er jeg villig til at betale for det i form af guld, eller eventuelt andre items af interesse.
Håber der er nogen der er villige :D Vil være SÅ nice at ha' alle achievements completed :D
Mit gamertag er Mekuri :)
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf DennisRikke » 20. jan 2009 19:48

Kunne vi ikke finde frem til at mødes allesammen så ledes at vi tilsammen har de doll´s også bare sende dem rundt i kredsen så alle kan få dem ??
har dog kun en doll
DennisRikke
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Indlægaf Avatar3101 » 21. jan 2009 22:37

har ingen dolls, pga. at jeg stinker til at skyde. Er pt. kun været oppe på 80 point indtil videre, men er med på DennisRikke's idé :D

Eller også er jeg villig til at betale 10 millioner og en voldsom Mastercleaver med 4 af de bedste arguments i, for alle dukkerne, som jeg så vil give videre eller tilbage bagefter :)

Bare send en PB eller andet, så vi kan snakke
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N


Indlægaf Mekuri » 22. jan 2009 01:08

Jeg var så heldig, at her for en times tid siden fandt jeg en venlig sjæl der lige hjalp mig med dollcatcher, så jeg har nu 100% completed achievements, inkl Knothole. - Nu ligger landet dog sårn at lige inden var jeg gået amok i shooting range, og scorede mig 5 Garth dukker, dvs jeg har 4 i overskud.
Er stadig interesseret i at få fat i de andre, så er frisk på at bytte, men sælger også for legendaries eller guld :)
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster