Xboxlife forum

Dragon Age: Origins tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Nezbokaj » 21. mar 2010 14:32

spif2001 skrev:Så om jeg igennem Awakening - fed udvidelse.

Lille snyde ting til dem der mangler level 20 achievements: de virker også i Awakening.

Jeg har manglet level 20 mage achievement'en i Origins, så jeg startede en op i Awakening. Her starter man jo i level 18 med nye chars, og efter at have fimset lidt rundt på Vigil Keep, blev min mage level 20 og 'blip'... En achievement for det. :lol:


ved du om det også virker med de 25 difficult persuasions?
Billede
Nezbokaj
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf spif2001 » 21. mar 2010 14:35

Nezbokaj skrev:
spif2001 skrev:Så om jeg igennem Awakening - fed udvidelse.

Lille snyde ting til dem der mangler level 20 achievements: de virker også i Awakening.

Jeg har manglet level 20 mage achievement'en i Origins, så jeg startede en op i Awakening. Her starter man jo i level 18 med nye chars, og efter at have fimset lidt rundt på Vigil Keep, blev min mage level 20 og 'blip'... En achievement for det. :lol:


ved du om det også virker med de 25 difficult persuasions?

Næh - men tror heller ikke der er så mange persuasions i Awakening, så man får nok problemer med at skrabe 25 sammen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Nezbokaj » 21. mar 2010 14:43

spif2001 skrev:
Nezbokaj skrev:
spif2001 skrev:Så om jeg igennem Awakening - fed udvidelse.

Lille snyde ting til dem der mangler level 20 achievements: de virker også i Awakening.

Jeg har manglet level 20 mage achievement'en i Origins, så jeg startede en op i Awakening. Her starter man jo i level 18 med nye chars, og efter at have fimset lidt rundt på Vigil Keep, blev min mage level 20 og 'blip'... En achievement for det. :lol:


ved du om det også virker med de 25 difficult persuasions?

Næh - men tror heller ikke der er så mange persuasions i Awakening, så man får nok problemer med at skrabe 25 sammen.


Okay ærgeligt, er nemlig en af de få jeg mangler og virker lidt dumt at spille det hele igennem igen bare for den.
Billede
Nezbokaj
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf DK Anders » 21. mar 2010 15:33

@spif2001

Kan man have nogle romancer i udvidelsen?
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf spif2001 » 21. mar 2010 15:45

DK Anders skrev:@spif2001

Kan man have nogle romancer i udvidelsen?

Jeg er ikke stødt på noget romantisk, og jeg mener at have læst, at der ikke er romancer i Awakenings.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DK Anders » 21. mar 2010 15:51

spif2001 skrev:
DK Anders skrev:@spif2001

Kan man have nogle romancer i udvidelsen?

Jeg er ikke stødt på noget romantisk, og jeg mener at have læst, at der ikke er romancer i Awakenings.


KEDELIGT!!! Savner Zevran! :( Han var sq med på den værste \:D/
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf austerellis » 21. mar 2010 16:16

DK Anders skrev:
spif2001 skrev:
DK Anders skrev:@spif2001

Kan man have nogle romancer i udvidelsen?

Jeg er ikke stødt på noget romantisk, og jeg mener at have læst, at der ikke er romancer i Awakenings.


KEDELIGT!!! Savner Zevran! :( Han var sq med på den værste \:D/


Så af alle fire figurer savner du Zevran mest? Interessant... Jeg ved det nu ikke, Leliana er lidt mere min stil og mine mandlige figurer skulle da bestemt hellere spille ludo med Morrigan end Zevran... ;)
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf DK Anders » 21. mar 2010 18:10

austerellis skrev:
DK Anders skrev:
spif2001 skrev:
DK Anders skrev:@spif2001

Kan man have nogle romancer i udvidelsen?

Jeg er ikke stødt på noget romantisk, og jeg mener at have læst, at der ikke er romancer i Awakenings.


KEDELIGT!!! Savner Zevran! :( Han var sq med på den værste \:D/


Så af alle fire figurer savner du Zevran mest? Interessant... Jeg ved det nu ikke, Leliana er lidt mere min stil og mine mandlige figurer skulle da bestemt hellere spille ludo med Morrigan end Zevran... ;)


Haha! Zevran er og bliver et unikum! :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Maltéz » 24. mar 2010 21:55

HJÆLP! - minor spoiler alert- Er stødt ind i en game breaking glitch. Spiller Origins og har netop besejret The Broodmother. Er nu gået ind i Anvil of the Void area på kortet i The Deep Roads. går et par skridt frem i første rum og spillet stopper med teksten "loading".Jeg kan høre at der sker noget inde bagved, idet jeg kan trykke på "Y" og "B"hvorefter der kommer nogle lyde frem. Nogen der har oplevet det?
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf austerellis » 25. mar 2010 09:00

Sker det hver gang, du spiller? For så er der jo ikke så pokkers meget, du kan gøre, desværre.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf skitzofraen » 1. apr 2010 11:16

Er der nogen som ved, om dvd versionen af "Awakening" koster det samme, som dlc versionen?

Jeg overvejer nemlig, at tage i gamestop og købe dvd versionen, men gider næsten ikke til det, hvis den er dyrere end dlc versionen...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf kofoed » 1. apr 2010 11:19

skitzofraen skrev:Er der nogen som ved, om dvd versionen af "Awakening" koster det samme, som dlc versionen?

Jeg overvejer nemlig, at tage i gamestop og købe dvd versionen, men gider næsten ikke til det, hvis den er dyrere end dlc versionen...


Den koster 250 kr i gamestop, så det er alt efter hvor du koster dine MSP om det kan betale sig.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf spif2001 » 6. apr 2010 07:38

Der er kommet nogle påske DLC'er.

Feast Day Pranks og Feast Day Gifts, som man kan give / bruge på sine party members. Kan købes hver for sig for 160 eller i en combo pack for 240.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Haugboelle » 9. apr 2010 23:47

spif2001 skrev:Der er kommet nogle påske DLC'er.

Feast Day Pranks og Feast Day Gifts, som man kan give / bruge på sine party members. Kan købes hver for sig for 160 eller i en combo pack for 240.
'

Hehe det lyder sku lidt dyrt må man sige, burde vel være free.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf austerellis » 13. apr 2010 10:15

Så fik jeg gennemført Awakening, men er dog i tvivl om, hvorvidt jeg foretog de rette valg hele vejen igennem spillet. Udmærket expansion, men selvfølgelig en ret kort oplevelse. Et område som The Black Marsh er langt mere interessant end de steder, hvor man render rundt i Origins, mens det er røvirriterende endnu engang at skulle under jorden og slås i huler med de skide darkspawn.

Historien er spændende, og ens companions er okay, men der er dog alt for kort tid til for alvor at komme helt ind på dem, men også her har de fundet på nogle mere interessante følgesvende end dem i Origins (Morrigan, Leliana og Shale undtaget) efter min mening.

Slutningen er noget abrupt, og virker forceret, og spørgsmålet er egentlig, om det her spil var de 229 kr. værd, som jeg gav for det... det tror jeg måske ikke helt jeg synes.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster