Xboxlife forum

puzzle quest er bare så møghamrende fedt :)

Diskuter RPG og MMORPG's her.

puzzle quest er bare så møghamrende fedt :)

Indlægaf polakski » 29. okt 2007 21:29

heps.

Bliver nødt til lige at give noget disko til det frækkeste arcadespil (bortset fra bomberman selvfølgelig, men det er jo en gammel klassiker).

Har efterhånden brugt så meget tid på det spil at min kone snart smider mig ud af huset. :roll:

fy for pokker hvor er det bare fedt.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf mowdy » 29. okt 2007 22:02

Jeg har kun fået prøvet demo´en, men det virker utroligt fængene og med nogenlunde historie.... Skal ha fat i den fulde vers af det :)
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf Lasborg » 29. okt 2007 22:04

Det spil er bare så fantastisk. Køber det dog ikke, da jeg allerede har været igenneme det på DS, hvor touchscreen'en bare er vildt fed.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Demiminigod » 29. okt 2007 22:06

Synes det virkede lidt underligt da jeg først prøvede det, men det da sikkert okay :P
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Skinke » 29. okt 2007 23:57

Jeg var meget hooked på at skulle have det efter at have prøvet demoen, men jeg syntes nu alligevel at 1200 MSP var lidt mere end jeg ville give for et Arcade spil.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf RazorOne DK » 30. okt 2007 02:16

Absolut... Kunne ikke være mere enig ! ^^

Puzzle Quest er det første Arcade spil jeg har købt uden overhovedet at tænke over om det nu var det værd.
Det er virkelig gennemført... Historien er god og man bliver fanget af det fantastiske gameplay ! n_n
Senest rettet af RazorOne DK 2. nov 2007 16:44, rettet i alt 1 gang.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Nicolai » 30. okt 2007 10:03

Ja det er ret godt. God kombination af RPG og puzzle. Der ryger da lidt timer på det.
Nicolai
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Lasborg » 30. okt 2007 10:25

Skinke skrev:...men jeg syntes nu alligevel at 1200 MSP var lidt mere end jeg ville give for et Arcade spil.


Puzzlequest er jo egentligt ikke et arcade spil, det er jo et rigtigt retail spil til psp og DS, så sammenlignet med priserne på de to versioner så er 108 kroner jo ikke galt.

På min DS er jeg pt lvl 50 med en warrior og kan med lidt held smadre alle med et slag med Deathbringer. POW!
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf christianmp » 31. okt 2007 07:00

warrior er overpowered. Sorc'en er dog fed i højere levels.
Spiller pt som knight, og det er sgu underholdende. Især når man chainer 5+ combo på lilla stjerner.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Sarbaek » 1. nov 2007 10:06

Absolut det bedste arcade spil jeg har investeret i, det overgår sågar nogle fuldpris titler jeg har investeret i. Kan klart anbefales.

Ja, det er meget fængende, jeg plejer at spille det om morgenen i weekenderne og har oplevet at jeg har glemt at spise min morgenmad og drikke kaffen inden den blev kold :P
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf eilsoe » 1. nov 2007 11:23

Hmm... kunne være man skulle prøve trial'en igen så, jeg fik ikke en fis ud af første omgang, det sagde mig ikk en bønne.
eilsoe
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf polakski » 2. nov 2007 16:07

jeg er blevet lvl 34 knigth. og jeg er stadig ikke træt af det. tror faktisk også at jeg efterhånden har brugt flere timer på det end flere "rigtige" spil :)

og ja. 1200 MSpenge er sgu en del. men sammenligner jeg minutprisen, så er det ikke helt så slemt endda. eneste hage er nok at jeg ikke kan sælge det videre.

hvis der er nogen der vil slåsse, så send en friendreq. så nakker jeg dig.

tror at jeg vil prøve at bygge en sorc op. trænger til noget mana gaming.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Tupilak » 2. nov 2007 16:22

Vil da også gerne sige, at Puzzle Quest er noget nær det perfekte spil. :)

Kan klart anbefales.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Haugboelle » 8. nov 2007 12:17

Nu får jeg jo helt lyst til at hente det af at læse her :) Kan det sammenlignes med et/nogle spil ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf christianmp » 8. nov 2007 12:27

bejeweled med rpg del hvor skills og spells hjælper dig med at battle dine modstandere
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster