Xboxlife forum

Sudeki eller fable....dam dam dam dam....

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Sudeki eller fable?

Sudeki
3
10%
Fable
26
90%
 
Afgivne stemmer : 29

Sudeki eller fable....dam dam dam dam....

Indlægaf Zelion » 24. jan 2006 21:18

Hvad er bedst sudeki eller fable? De minder begge om hinanden for man kan i begge spil gå rundt over det hele og sælge våben og købe og magi, Men hvad er bedst af de to spil? Fable er mere en slags legende...Jeg stemmer på FABLE 8)
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf ReVaN » 24. jan 2006 21:35

da sudeki ikke skulle være et direkte skodspil, men heller ikke godt ville jeg stensikkert vælge FABLE! det er bare bedre tror/syntes jeg...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf heinstach » 24. jan 2006 21:37

Haha, kendte ikke Sudeki - troede du mente Sudoku :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf ReVaN » 24. jan 2006 21:44

haha sikke en konkurrence... fedt rpg eller et tal-krydsord-af-en-eller-anden-form...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Vinterbird » 24. jan 2006 21:55

Sudeki er ikke decideret skod, det er bare et utroligt mislykket forsøg på at lave et action RPG.

Fable er tildels langt mere underholdende og er et fint action adventure RPG, dog en smule kort men med en ganske fin historie.

Men hvis du skal ud og investere, så køb The Lost Chapters, eller vent og se hos Xbox Life i løbet af en uges tid. Det kan jo være der kommer en konkurrence med Fable ;)
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf DJan.dk » 25. jan 2006 12:30

Helt klart Fable... Sudeki siger mig ikke det helt store og "atmosfæren" i spillet er ikke nær så god som i Fable :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Zelion » 25. jan 2006 15:03

Ja unskyld men jeg snakker lige om noget andet...Hvodan laver i de dimser der er under det i skriver altså den xbox live dims med billede.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf ShoneGizmoBox » 25. jan 2006 15:16

Fable !
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Indlægaf Gamemakerman » 25. jan 2006 15:29

Fable er klart det bedste og The Lost Chapters er virkeligt fedt lavet :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ShoneGizmoBox » 25. jan 2006 16:03

Hvad er der i Lost Chapters som ikk er i det originale ?!
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Indlægaf Zelion » 25. jan 2006 16:46

Det er ligesom fable men de har lige justeret nogle ting.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Vinterbird » 25. jan 2006 17:12

Der er flere byer, en masse nye quests, udviddet historie, en masse nye våben og magiske angreb.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Gamemakerman » 25. jan 2006 17:16

Kan godt lide hvor man skal dræbe Jack i Lost Chapters :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Zelion » 25. jan 2006 20:59

Jeg køber det først imorgen fordi, at første gang jeg så det ville jeg selfølelig gerne købe det så jeg gik hjem og så om jeg havde ngen penge men det havde jeg ikke. Næste morgen fik jeg nogle penge og gik ud i byen, men så at det var udsolgt i fona. Efter det gik jeg i merlin, bilka, sterio studio og masse andre steder men fandt det ikke. Idag var jeg så heldig at gå ind i GAMES og spørge om de havde det og det havde de, så jeg køber det først imorgen. :D
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf GSE Vubber » 28. feb 2006 11:30

hmmden er ja hvad skal man sige svær eller noget heh altså har gennemført begge og ja vil sige fable er nok mere sagen for der er der jo to side ond og god. men som i sudeki er der flere personer man kan spille som, men ik det store forandringer for der er 4 personer 2 af dem kan skyde 2 af dem er melee såå det er ik det store.. holder mig helt klart til fable :D
" vi er alle homosapiens"

"aahahhahahahah du sagde vi er alle homo :) hahhahhah"

lulw00t
GSE Vubber
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster