Xboxlife forum

Two Worlds

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Haugboelle » 23. sep 2007 11:47

Triforce skrev:kan det være rigtig at næsten alle quest jeg får ikke har en map-marker?! Det driver mig til vanvid at jeg ikke kan finde den katakomb hvor ham der kongen ligger i hvor man skal finde hans krone. Og ligeledes kan jeg ikke finde den patrulje som man skal lede efter for ham soldaten i Windbreak byen.


Kings tomb er west fra Windbreak, et meget foggy sted, du kan ikke misse det. Kig evt på dette kort for at se det mere præcist

http://www.2-worlds.com/images/geo/Antaloor.jpg

Alle quests har en marker, men nogle har andre farver og kan til tider være svære at se
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 24. sep 2007 09:05

Så skulle der være en patch 1.6 på vej.

http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=28550

Just a few of the fixes: Reduced MP Lag, friendly fire in RPG mode - disabled, Crime System and Forgiveness in SP fixed, all known MP exploits like cloning of objects, framerate problems (Xbox 360) - and many, many more.

=D>

Det ender jo med, at spillet er til at spille, når jeg engang får min box tilbage fra rep. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf White Jackel Dk » 24. sep 2007 09:27

Haugboelle skrev:Nogen der ved om Visit all black towers achievementen er bugged, har været i allesammen nemlig, uden at få for det ?


Jeg havde præcis samme problem, og jeg kom til at save efter det sidste besøg, så jeg var sikker på at jeg skulle starte forfra. Men da jeg så genstartede min box fordi den frøs og da jeg kiggede mine achievements, var den der bare! Så prøv at genstart din box....
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf Wescada » 24. sep 2007 09:37

Håber også de fikser "all locations glitch" .. Så man rent faktisk kan klare spillet 100%.

Men bedre framerate lyder fedt, så kan det være man kan spille med fuld HDR lightning og græs slået til. Så er det altså fed grafik!
Wescada
 


Indlægaf Haugboelle » 24. sep 2007 18:55

spif2001 skrev:Så skulle der være en patch 1.6 på vej.

http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=28550

Just a few of the fixes: Reduced MP Lag, friendly fire in RPG mode - disabled, Crime System and Forgiveness in SP fixed, all known MP exploits like cloning of objects, framerate problems (Xbox 360) - and many, many more.

=D>

Det ender jo med, at spillet er til at spille, når jeg engang får min box tilbage fra rep. :D


NICE !

Hehe Jackel har skam haft min boks slukket, gør jeg hver dag ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf piko » 30. sep 2007 15:53

kan man vælge om man vil være orc eller elver eller noget andet når man starter spillet altså ligsom i oblivion
piko
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf spif2001 » 30. sep 2007 16:01

piko skrev:kan man vælge om man vil være orc eller elver eller noget andet når man starter spillet altså ligsom i oblivion

Ikke i singleplayer - der er man en menneske mand.

I multiplayer kan man være mand eller kvinde og vælge mellem elver og menneske.
Senest rettet af spif2001 30. sep 2007 16:02, rettet i alt 2 gange.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gimmo » 30. sep 2007 16:01

i må lige fortælle om Patchen virker.. så tror jeg nemmerlig jeg snupper det.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf madesenu » 1. okt 2007 18:59

hej. jeg vil gerne vide om nogle har fundet træneren til necromancy i single player delen. hvis ja vil jeg meget gerne bede om et lille hint. kan bare sende det som en pm. hvis det anses som en spoiler. på forhånd tak :)

og så vil jeg gerne høre om det virker imellem pc og x-boxen i multiplayer?
madesenu
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf spif2001 » 1. okt 2007 19:22

madesenu skrev:hej. jeg vil gerne vide om nogle har fundet træneren til necromancy i single player delen. hvis ja vil jeg meget gerne bede om et lille hint. kan bare sende det som en pm. hvis det anses som en spoiler. på forhånd tak :)

og så vil jeg gerne høre om det virker imellem pc og x-boxen i multiplayer?

PB sendt...

Man kan ikke, så vidt jeg ved, spille PC og xbox imellem - desværre.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf madesenu » 1. okt 2007 19:39

jeg siger mange tak. :D vil hurtigst muligt gå ind og finde ham! :)

trist hvis det ikke kan lade sig gøre at spille sammen! havde jeg set meget frem til!!!
madesenu
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf spif2001 » 1. okt 2007 19:42

madesenu skrev:jeg siger mange tak. :D vil hurtigst muligt gå ind og finde ham! :)

trist hvis det ikke kan lade sig gøre at spille sammen! havde jeg set meget frem til!!!

Hvad mener du? Man kan jo stadig spille xbox mod/med xbox. Jeg har spillet lidt co-op med en kammy og det gik fint. Bare husk at vedkommende der hoster skal have en hurtig upload på internettet. Jeg kan f.eks. ikke hoste med min 512Kb up.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Underdog Dude » 2. okt 2007 13:30

spif2001 skrev:Bare husk at vedkommende der hoster skal have en hurtig upload på internettet.


Nååååh, en hurtig upload til internettet, så tror jeg, at der er der vi har lavet fejl.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf spif2001 » 2. okt 2007 13:36

Underdog Dude skrev:
spif2001 skrev:Bare husk at vedkommende der hoster skal have en hurtig upload på internettet.


Nååååh, en hurtig upload til internettet, så tror jeg, at der er der vi har lavet fejl.

Bare fordi du, ligesom så mange andre, har fundet ud af at Halo 3 stinker, så behøver du ikke lade din frustrationer gå ud over mig...

Jeg prøver i det mindste på at hjælpe. Hvad prøver du på?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf madesenu » 8. okt 2007 18:42

jeg siger endnu en gang tak for hjælpen og glæder mig til at prøve co-op men havde virkelig glædet mig til at spille med/imod pc brugere da flere af mine venner har den version! :) men det er jo altid godt at få nye bekendtskaber! men kan så regne ud at jeg ikke skal hoste med min 3** upload! :evil:
madesenu
Niveau 0
 
Indlæg: 5


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster