Xboxlife forum

Køber du Two Worlds?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Skal du ha Two Worlds ?

Afstemning sluttede 17. sep 2007 10:32

Nej, kritikken m.m har afskrækket mig
10
14%
Hell yeah jeg skal stadig ha 2W
13
18%
Jeg venter lige og ser det an
12
17%
Nej det har aldrig været aktuelt
29
40%
50/50, er stadig i tvivl
8
11%
 
Afgivne stemmer : 72

Indlægaf the bifoman » 6. okt 2007 22:01

Oh shit 2 verdener det maa vaere dyrt..!
Aj ok :lol:
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf VioBoxer » 8. okt 2007 13:14

Haugboelle skrev:
VioBoxer skrev:
Wescada skrev:
Gimmo skrev:Kan man virkelig ikke fortsætte efter man har spillet Main Questen? Lyder lidt nederen..

Er ellers begyndt at kigge lidt på det efter at have set nogle videoer på youtube.

Øh, du saver inden du går op til bossen.

Smadre ham, loader og spiller videre. På den måde har du fået achievement, og så kan du bare gå tilbage.

Men hvis du går for meget op i lyd og grafik, så lad vær med at køb Two Worlds :)


Hmm det må jeg lige huske på... ingen genemførelse af hoved questen uden at save. Tak for infoen.

Og jeg må give dig ret med hendsyn til grafik og lyd... tror aldrig jeg har set en så dårlig gengivelse af en ulv... men det er da godt de skriver det er en ulv ellers havde jeg gættet på en uhyrlig grim pokémon :)


Er der ulve med ? ;)


:lol: så meget for kunstnerisk frihed.

Men er da glad for at se at de har lavet naturen så varieret... du ved at et spil er stor når du kan gå fra et snelandskap til ørken.
VioBoxer
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Brugeravatar

Indlægaf MR eg HALOman » 2. nov 2007 12:50

Hejsa, jeg har lige et lille spørgsmål omkring denne titel og ville høre om man kan klare campaign med sine venner over Xbox-Live ? ? ? ?

Gider´sku ikk sidde og spille det igennem alene..
Så hvis der er Co-op skal det da prøves..
:P?
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf CaptainKicker » 2. nov 2007 12:54

MR eg HALOman skrev:Hejsa, jeg har lige et lille spørgsmål omkring denne titel og ville høre om man kan klare campaign med sine venner over Xbox-Live ? ? ? ?

Gider´sku ikk sidde og spille det igennem alene..
Så hvis der er Co-op skal det da prøves..
:P?


Jeg har ikke prøvet, men tro mig , at klare det selv er mega fedt!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf spif2001 » 2. nov 2007 14:34

Man kan spille co-op i Two Worlds, men det er ikke singleplayer campaign, som man er sammen om. Det er et udpluk af singleplayer kortet, man render rundt i med nogle simple quests.

Spillets hoveddel er stadig singleplayer delen IMO.

...men ligemeget hvad, så vent med at købe spillet indtil patch 1.6 udkommer, da det lige nu føles som en beta version af spillet, når man spiller. Patchen kommer "any day now" ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaptainKicker » 2. nov 2007 14:56

Hvad mener du med Beta-Version ? Jeg synes spillet kører fremragende
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf spif2001 » 2. nov 2007 15:48

Det hakker meget, der er mange exploits, multiplayer virker ad h til og er nærmest uspilleligt og man kan sidde fast i quests, så man ikke kan komme videre m.m. man har et gammelt save. Er sket for mig et par gange.

Jeg begik den fejl(?) at lave en magiker, med speciale i necromancy. Da jeg var level 25 kunne jeg dræbe drager på under 10 sekunder uden at bruge al min mana - aaaalt for let, men spells bliver også nerfed i patch 1.6.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf MR eg HALOman » 2. nov 2007 20:39

spif2001 skrev:...men ligemeget hvad, så vent med at købe spillet indtil patch 1.6 udkommer, da det lige nu føles som en beta version af spillet, når man spiller. Patchen kommer "any day now" ;)


For sent..
Jeg havde sku ikke troet der var så meget lag...!
Jeg har lag både online og offline... :cry:
Men ellers tak for hjælpen :P
Ved sku ikke helt om jeg skal gå over med spillet igen.
Håber den patch kan redde mig. :(
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf spif2001 » 2. nov 2007 20:43

Patchen er lige på trapperne - er ved at blive checket af Microsoft - og det har den været i et par uger nu. Derfor skulle den kunne downloades meget snart.

Hvis du kan vente indtil patchen kommer, så gør det. Spillet er fedt nok, når man lige kommer i gang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Dr. Cropes » 5. nov 2007 09:43

Nej... Det har aldrig været aktuelt...
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster