Xboxlife forum

lidt at kigge på til forza 2 kommer

Spil med fart på

Indlægaf skitzofraen » 8. aug 2006 13:38

Jake242 skrev:
Gamby skrev:Noget helt andet kan nogen linke til billeder af biler fra Forza. ? ?

Sorry den lige røg af engang. ;)

Super cool video, men det skal bare stoppes så vi ikk ser mere af sådan noget barnligt, ej det holder bare ikk en meter ! !


hvad er der barnligt ved det??


fatter heller ikke lige den kommentar......nice custom paintjobs du har fået lavet der, ser 20 gange bedre ud end noget andet jeg har set i Forza....keep it up....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Gamby » 8. aug 2006 18:35

Jeg skriver jo bare at "det holder bare ikk" og derved mener jeg at kunne hacke et spil også komme til at flyve både op i sindsyge hastighedder, så vel at flyve :S

Jeg lagde Halo2 på hylden. Netop på grund af for meget cheat over nettet, lagde det måske også lidt væk fordi jeg faldt fra efter deres update og der kom jeg da vist på afveje,.. :)

Hvordan har du set mine biler, hvis det er mine du snakker om :)
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Jake242 » 9. aug 2006 01:39

Gamby skrev:Jeg skriver jo bare at "det holder bare ikk" og derved mener jeg at kunne hacke et spil også komme til at flyve både op i sindsyge hastighedder, så vel at flyve :S

Jeg lagde Halo2 på hylden. Netop på grund af for meget cheat over nettet, lagde det måske også lidt væk fordi jeg faldt fra efter deres update og der kom jeg da vist på afveje,.. :)

Hvordan har du set mine biler, hvis det er mine du snakker om :)


der er så pt kun én person der kan gøre med forza som du ser i videoen

og han holder det tæt til kroppen, vil release noget til "folket" men gør sådan at man ikke kan snyde med det..........vil ikke komme mere ind på det andet end at det sker inden for den nærmeste fremtid.

bare rolig det vil ikke ødelægge forza, han ved hvad han laver og har ikke til hensigt at smadre spillet som halo 2
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf skitzofraen » 9. aug 2006 07:44

Gamby skrev:Hvordan har du set mine biler, hvis det er mine du snakker om :)


jeg snakkede om jake 242s custom paintjob....dem man så i videoen....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Gamby » 9. aug 2006 09:49

Cool, nok ;) så hold du dine fif for dig selv;), så er jeg tilfreds :D

Når men så tillykke med videoen og endnu et cracked spil :) Jeg lever nok videre alligevel ;)
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster