Xboxlife forum

RPG der er værd at købe.

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Mr. Aggiz » 28. aug 2007 23:56

Så fik vi vist sat det på plads.

Og ja sorry for off-topic :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf mr Oliver DK » 29. aug 2007 10:31

Hehe. Interessant samtale. Så blev Oliver her lige lidt klogere på Halo. :P
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf White Jackel Dk » 29. aug 2007 11:46

Hvis du er til Rpg, synes jeg at det bedste bud ville være Blue Dragon. Det er et spil hvor du kæmper imod tuttenuttesøde dyr i glade farver. Historien er om en dreng og hans venner, og om at finde sin egen styrke til at hjælpe sig selv og dem man holder af. Spillet er ude nu, så du skal ikke vente en måned eller to på det.

Jeg ser ingenting der kunne støde din religion i det spil, og det er svært at lægge fra sig når du først er kommet igang.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf mr Oliver DK » 29. aug 2007 12:00

White Jackel Dk skrev:Hvis du er til Rpg, synes jeg at det bedste bud ville være Blue Dragon. Det er et spil hvor du kæmper imod tuttenuttesøde dyr i glade farver. Historien er om en dreng og hans venner, og om at finde sin egen styrke til at hjælpe sig selv og dem man holder af. Spillet er ude nu, så du skal ikke vente en måned eller to på det.

Jeg ser ingenting der kunne støde din religion i det spil, og det er svært at lægge fra sig når du først er kommet igang.

Er det ikk lidt ligesom Final Fantasy ?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Excellon » 29. aug 2007 12:15

jo lidt... men man er en flok børn som sluger nogle lysene kugler og så får de nogle "shadow alteregos" som efterligner deres bevægelser dvs. det er skyggerne de kæmper i kampen...

Så vidt jeg har forstået i hvert fald... jeg har ikke modtaget min kopi endnu (skulle gerne komme idag), så andre er nok bedre til at forklare det :)
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf White Jackel Dk » 29. aug 2007 13:03

Det er stort set som Final Fantasy... Altså måden at kæmpe på.. Og Exellon har også ret i det med skyggerne.. Men det er et godt spil, og nemt at gå til.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf mr Oliver DK » 29. aug 2007 14:03

Hmm.. har kun set lidt til FF. Men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes ikke det er overvældende. Men tænkte faktist på engang om jeg ikk skulle købe det.
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf White Jackel Dk » 29. aug 2007 16:57

Jeg tror det er smag og behag... Nogle synes det går for langsomt når det er turn-based, andre kan godt lide at der er tid til at tænke før man gør noget.

Men både Final Fantasy og Blue Dragon er gode spil i mine øjne. Final Fantasy til XBOX360 er dog et af den slags spil der skal betales for hver måned med dankort over live.

Jeg kan da også lige nævne Phantasy Star Universe som også er et RPG til Boxen. Der er der en udmærket single-player del, hvor du for de 80 kr i måneden kan spille det online (MMORPG). Det foregår i rummet med aliens. Det kan sagtens spilles uden at gå online. Også ude nu.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf Triforce » 29. aug 2007 17:06

Har selv prøvet demoen til Phantasy Star Universe...og ja jeg synes ik det var særlig imponerende, men hey det er jo bare min mening..


Men nu kan man jo købe Enchanted Arms for omkring 150 kr. hos softexchange og coolshop...det skulle da være helt okay, har selv lige bestilt det, men gå bare og venter på Two Worlds
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Nicolai » 11. sep 2007 11:25

Triforce skrev:Men nu kan man jo købe Enchanted Arms for omkring 150 kr. hos softexchange og coolshop...det skulle da være helt okay, har selv lige bestilt det, men gå bare og venter på Two Worlds

Har længe været meget nysgerrig efter Enchanted Arms og bestilte den for en uges tid siden hos Softexchange. Nu har de dog udskudt leveringen 2 gange og prisen er sat lidt op siden (fra de 150 kr). Forhåbentlig dukker den snart op.

Men jeg ville da også klart anbefale Mass Effect, selvom jeg selvfølgelig ikke kan have noget rigtig grundlag for det. Previews, videoer,screenshots osv ser alt sammen fantastisk ud, og så er det jo Bioware der har lavet det. KOTOR og NWN var fantastiske spil, så jeg forventer en hel del af Mass Effect.

Generelt måtte der godt komme lidt flere RPG titler.
Nicolai
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster