Xboxlife forum

RPG der er værd at købe.

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 12:57

Så vil jeg da glæde mig til det. Hvis jeg har nogen penge. Der er vel ikk nogen som er interesseret i Oblivion (alm. udgave) ? ;)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf BlakByte » 28. aug 2007 13:00

Synes det er genialt at du er bange for polygoner.. Well done, pussycat.
BlakByte
 
Indlæg: 66


Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 13:02

Jeg er da ikk som sådan bange for dem. Jeg har bare den overbevisning at jeg bør holde mig fra alt der kunne ha noget med dem at gøre.
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Furious JT » 28. aug 2007 13:05

mr Oliver DK skrev:Jeg er da ikk som sådan bange for dem. Jeg har bare den overbevisning at jeg bør holde mig fra alt der kunne ha noget med dem at gøre.


Jeg synes sq det er iorden. Jeg er heller ikke bange for nik&jay, men jeg er overbevist om det er bedst jeg holder mig fra dem
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf BlakByte » 28. aug 2007 13:06

Must suck to be jehova... Ens forældre manipolere med en til at tro på noget og hvis man ikke gider tro på det så bliver bare smidt væk...
BlakByte
 
Indlæg: 66


Indlægaf Sethos88 » 28. aug 2007 13:07

Arh, nu skal det ikke vendes til en "min-religion-er-bedre-end-din" tråd.

Hvis det er hans overbevisning, så lad ham dog om det!
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 13:07

Jeg er tror fuldt ud på Jehova. Så jeg vil ikk ligefrem sige at mine forældre manipulere mig.
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 13:08

Sethos88 skrev:Arh, nu skal det ikke vendes til en "min-religion-er-bedre-end-din" tråd.

Hvis det er hans overbevisning, så lad ham dog om det!

Tak Sethos88. Jeg vidste ikke lige hva jeg sku sige. ;)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf BlakByte » 28. aug 2007 13:09

mr Oliver DK skrev:Jeg er tror fuldt ud på Jehova. Så jeg vil ikk ligefrem sige at mine forældre manipulere mig.


Ja du er blevet manipuleret min ven, præcis ligesom min kammerat som jeg har kendt siden jeg begyndte i børnehaven.. Den stakkels dreng måtte ikke engang komme med til min fødselsdag..
BlakByte
 
Indlæg: 66


Indlægaf Furious JT » 28. aug 2007 13:11

BlakByte skrev:
mr Oliver DK skrev:Jeg er tror fuldt ud på Jehova. Så jeg vil ikk ligefrem sige at mine forældre manipulere mig.


Ja du er blevet manipuleret min ven, præcis ligesom min kammerat som jeg har kendt siden jeg begyndte i børnehaven.. Den stakkels dreng måtte ikke engang komme med til min fødselsdag..


Ja han gik da sikkert glip af en glimragende festivitas!!

Nu er det jo ikke alle der bliver manipuleret. Og det lader til at Mr. Oliver ikke har noget imod at have den relgion, så fred være med det.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 13:11

BlakByte skrev:
mr Oliver DK skrev:Jeg er tror fuldt ud på Jehova. Så jeg vil ikk ligefrem sige at mine forældre manipulere mig.


Ja du er blevet manipuleret min ven, præcis ligesom min kammerat som jeg har kendt siden jeg begyndte i børnehaven.. Den stakkels dreng måtte ikke engang komme med til min fødselsdag..

Altså jeg er ikk blevet manipuleret. Jeg har det helt fint med ikke at holde/komme til fødselsdag, holder heller ikke Jul og såen noget. Men jeg er jo vant til ikke at holde det. :P
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Barner » 28. aug 2007 13:16

hahah godt sagt Furious JT ;)
men BlakByte lav dog en tråd hvor du kan side og hyle op om al den elendighed vi spreder, og så hold dig til emnet i den her tråd
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf mr Oliver DK » 28. aug 2007 13:21

Ja god idé Barner. ;)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf tola5 » 28. aug 2007 13:35

Furious JT skrev:
mr Oliver DK skrev:Jeg er da ikk som sådan bange for dem. Jeg har bare den overbevisning at jeg bør holde mig fra alt der kunne ha noget med dem at gøre.


Jeg synes sq det er iorden. Jeg er heller ikke bange for nik&jay, men jeg er overbevist om det er bedst jeg holder mig fra dem

der er vi enige :lol:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf spif2001 » 28. aug 2007 14:27

Hvad forstår du ved dæmoner?

En ting er at Mass Effect ikke decideret har dæmoner i den normale bibelske forstand med, men der er masser af rumuhyrer og andre intelligens væsner end mennesker.

Så hvis du f.eks. syntes at rumuhyrerne i Alien filmene eller Predator filmene er dæmoner, så vil der være dæmoner i Mass Effect til hobetal.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster