Xboxlife forum

Blue Drangon: Hvem skal have det?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Skal du have Blue Dragon

JA!!!!!!!!! jeg har ventet så længe
7
25%
Måske jeg overvejer stadig. Jeg har ikke prøvet demoen
4
14%
Måske jeg overvejer stadig. Jeg har prøvet demonen
13
46%
RPG er bare ikke mig...Basta
4
14%
 
Afgivne stemmer : 28

Blue Drangon: Hvem skal have det?

Indlægaf Sephiroth » 10. aug 2007 22:59

Ja spørgmålet er jo meget simpelt. Jeg har virkelig glædet mig til et spil af denne genre, siden Echanted Arms. Jeg har bare meget højre forventninger til Blue Dragon en Echanted Arms, selv om det bestemt heller ikke var et dårligt spil i min smag.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf vat69 » 11. aug 2007 00:02

skal ikke have blue dragon

dog elsker jeg da stadig RPG'er
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf JoeyLJ » 11. aug 2007 00:11

Skal have det, bare ikke lige når det udkommer, i starten var jeg hundrede på jeg ikke skulle have det pga. den måde figurene var lavet på, men så prøvede jeg demoen, og så opdagede jeg, at man er idiot hvis man dømmer et rpg pga grafikstilen, for hvis alt det andet er i orden, så er spillet et must-have for rpg fans. Nogen jeg har snakket med skal ikke have det pga. hvordan figurene ser ud, så dem blev jeg nød til at slå i hovedet adskllige gange :)
JoeyLJ
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Raider » 11. aug 2007 00:12

Demoen skuffede, men så kom Eternal Sonata ind i billedet og rev benene væk under mig. Dét spil skal jeg i stedet have.

Stemmer ikke, da ingen af mulighederne er under min kategori.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf HunkyDory » 11. aug 2007 00:30

Jeg tænker over det. Men tror, ligesom Raider, at Eternal Sonata bliver det jeg vælger af de to.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Kayniel » 11. aug 2007 00:51

BD er overrated. Edge gav det iøvrigt 6.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf LinearZ » 11. aug 2007 00:54

Kan godt lide RPG spil. Bare ikke Blue Dragon.
Den måde det hele køre på er ikke lige mig. Det med at man løber rundt som en figur, løb ind i en fjende og så er man pludselig 5 personer mod en masse modstandere.
Hvor søren er de 4 andre når man løber rundt? ;)

Nej nej... Gider ikke konstant skulle stoppe op for at kæmpe noget arena noget ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf ReVaN » 11. aug 2007 02:25

Demoen var helt forfaerdelig imo, kan ikke klare kampsystemet
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf spif2001 » 11. aug 2007 07:38

Måske skal jeg ha' det senere ,når det er blevet billigt.

Men at kalde Blue Dragon for et RPG er sgu en joke. Bare fordi der løber en figur rundt med stats, så er det et RPG!?! Hvor er ROLLESPILLET?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Sephiroth » 11. aug 2007 08:39

spif2001 skrev:Måske skal jeg ha' det senere ,når det er blevet billigt.

Men at kalde Blue Dragon for et RPG er sgu en joke. Bare fordi der løber en figur rundt med stats, så er det et RPG!?! Hvor er ROLLESPILLET?


hæhæ spif2001, jeg vil sige ud fra mit eget synspunkt. Jeg har spillet Final Fantasy, som de fleste nok vil betegne som et af de første RPG lige siden det allerførste udkom, og blue dragon, køre jo efter præcis det samme som FF spillene, man levler op, du kan få nye våben,magi,figure, historien,udstyr, OSV. Så ergo er det et RPG i min verden, hvor vil du ellers placere det? :D

MVH Sephi
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf Bobcat3003 » 11. aug 2007 09:27

Ægte rollespil finder man kun i gamle klassikere som Baldur's Gate...

Havde besluttet mig for at ville købe BD når det udkom, men demoen fik mig godt nok på andre tanker, for det var da virkelig en omgang l*rt... Eternal Sonata til mig!
Billede
Bobcat3003
Niveau 4
 
Indlæg: 517


Indlægaf Krisgebis » 11. aug 2007 09:29

Sephiroth: Det er da vist at give Final Fantasy lidt for meget kredit, hvis man påstår det var et af de første RPG spil.

Kan ikke helt forstå nogle folks kritik af dette spil. Det er fint hvis i ikke synes kampsystemet eller udforskningssystemet er jer, men alt man skal gøre er at se på genren (JRPG) også ved man hvordan da ting er.
Det virker faktisk meget standard JRPG, ihvertfald de 10min jeg prøvede af spillet.

Jeg er selv lidt træt af den genre, så tror først overvejer at prøve spillet når det falder en del i pris. Forresten hvad var det sidste JRPG spil nu, der udkomme her snart (ud over Blue Dragon og Eternal Sonata)?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Anastacio » 11. aug 2007 09:32

Krisgebis skrev:Sephiroth: Det er da vist at give Final Fantasy lidt for meget kredit, hvis man påstår det var et af de første RPG spil.

Kan ikke helt forstå nogle folks kritik af dette spil. Det er fint hvis i ikke synes kampsystemet eller udforskningssystemet er jer, men alt man skal gøre er at se på genren (JRPG) også ved man hvordan da ting er.
Det virker faktisk meget standard JRPG, ihvertfald de 10min jeg prøvede af spillet.

Jeg er selv lidt træt af den genre, så tror først overvejer at prøve spillet når det falder en del i pris. Forresten hvad var det sidste JRPG spil nu, der udkomme her snart (ud over Blue Dragon og Eternal Sonata)?

Jeg tror faktisk han mener 'største' lige siden etteren udkom.
Jeg elsker også Final Fantasy spillene og universerne, men af en eller anden grund har Blue Dragon ikke fanget mig; måske jeg er kørt træt i den slags..
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Da Senzai » 11. aug 2007 09:33

Lost Odyssey.

Ved ikke rigtigt med Blue Dragon. Hvis jeg bedømmer Traileren er det must have! Men Demo var lidt mehhh...

Ved det ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Sephiroth » 11. aug 2007 09:34

Det eneste jeg sådan set bare ville frem til, er at blue dragon er et RPG hæhæ.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster