Xboxlife forum

Dragon Age: Origins tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf simonp3 » 16. apr 2010 18:10

Hey når man i starten skal ud og hente Darkspawn blood vials og man kommer til morrigan og man får chancen for at rekkrutere hende det kom jeg så til at gå forbi så jeg ikke fik hende med kan jeg på nogen måde rekkrutere hende på et andet tidspunkt?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf spif2001 » 16. apr 2010 20:04

simonp3 skrev:Hey når man i starten skal ud og hente Darkspawn blood vials og man kommer til morrigan og man får chancen for at rekkrutere hende det kom jeg så til at gå forbi så jeg ikke fik hende med kan jeg på nogen måde rekkrutere hende på et andet tidspunkt?

Ja - bare spil videre :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf simonp3 » 16. apr 2010 20:06

nå okey tak:)
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf expose » 22. apr 2010 12:00

Jeg har brug for hjælp drenge! Jeg har aldrig fået prøvet dragon age, og er blevet virkelig i tvivl om hvad jeg ville syntes om det :-/ mangler lidt et spil jeg kan spille indtil Red dead redemption kommer, men omvendt er jeg bange for om spillet måske er FOR stort. Og om grafikken er god nok. Hvad er jeres holdninger til spillet?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf kofoed » 22. apr 2010 12:05

expose skrev:Jeg har brug for hjælp drenge! Jeg har aldrig fået prøvet dragon age, og er blevet virkelig i tvivl om hvad jeg ville syntes om det :-/ mangler lidt et spil jeg kan spille indtil Red dead redemption kommer, men omvendt er jeg bange for om spillet måske er FOR stort. Og om grafikken er god nok. Hvad er jeres holdninger til spillet?


Om grafikken er god nok til dig, kan jeg ikke sige, men den er okay, men på ingen måde super, spillet tager alt fra 30-35 timer til 60-70 timer alt efter hvor meget tid du vil bruge på at snakke med alle og læse en masse.

Selv mener jeg at jeg brugt 40-45 timer på det, over ca. 2-3 uger, så alt efter hvor meget du spiller om du kan nå det inden RDR, men det er et super spil, så hvis du ikke har spillet det, så har du noget godt til gode mener jeg.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf expose » 22. apr 2010 13:42

Okay tak kofoed.

Hvordan virker kamp systemet? Er ret kræsen når det kommer til spil for tiden. Der er ikke så meget der fanger mig i længere tid. Jeg kunne godt lide Mass effect fordi det var så stort et unvers med så meget "lore". Kunne godt bruge en dyb spil oplevelse. Hvad med ens handlinger? Afspejles de i historien?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf austerellis » 22. apr 2010 19:33

expose skrev:Okay tak kofoed.

Hvordan virker kamp systemet? Er ret kræsen når det kommer til spil for tiden. Der er ikke så meget der fanger mig i længere tid. Jeg kunne godt lide Mass effect fordi det var så stort et unvers med så meget "lore". Kunne godt bruge en dyb spil oplevelse. Hvad med ens handlinger? Afspejles de i historien?


Mass Effect og Dragon Age ligner hinanden meget på det punkt, du efterligner. Hvis du vælger at være en idiot over for nogle, så kan det godt lukke nogle porte, og de fleste af dine valg har en eller anden form for udvikling på den historie, der følger. Spillet er ret stor med mange små subquests, som langt hen ad vejen er ret spændende.

Kampsystemet fungerer også meget a la Mass Effect.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf spif2001 » 7. maj 2010 06:54

Dragon Age: Darkspawn Chronicles kommer den 18. maj.

Nu bliver det muligt, at spille som darkspawn i stedet. Jeg tror det bliver de store kampe, som man får lov til at udkæmpe som en darkspawn i stedet, og ikke en full campaign som en darkspawn karakter man opgraderer etc., but who knows...

Trailer: http://www.joystiq.com/2010/05/06/drago ... e-wardens/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Major Oblivious » 7. maj 2010 13:06

Det kunne godt se ud som om at det bliver en 3200 MS point opgradering..
Fik det selv i torsdags, og det har taget stort set al min gaming tid.. Rettelse.. Al min tid ;) Det er virkelig for fedt!!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Jakiller » 7. maj 2010 14:25

jeg synes du skal prøve det først hvis du har mulighed for det, for jeg bla. er også meget glad for sådanne spil, DA var godt nok ikke min kop te. kamp systemet var kedeligt, grafikken ringe og kedelig dialog i forhold til ME 1 & 2.
det er en anelse bedre på pc pga. grafikken.

men kamp systemet er det samme som diablo eller som at spille et MMO, ikke så sjovt igen
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf Annxii » 7. maj 2010 15:37

spif2001 skrev:Dragon Age: Darkspawn Chronicles kommer den 18. maj.

Nu bliver det muligt, at spille som darkspawn i stedet. Jeg tror det bliver de store kampe, som man får lov til at udkæmpe som en darkspawn i stedet, og ikke en full campaign som en darkspawn karakter man opgraderer etc., but who knows...

Trailer: http://www.joystiq.com/2010/05/06/drago ... e-wardens/

med en pris på 400 points ved jeg sgu ikke rigtig hvad jeg skal tro. Det tyder godt nok ikke på så meget, men på den anden side så ville det være ret spild ikke at lave noget ordenligt ud af en ellers glimrende ide.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf spif2001 » 7. maj 2010 16:46

Det er åbenbart et mindre stand alone adventure, hvor man skal angribe Denerim med en char, som døde under Grey Warden prøven. Beskrivelse fra den officielle hjemmeside:

* A look at an alternate history: what if your character had died in the Joining ceremony, and the Grey Wardens marched under Alistair's command instead?
* A standalone adventure in which you command genlocks, hurlocks, shrieks, and even the mighty ogres.
* Complete the module and unlock an epic Darkspawn item in DA:O and Awakening.


Det kunne da blive meget godt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 18. maj 2010 22:22

Darkspawn Chronicles kan nu downloades for 400 point:

http://marketplace.xbox.com/en-US/games ... ?cid=SLink
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 7. jul 2010 06:20

I ly af sommerferien er Leliana's Song dukket op på Marketplace. Det koster 560 point at få lov til at spille Leliana's fortid:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 00454108c0
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Major Oblivious » 7. jul 2010 08:42

Nogle som har nogle guides til gode character builds eller råd ? Tror efterhånden at jeg har genstartet med en ny character 4-5 gange fordi de aldrig bliver særlige awesome.. Tanken om en dual weapon warrior tiltaler mig meget, men synes ikke det harmonerer med hans rolle i gruppen (Tank)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster