Xboxlife forum

Eternal Sonata Official Topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Gamemakerman » 29. jun 2007 12:09

Skinke skrev:Jeg holder dog stadig på at vi virkelig ikke behøvede et nyt topic for at vise nogle screenshots og videoer som ingen kan forstå alligevel.


kan ikke finde et helt specielt Eternal Sonata topic på RPG forummet, kan du?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Skinke » 29. jun 2007 12:10

Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Gamemakerman » 29. jun 2007 12:18

Skinke skrev:Hver gang folk får noget som andre ikke lige har, tror de instinktivt at man er jaloux fordi man ikke kysser deres fødder. Man må ligesom indse at ikke alle kan være lige imponerede over ens nyanskaffelse.

Personligt kan jeg sige at jeg ville være ret ked af at have købt en Japansk udgave af et spil. Ikke kun fordi det koster så meget mere at importere det, men fordi når spillet udkommer på et sprog man kan forstå, kan man ikke rigtigt nyde det. Selv om man måske ikke forstår hvorfor der sker hvad der sker, kender man stadig historien. Man ved hvem der dør, hvilke steder man besøger, boss kampe, osv.. Det ville ødelægge det for mit vedkommende.


Men derfor er der jo stadig folk som gerne vil se spillet uanset. Du kan jo bare undgå at se de forskellige ting. Hvis du har så ondt i røven af at jeg godt kan spille spillet sådan, så bland dig da udenom og lad være med at kigge på de forskellige medier jeg lægger op, for det jeg gør er da bedre end ingenting for de folk som stadigvæk gerne vil vide mere om spillet her.

At det ødelægger spillet for dig, betyder det ikke at det ødelægger spillet for mig. Gør det også delvist for at vi på Xboxlife kan have en side som er på forkant med spil som folk også ser frem til, hvilket jo også er en unik ting som jeg ikke har set andre i danmark gøre for deres community.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Skinke » 29. jun 2007 12:27

Er det virkelig nødvendigt med sådan et sprog?

Jeg sidder her og siger to ting:

Et, bare fordi man ikke er vildt imponeret over noget, og siger sin mening, betyder det ikke nødvendigvis at man er jaloux. Jeg kan sagtens se grunden til at have den her information, da der er en masse folk her på siden der er interesserede i at lære mere om spillet. Jeg sagde intet om at du skulle fjerne det, fordi ingen gad se det.

To, der var ingen grund til at lave et helt nyt topic om det. Det er jo lidt i alles interesse at forummet er så pænt som muligt, så vi må jo alle tage en aktiv del i det.

Det er super at du kan nyde spillet sådan, og jeg er da også glad på dine vegne for at du har købt det. Men vi befinder os trods alt på et forum, så jeg har da ret til at sige min mening.

Og hvis det virkelig er noget brugerbasen skriger efter, hvorfor så ikke tilføje noget i retningen af Import Previews til forsiden? Så er det heller ikke "gemt væk" her i RPG forummet.

Edit: Eller gemt væk i andre forummer for den sags skyld.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Mitzurugi » 29. jun 2007 14:05

Nej, jeg er ikke jaloux, men hvad er det fede ved et RPG når man ikke engang ved hvad man gør :? Desuden hvorfor skulle jeg være jaloux når han fatter 14,6 % af handlingen PaceMaker? :roll:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Jibla » 31. jul 2007 01:55

Nyt preview med video preview.

http://media.xbox360.ign.com/media/741/ ... ids_1.html

Edit:

Desuden opdatering på deres IGN blog;

http://blogs.ign.com/EternalSonata/2007/07/30/61808/

Den handler vist om hvordan det var at oversætte Eternal Sonata.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf JoeyLJ » 3. aug 2007 03:09

Glæder mig, der har ikke været noget RIGTIG godt rpg på xbox siden oblivion :D
JoeyLJ
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf spif2001 » 17. aug 2007 22:52

Fanboy har et par detaljer: http://www.xbox360fanboy.com/

Mulighed for at høre de japanske stemmer (og de engelske). Interessant...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Excellon » 19. aug 2007 15:25

hvorfor er der egentlig ikke kommet et review af dette spil fra dig Gamemakerman? altså ligesom du anmeldte den japanske version af Blue dragon? :)
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf White Jackel Dk » 16. okt 2007 19:10

Jeg ved at det er menigen at dette spil snart skal udkomme, men hvad er den præcise dato? Jeg ville bestille det fra coolshop, men der står 30/10 eller 1/11... Men andre steder står der her den 19. Så hvilken dato er det???
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf iBROKEN » 19. okt 2007 22:37

Spillet burde være ude nu.

Er der nogen, der har fået det købt? If so, hvad er jeres mening om spillet?
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf DI4600 DK » 24. okt 2007 22:02

nu har jeg så købt spillet, og syntes indtil videre det er et godt spil..

Men er jeg den eneste der ikke kan høre noget musik i spillet?
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster