Xboxlife forum

Blue Drangon: Hvem skal have det?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Skal du have Blue Dragon

JA!!!!!!!!! jeg har ventet så længe
7
25%
Måske jeg overvejer stadig. Jeg har ikke prøvet demoen
4
14%
Måske jeg overvejer stadig. Jeg har prøvet demonen
13
46%
RPG er bare ikke mig...Basta
4
14%
 
Afgivne stemmer : 28

Indlægaf Haugboelle » 11. aug 2007 09:36

Sephiroth skrev:
spif2001 skrev:Måske skal jeg ha' det senere ,når det er blevet billigt.

Men at kalde Blue Dragon for et RPG er sgu en joke. Bare fordi der løber en figur rundt med stats, så er det et RPG!?! Hvor er ROLLESPILLET?


hæhæ spif2001, jeg vil sige ud fra mit eget synspunkt. Jeg har spillet Final Fantasy, som de fleste nok vil betegne som et af de første RPG lige siden det allerførste udkom, og blue dragon, køre jo efter præcis det samme som FF spillene, man levler op, du kan få nye våben,magi,figure, historien,udstyr, OSV. Så ergo er det et RPG i min verden, hvor vil du ellers placere det? :D

MVH Sephi


Ah Ultima (Som dengang hed Akalebeth mener jeg) er nok nærmere det der startede det meste ;)

Men udover det, så havde jeg sat næsen op efter Blue Dragon, men blev fælt fælt skuffet over demoen, så nu venter jeg lige og ser hvad folket siger.

Derudover regner jeg klart med at sku ha Eternal og ikke mindst Two Worlds!!! (Ser så svedigt ud)
Senest rettet af Haugboelle 11. aug 2007 09:39, rettet i alt 1 gang.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Da Senzai » 11. aug 2007 09:38

Jeg ved heller ikke om jeg gider JRPG mere efter Enchanted Arms. Jeg kunne vildt godt lide figurene og sådan. Spillet blev bare dræbt af alle Random encountersne. Jeg hader at skulle løse gåder, når jeg hvergang jeg har taget 3 skridt skal battle. Tager 100 år, og hver battle er den samme. Det gør også, at jeg ikke gider udforske verdenen. Jeg orker simpelthen ikke, at kæmpe den samme kamp 1000 gange altså.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Haugboelle » 11. aug 2007 09:43

Da Senzai skrev:Jeg ved heller ikke om jeg gider JRPG mere efter Enchanted Arms. Jeg kunne vildt godt lide figurene og sådan. Spillet blev bare dræbt af alle Random encountersne. Jeg hader at skulle løse gåder, når jeg hvergang jeg har taget 3 skridt skal battle. Tager 100 år, og hver battle er den samme. Det gør også, at jeg ikke gider udforske verdenen. Jeg orker simpelthen ikke, at kæmpe den samme kamp 1000 gange altså.


Ja det altså bare heller ikke mig, jeg kan godt leve med at der som regel er lange interaktions såsom meget tale osv, som man tit ser det i RPG, så længe historien er god. Men de der monotone kampe hver 3 skridt, det er lidt for kedeligt for mig...

Gad godt de lavede et Baldurs Gate i 3rd person eller Torment, det ku vildt fedt...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf dmlyng » 11. aug 2007 09:46

Glæder mig helt vildt til det, det er et rigtigt Jrpg som er forudbestilt. Imho meget bedre end oblivion da de fortæller en episk historie, strategi i kampe, ikke noget hack and slash kamp spm oblivion, hvilket ikke var andet en en FPS med sværd.
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints]
Billede[/url]
dmlyng
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Frederikshavn


Indlægaf Haugboelle » 11. aug 2007 09:51

dmlyng skrev:Glæder mig helt vildt til det, det er et rigtigt Jrpg som er forudbestilt. Imho meget bedre end oblivion da de fortæller en episk historie, strategi i kampe, ikke noget hack and slash kamp spm oblivion, hvilket ikke var andet en en FPS med sværd.


Har du link til historien, eller kan du fortælle lidt om det ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Skinke » 11. aug 2007 10:28

Jeg har hele tiden været overbevist om at jeg ikke skulle have det, især på grund af grafikken. Jeg gav demoen en chance for at se gameplayet, men jeg må melde nej tak.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Mitzurugi » 11. aug 2007 10:31

Jeg blev fælt skuffet efter jeg havde prøvet demoen! Hvorfor er halvdelen af dem små børn?!?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Haugboelle » 11. aug 2007 10:32

Nobunaga skrev:Jeg blev fælt skuffet efter jeg havde prøvet demoen! Hvorfor er halvdelen af dem små børn?!?


Hehe ja jeg ku slet slet heller ikke holde noget af det ud, der ver absolut ingen plus punkter... Men nu må vi se, demoer har det med at skuffe synes jeg...

EDIT: Hvis ikke, så har vi herinde på xbl + 100 S/B: Blue Dragon i næste måned ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Thomsen » 11. aug 2007 10:54

Det spil skal jeg ikke havde. Har aldrig været så meget for RPG genren.
Det eneste spil som faldt i god smag var Oblivion :)
Billede
Billede
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf Cloudy » 11. aug 2007 11:09

Krisgebis skrev:Sephiroth:
Jeg er selv lidt træt af den genre, så tror først overvejer at prøve spillet når det falder en del i pris. Forresten hvad var det sidste JRPG spil nu, der udkomme her snart (ud over Blue Dragon og Eternal Sonata)?


Mener du Lost oddysee ?
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf dmlyng » 11. aug 2007 12:18

Haugboelle skrev:
dmlyng skrev:Glæder mig helt vildt til det, det er et rigtigt Jrpg som er forudbestilt. Imho meget bedre end oblivion da de fortæller en episk historie, strategi i kampe, ikke noget hack and slash kamp spm oblivion, hvilket ikke var andet en en FPS med sværd.


Har du link til historien, eller kan du fortælle lidt om det ?


Historien kender jeg ikke men med de folk der står bag kan det ikke være andet end godt, men spørg gamemakerman da han har spillet det en del (dog på Japansk)
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints]
Billede[/url]
dmlyng
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Frederikshavn


Indlægaf vat69 » 11. aug 2007 14:08

kom nu drenge mass effect og fallout 3
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Triforce » 12. aug 2007 14:09

Mass Effect er jeg helt klart også med på. Har tænkt på BD, og har prøvet demoen, men tror ik det bliver i den nærmeste fremtid. Synes kampsystemet er lidt mærkeligt. Ville meget hellere have et kamp system som i Tales of Symphonia som stadig er det bedste RGP for mig.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster