Xboxlife forum

Blue Dragon: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Jibla » 29. maj 2007 16:28

Yup men synes historien er god allerede. Bare det at Nene siger;

Part 2:
"I dare say your annual encounters with the "Land Shark" have been quite amusing!"

Og i part 3 da Kluke spørger; "Why do you attack our village?" til det Nene svarer "I wanted to hear your screams."

Det er pure evil og gud hvor er det godt. Og grafikken er mega lækker i 720p!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jibla » 29. maj 2007 16:32

Anastacio skrev:You took the words out of my mouth... Er fuldstændig enig. Den asiatiske version vil forblive den bedste, japanske stemmer og engelske subtitles = spot on kombination.


Desværre er den eneste work around at man bestiller en japser 360 samt en udgave af Blue Dragon på engelsk samtidigt. Den amerikanske udgave af Blue Dragon bliver højst sandsynligt også region locked :(.

Dog kan jeg quote dette fra IGN;

"If the English voice acting is as good as this version sounds, our ears will be in good shape."

http://xbox360.ign.com/articles/791/791769p1.html

2. sidste strofe, sidste sætning. Men efter jeg har set de 720p videor fra Oboxyde synes jeg at stemmeskuespillet på japansk er fantastisk godt lavet. Normalt hader jeg når spil er på japansk (fx. DoA4, super godt spil men hvorfor snakker de alle sammen japansk), men stemmeskuespillet er en oscar værdig i Blue Dragon. Specielt Shu er nice.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Skinke » 29. maj 2007 23:48

Jeg synes det virker tamt rent grafisk... Det siger mig bare ikke noget. Jeg ville ikke kunne tage historien alvorligt når de alle sammen ligner DBZ og One Piece rejects.

Hvis det ikke var fordi en af mine venner køber det, ville jeg højst sandsynligt aldrig få det spillet.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Bobcat3003 » 30. maj 2007 00:07

Skinke skrev:Jeg synes det virker tamt rent grafisk... Det siger mig bare ikke noget. Jeg ville ikke kunne tage historien alvorligt når de alle sammen ligner DBZ og One Piece rejects.

Hvis det ikke var fordi en af mine venner køber det, ville jeg højst sandsynligt aldrig få det spillet.


Du skal ikke tro du får lov til at spille det, bare fordi jeg køber det! :P
Billede
Bobcat3003
Niveau 4
 
Indlæg: 517


Indlægaf Randomleech » 20. jun 2007 13:38

Skinke skrev:Jeg synes det virker tamt rent grafisk... Det siger mig bare ikke noget. Jeg ville ikke kunne tage historien alvorligt når de alle sammen ligner DBZ og One Piece rejects.


Rejects? Skaberen af DB har lavet det grafiske design, så ja de ligner goku og de andre men det gør dem langt fra til rejects. Men at du ikke vil spille det er selvfølgelig helt okay, smag og behag.
Randomleech
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Shooter DK » 20. jun 2007 14:22

Skinke skrev:Jeg synes det virker tamt rent grafisk... Det siger mig bare ikke noget. Jeg ville ikke kunne tage historien alvorligt når de alle sammen ligner DBZ og One Piece rejects.

Hvis det ikke var fordi en af mine venner køber det, ville jeg højst sandsynligt aldrig få det spillet.


kan virkelig ikke tage folk seriøs hvis ikke de kan spille et spil bare fordi det ikke har den bedste grafik :roll:
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf Randomleech » 21. jun 2007 13:48

Jeg vil gerne ha lidt info om map systemet.

Jeg kan forstå er at du flyver rundt og vælger hvor du vil lande, lander du bestemte steder hver gang og kan du lande overalt på kortet eller kun byer osv.?
Randomleech
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Skinke » 27. jun 2007 01:28

Shooter DK skrev:kan virkelig ikke tage folk seriøs hvis ikke de kan spille et spil bare fordi det ikke har den bedste grafik :roll:


Jeg snakker ikke om den grafiske kvalitet, men det grafiske udtryk. Stilen. Jeg kan virkelig ikke tage folk seriøst der ikke kan læse. :P

Randomleech skrev:Rejects? Skaberen af DB har lavet det grafiske design, så ja de ligner goku og de andre men det gør dem langt fra til rejects. Men at du ikke vil spille det er selvfølgelig helt okay, smag og behag.


Haha, jeg var ikke engang klar over at det var den samme fyr. :lol: Synes også det lignede lidt for meget.
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf HunkyDory » 27. jun 2007 08:34

Hvornår er det at det udkommer?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 27. jun 2007 10:07

Randomleech skrev:Jeg vil gerne ha lidt info om map systemet.

Jeg kan forstå er at du flyver rundt og vælger hvor du vil lande, lander du bestemte steder hver gang og kan du lande overalt på kortet eller kun byer osv.?


Når du starter spillet så har har du et verdenskort som du kan navigere rundt med og du kan teleportere dig rundt til de mange forskellige byer via nogle punkter du unlocker.

[SPOILER!!!]


På disc 3 får du den såkaldte Mechat som du kan flyve rundt i, nok den du mener. Du kan lande overalt hvor din person normalt kan gå på selve kortet. Du kan ikke lande inde i byerne direkte, der skal du lande ude foran og så gå ind.


[/SPOILER!!!]
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf MortaMots » 28. jun 2007 15:06

Billede
Billede
MortaMots
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf bjaelkesex » 4. jul 2007 19:39

I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf ramo » 4. jul 2007 20:14

Jeg er helt sat af? Kommer det her overhovedet i EU eller hvad?

Edit: Okay, det gør det så :P
ramo
Niveau 4
 
Indlæg: 389

Brugeravatar

Indlægaf Gimmo » 15. aug 2007 15:47

Så lige videoreviewet på IGN. Demoen var sgu heller ikke noget særligt imo. Lidt for japansk til min smag, og stemmerne er sindsygt belastende.
Grafikken er ikke noget der burde gøre at framaraten falder.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster