Xboxlife forum

Fable

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable

Indlægaf Kaninus » 1. feb 2005 11:13

Bare af ren nysgerrighed... Er der nogen af jer der stadig spiller fable.

Jeg gennemførte spillet O:) og begyndte på min anden personlighed :twisted: men jeg synes slet ikke at jeg kan finde det store kick ved at spille det igen... er der nogen som stadig synes det holder. :?: :?:
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Thomas » 1. feb 2005 11:38

Jeg er også blevet rimlig træt af det. Det er ligesom om det ikke er sjovt at spille anden gang.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf thewoet » 1. feb 2005 12:04

da jeg have gennemført spillet, prøvede jeg også at starte forfra, med en anden personlighed.
Men det var ikke det samme, så jeg håber rigtig meget på der kommer et fable 2 spil, for fable var et af de bedste spil jeg har spillet.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf DJan.dk » 1. feb 2005 13:15

Det samme her... det er overhovedet ikke det samme anden gang.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Stoffer » 1. feb 2005 13:49

nej.. desværre :(
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf TriXy » 1. feb 2005 18:12

Der er mange spil som ikke er sjove anden gang :(
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Zelion » 5. aug 2005 18:22

Jeg synes stadig det holder, synes det er et sejt spil. Elzker RPG spil
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf DJan.dk » 5. aug 2005 20:05

Der kommer jo en forbedret udgave at Fable som også skulle være meget billig. Det ser jeg frem til.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf DNS_DK » 5. aug 2005 22:00

jeg ELSKER rpg spil, men fable er godt nok ikke lige mig, AAAAALT for kedeligt, og AAAAAAALT for mange loade steder...ARGH gad ikke spille det igennem...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf thewoet » 5. aug 2005 22:24

fable er et af de bedste xbox spil der lavet, du kan ikke kalde det kedeligt, godt nok hurtigt gennemført men det stadig et rigtig godt spil, og på min top 3 xbox liste.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf L1 Solid » 6. aug 2005 11:45

Jeg vil sige at Fable har en rigtig godt stemmening, dog synes jeg at det virker rimligt tyndt på andre kanter, ikke nogen små forskellige organisationer, ikke nogen baggrund om verdenen og historier om legender, og så helt klart for kort gennemført....

Men alt dette er vel bare fordi at man har vænnet sig til Bethesdas standarder:)

Dog skal jeg helt sikkert have Fable: The Lost Chapters.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf lala2 » 6. aug 2005 12:13

Fabel er okay sjovt men kan skal lige komme i en go fabel stemning før man gider
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 24. jan 2006 21:13

Jeg har haft Fable, har solgt det og skal købe det igen for jeg er bare i en go fable stemning som du lige snakkede om.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Gamemakerman » 24. jan 2006 21:14

Zelion skrev:Jeg har haft Fable, har solgt det og skal købe det igen for jeg er bare i en go fable stemning som du lige snakkede om.


Så køb The lost chapters :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ReVaN » 24. jan 2006 21:32

ja, det er både billigere og større
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster