Xboxlife forum

FF XI - Worldpasses

Diskuter RPG og MMORPG's her.

FF XI - Worldpasses

Indlægaf Paddi88 » 18. feb 2007 00:03

Jeg startede for 2-3uger siden med at spille ff xi igen, efter en 3års pause. Jeg valgte en tilfældig server og det blev så Lakshmi. Økonomien er efterhånden i orden og jeg er 38thf-22nin-15war, så nu syntes jeg at jeg ville spørge om nogle evt. ville være interesserede i at game på lakshmi, for så vil jeg nemlig skaffe nogle worldpasses samt adgang til mit linkshell, som er meget afslappet og imødekommende overfor nye spillere; de hjalp mig en del med de første par levels.

Spillet er svært i begyndelsen, men når man først har en karakter over 20 og med subjob questen klaret, så bliver alting lettere. Det kan nogle gange tage tid at finde en gruppe, men generelt er det ikke så slemt på lakshmi. Spillet kan nydes både som hc eller sc spiller, men spillet kræver en del mere end wow. Det var meget kort om ff xi, men i kan altid spørge om mere.
Billede
Paddi88
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf Underdog Dude » 19. feb 2007 19:36

Me vs Mae is da pro player @ FFXI, så start forfra hos på hans frække server!
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf bOOmer DK » 20. feb 2007 14:46

hey, vi er da nogle danskere (ca. 10 stykker) på Bismarck serveren.......du er da velkommen =)
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf MEvsMAE » 20. feb 2007 15:09

jeg kender til en anden dansker paa Lakshmi serveren, du kan da proeve at finde ham. er dog ikke helt sikker paa hans ingame navn. men du kan da sende ham en PB:
http://www.xboxlife.dk/profil/1522

38thf-22nin-15war, paa 2-3 uger er da ret imponerende.

FFXI er sikkert meget anderledes en for 3 aar siden, der har vaeret mange nye updates og aendringer, og det ser endlig ud til det store problem med RMT er ved at vaere loest. saa nu er et godt tidspunkt at komme tilbage.

du er velkomen til et worldpass til bismarck, jeg er dog selv blevet for hoej i lv til at ville skifte server.
Billede
MEvsMAE
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf PonyArne » 20. feb 2007 15:15

er spillet til xbox? det lyder spændende.. men det koster dyrt, ikke? hmm..
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf MEvsMAE » 20. feb 2007 15:45

ja, spillet findes baade til PC og Xbox360, og kan sikkert findes nyt til ca 150kr, men man skal dog betale ca 100kr om maanende for at spille.

link til et godt review at FFXI:
http://www.gametrailers.com/player.php? ... ov&pl=game
Billede
MEvsMAE
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf Paddi88 » 20. feb 2007 17:11

Jeg er desværre allerede for godt integreret på Lakshmi, så muligheden med hensyn til serverskifte er udelukket for mit vedkommende, men takker for tilbuddet. Desværre havde jeg overset at nogle fra xboxlife.dk spillede ff xi indtil forleden dag, ellers havde jeg nok valgt bischmarc.
Billede
Paddi88
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf PonyArne » 20. feb 2007 17:24

jah.. 100 kr er lige pepperet nok.
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf Crueltylizer » 20. feb 2007 18:07

Er FF egentlig crossplatform mellem PC og Xbox 360?

Og er spillet stadig meget aktivt? Har tænkt lidt på at anskaffe mig det men det skal helst ikke være helt dødt jo :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf MEvsMAE » 20. feb 2007 18:35

FFXI er crossplatform mellem PC, PS2 og Xbox360.
japan, usa og europa alle blandet sammen.

FFXI er langt fra dødende, Det går faktisk rigtig godt lige nu, en del nye spiller er kommet til med udgivelsen af Treasures of Aht Urhgan, og xbox360 udgaven.
Squareenix er gået mere aktivt ind over for RMT problemet, og økonomien er igen stabil.
Samt nyt indhold og events hver anden månende, holder oplevelsen frisk.
Nu er et rigtig godt tidspunkt at starte sin rejse ind i FFXIs utrolige univers.

Men intet MMO lever forevigt, FFXI har sikkert en 4-5 års levetid i nu.
Billede
MEvsMAE
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf NAsMaR » 23. feb 2007 15:13

Er det værd at give sig igang med? Er personligt stor FF fan og kunne godt tænke mig at spille det igen på min box :)

Er der nogen ikke-online versioner til 360 af FF serien?
og hvad gir i får at spille i måneden?
Og føler i det er pengene værd?
Er det ensformigt som f.eks. wow? eller er der hele tiden nye muligheder man kan tage?
Er det bedre at vente på en ny udgave af FF eller hvad? etc. etc. :)

mvh
NAsMaR
Billede
NAsMaR
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Gamemakerman » 23. feb 2007 15:15

NAsMaR skrev:Er det værd at give sig igang med? Er personligt stor FF fan og kunne godt tænke mig at spille det igen på min box :)

Er der nogen ikke-online versioner til 360 af FF serien?
og hvad gir i får at spille i måneden?
Og føler i det er pengene værd?
Er det ensformigt som f.eks. wow? eller er der hele tiden nye muligheder man kan tage?

mvh
NAsMaR


1. Nej, men check Blue Dragon når det udkommer, da det læner sig meget op af FFX spillestil

2. ca. 100 kr

3. Nej, da det føles "tomt" og for dyrt modsat spil såsom Wow, Star Wars Galaxies og City of Heroes

4. Meget ensformigt.

My 2 cents.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf yess » 23. feb 2007 16:51

jeg er også stadig aktiv daglig på bismarck server,men fik fat i FFXII igår og igang med at flytte til et sted uden internet...damn! så min svigerinde passer min chocobo opdræt i FFXI(tar en månedstid) så holder jeg mig til FFXII :D

men vender frygtligt tilbage
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf bOOmer DK » 25. feb 2007 10:47

yess skrev:jeg er også stadig aktiv daglig på bismarck server,men fik fat i FFXII igår og igang med at flytte til et sted uden internet...damn! så min svigerinde passer min chocobo opdræt i FFXI(tar en månedstid) så holder jeg mig til FFXII :D

men vender frygtligt tilbage


Det er godt Yess :)
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf NAsMaR » 25. feb 2007 12:22

Gamemakerman skrev:1. Nej, men check Blue Dragon når det udkommer, da det læner sig meget op af FFX spillestil

2. ca. 100 kr

3. Nej, da det føles "tomt" og for dyrt modsat spil såsom Wow, Star Wars Galaxies og City of Heroes

4. Meget ensformigt.

My 2 cents.


Vil klart også se på Blue Dragon, men der går dog et stykke tid før det kommer...

Tror jeg starter med at ligge mig ud med enchanted arms og Phantasy Star Universe(selvom det vidst sucks lidt?)...

Ingen der kender noget til kommende FF spil til boxen?
Billede
NAsMaR
Niveau 2
 
Indlæg: 179



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster