Xboxlife forum

RPG der er værd at købe.

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Anastacio » 28. aug 2007 19:45

BlakByte skrev:f*ck! FARLIGE POLYGON DÆMONER! WHAT TO DO???

Jeg vil råde dig til at slå 'Instant Ban' meget hurtigt op på nettet inden du poster igen.

STALKER vil jeg også anbefale selvom det ikke er noget RPG. Det er rimelig begrænset med RPGs på markedet lige for tiden, men Blue Dragon kunne være en mulighed. Der er godt nok drager med, så ved ikke, hvor stor chancen er for, at vi ser dæmoner.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Cerialbox » 28. aug 2007 19:49

STALKER er rimelig krævende, så hvis du ikke ved hvor meget din PC kan klare, vil jeg råde dig til at tjekke det først.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf HunkyDory » 28. aug 2007 20:10

Mass Effect er det eneste rigtige! - Det bliver simpelthen det sygeste spil nogensinde.

BTW: Jeg kan ikke tro, at der er nogle "Jehova vidner" der ikke er blevet "hjernevasket" (læg mærke til gåseøjnene) til at tro på og være indenfor den sekt. Men jeg er også stærkt imod religiøse sekter, så min holdning er selvfølgelig farvet af mit had. :)

Sry. for den lille off-topic.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ramo » 28. aug 2007 20:15

Vil det sige du ikke skal have Halo 3 mr Oliver DK?

- Sry for offtopic !
ramo
Niveau 4
 
Indlæg: 389

Brugeravatar

Indlægaf Barner » 28. aug 2007 20:26

hvorfor skulle han ikke få Halo 3?
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Mr. Aggiz » 28. aug 2007 20:34

ramo skrev:Vil det sige du ikke skal have Halo 3 mr Oliver DK?

- Sry for offtopic !


Det er jo mere aliens end dæmoner der er med i Halo 3.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf ramo » 28. aug 2007 20:35

Læste forkert, sry .
ramo
Niveau 4
 
Indlæg: 389

Brugeravatar

Indlægaf Barner » 28. aug 2007 20:36

Mr. Aggiz skrev:
ramo skrev:Vil det sige du ikke skal have Halo 3 mr Oliver DK?

- Sry for offtopic !


Det er jo mere aliens end dæmoner der er med i Halo 3.


det var lidt der hvor jeg ville hen :)
den eneste dæmon der er med der er master chief, som kalde navn af The Covenant.
men jo det må han gerne, og han skal nok også..

går nok min lille ven ;)
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Mr. Aggiz » 28. aug 2007 20:46

Barner skrev:
Mr. Aggiz skrev:
ramo skrev:Vil det sige du ikke skal have Halo 3 mr Oliver DK?

- Sry for offtopic !


Det er jo mere aliens end dæmoner der er med i Halo 3.


det var lidt der hvor jeg ville hen :)
den eneste dæmon der er med der er master chief, som kalde navn af The Covenant.
men jo det må han gerne, og han skal nok også..

går nok min lille ven ;)


Er det ikke bare alle mennesker, som er dæmon i Halo. altså efter The Covenant mening :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Barner » 28. aug 2007 20:47

jo måske, synes bare de siger The demon, altså dæmonEN, men kan selvfølgelig godt være ment som at han bare er den værste af alle de små sataner :P
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf ReVaN » 28. aug 2007 22:09

Tror kun det er Chief de betegner som en demon
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Mr. Aggiz » 28. aug 2007 22:18

ReVaN skrev:Tror kun det er Chief de betegner som en demon


Tror jeg ikk...

Syntes at kunne huske på et tidspunkt, i et af spillende hvor nogle af de, der små sataner (covenants) råber "the DemonS are here" :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf ReVaN » 28. aug 2007 22:28

Arbiter: [standing before the heirarchs and the counsel] There was only one ship.
Prophet of Truth: One? Are you sure?
Arbiter: Yes. They called it the "Pillar of Autumn"
Prophet of Mercy: Why was it not destroyed with the rest of their fleet?
Arbiter: It fled as we set fire to their planet. I followed with all the ships in my command.
Prophet of Regret: When you first saw Halo, were you blinded by its magesty?
Arbiter: Blinded?
Prophet of Regret: Paralyzed? Dumbstruck?
Arbiter: No!
Prophet of Regret: Yet the humans were able to evade your ships, land on the sacred ring, and descrate it with their filty footsteps!
Arbiter: Noble hierarchs, surely you understand that once the parasite attacked...
[crowd uproars]
Prophet of Mercy: There will be order in this counsel!
Prophet of Truth: [Gestures the crowd to be silent] You were right to focus your attention on The Flood, but this Demon? This Master Chief?
Arbiter: By the time I learned of the Demon's intent, there was nothing I could do!
[crowd uproars again]
Prophet of Regret: [whispering] Prophet of Truth, this has gone on long enough! Make an example of this bungler! The Counsel demands it!
Prophet of Truth: [to the Arbiter] You are one of our most treasured instruments. Long have you lead your fleet with honor and distinction. But, your inability to safeguard Halo was a colossal failure.
Counselman: Nay! It was heresy!
[crowd uproars intensely]
Arbiter: I will continue my campaign against the humans!
Prophet of Truth: No, you will not.
[Signals the Honor Guards to take him away]
Prophet of Truth: The Great Journey is about to begin. But, when it does, the weight of your heresy will stay your feet... and you shall be left behind.

:)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Mr. Aggiz » 28. aug 2007 22:30

Hehe selvfølgelig, men altså i kamp, hvor de der små nogen løber i skræk.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Excellon » 28. aug 2007 22:44

det er ikke alle mennesker de referere til som dæmoner men kun master chief (eller spartans, men vi ser kun den ene i spillene og han er den bedste af slagsen)... Når de løber væk så siger de demon i ental ikke flertal...

covenant betragter menneskene som skadedyr der ikke burde have lov til at leve... de er ikke bange for normale soldater, men de er derimod bange for master chief fordi har dræbt så mange af dem... bl.a. derfor betragter de ham som en dæmon men ikke almene mennesker...

Sorry for off-topic...
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster