Xboxlife forum

Blue Dragon: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Gamemakerman » 30. mar 2007 18:03

Blue Dragon content overload:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=xdaAyswXJj8[/youtube]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=xdaAyswXJj8[/youtube]

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gamemakerman » 6. maj 2007 11:44

Blue Dragon engelske achievements:

Kode: Vælg alt
http://live.xbox.com/en-US/profile/Achievements/ViewAchievementDetails.aspx?tid=%09%5D:%15%18*iAsv&compareTo=Gamemakerman50
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf spif2001 » 28. maj 2007 15:16

Xboxyde har fået en preview version af Blue Dragon Asia version, der har engelske undertekster og menuer, og har lavet følgende 2 videoer af starten af spillet: http://xboxyde.com/news_4394_en.html

Ved godt at Gamermakerman har lavet nogle videoer af det. Forskellen er vel bare her, at man kan forstå teksten og at videoerne kan downloades i 720p via BitTorrent, så man virkelig kan danne sig et ordentligt indtryk af grafikken, da 720p jo er det som vi kommer til at spille det i. ;)

EXTRA: Fik låst en tråd pga denne tråd eksisterede. Fint nok. Hvorfor får man ikke denne tråd nærmest øverst når man søger med "Blue and Dragon"?

EXTRA II: Dvs at det gør jeg nu, men det gjorde jeg ikke før. kan det virkelig passe at søgningen kigger på seneste indlæg før den kigger på selve søgningens ordvalg?
Senest rettet af spif2001 28. maj 2007 15:20, rettet i alt 2 gange.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf POWER-XBOX360 » 28. maj 2007 15:17

når jeg ser 720p hakker det er det noget med min pc er for svag
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » 28. maj 2007 15:18

GotY 2007 confirmed
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Cerialbox » 28. maj 2007 15:18

Vinterbird og Gamermakerman bruger udtrykket "confirmed" alt for meget, confirmed.

:)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Mitzurugi » 28. maj 2007 15:48

Gamemakerman skrev:GotY 2007 confirmed

Hvad?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Shreik » 28. maj 2007 15:49

GOTY= Game Of The Year
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Anastacio » 28. maj 2007 16:08

Ser også de to nye videoer på mit HDTV; bliver da rimelig lækkert. Interessen for Blue Dragon er ved at stige hos mig, og kan "måske" blive en af mine personlige kandidater til GOTY07, ikke fordi nogle er synderlig interesserede.. :P
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf spif2001 » 28. maj 2007 16:24

GOTY2007 = Blue Dragon? :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Jibla » 28. maj 2007 18:33

GOTY07 = Mass effect.

Nu er der en part 3 video oppe på Oboxyde...samme side som spif´s indlæg lidt længere oppe.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Haugboelle » 28. maj 2007 18:42

Anastacio skrev:Ser også de to nye videoer på mit HDTV; bliver da rimelig lækkert. Interessen for Blue Dragon er ved at stige hos mig, og kan "måske" blive en af mine personlige kandidater til GOTY07, ikke fordi nogle er synderlig interesserede.. :P


Kan man hente dem på Marketplace ?

PS Gamemaker >>> Har sku lige undret mig lidt, hvordan fanden fatter du hvad alt går ud på i det spil når det hele er japansk tekstet ? Så lige alle dine screenies, jeg ville ikke fatte hat tror jeg ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Jibla » 29. maj 2007 16:17

Part fire oppe på xboxyde. Nøj jeg glæder mig vildt til dette spil!

Gad det egentlig ikke, men nu hvor det giver mening det de siger synes jeg at spillet og historien lader til at være fantastisk (y).

Men hvor er jeg frustreret over at vi, i Europa, ikke får lov til at vælge japanske eller koreanske stemmer men skal leve med amerikanske. Ihh det er fandme en om´er!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf spif2001 » 29. maj 2007 16:22

Cool - downloading...

Det spil ser jo genialt ud, men introen er da godt nok lang. Man er jo egentlig stadig i introen efter den 2. video.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Anastacio » 29. maj 2007 16:22

Haugboelle skrev:
Anastacio skrev:Ser også de to nye videoer på mit HDTV; bliver da rimelig lækkert. Interessen for Blue Dragon er ved at stige hos mig, og kan "måske" blive en af mine personlige kandidater til GOTY07, ikke fordi nogle er synderlig interesserede.. :P


Kan man hente dem på Marketplace ?

PS Gamemaker >>> Har sku lige undret mig lidt, hvordan fanden fatter du hvad alt går ud på i det spil når det hele er japansk tekstet ? Så lige alle dine screenies, jeg ville ikke fatte hat tror jeg ;)


De kan ikke hentes ned fra Marketplace, da det ikke er noget officielt fra Microsoft. Til gengæld kan du hente 720p videoerne som der bliver linket til, og dertil brænde ned på en cd, og køre den på Xbox 360eren til eget forbrug.

Jibla skrev:Part fire oppe på xboxyde. Nøj jeg glæder mig vildt til dette spil!

Gad det egentlig ikke, men nu hvor det giver mening det de siger synes jeg at spillet og historien lader til at være fantastisk (y).

Men hvor er jeg frustreret over at vi, i Europa, ikke får lov til at vælge japanske eller koreanske stemmer men skal leve med amerikanske. Ihh det er fandme en om´er!


You took the words out of my mouth... Er fuldstændig enig. Den asiatiske version vil forblive den bedste, japanske stemmer og engelske subtitles = spot on kombination.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster