Xboxlife forum

RANK 1

Spil med fart på

Indlægaf Tbigum » 18. jul 2006 11:36

Jeg brugte P-bremsen til at få bagenden til at skride ned af langsiderne, eller gav så meget gas, at bagenden hele tiden kørte fra side til side.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Nygaard » 18. jul 2006 11:38

Tbigum skrev:Brugte også det eliminatorløb på FullF1, der holdte jeg comboén kørende HELE løbet igennem :-) det gav mig lige knap 50000 kudos :-)


:shock: Respekt!!!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 11:40

hmm okay jeg må jo bare øve mig kan jeg forstå.......syntes det er lyder helt umuligt at holde en combo kørende 3 omgange, respekt for dem der kan ..........men jeg kryber tilbage til tv´et og kæmper mig viderer op af den sindsygt lange rangliste til numero uno....for jeg vil have den rank og den bil der følger med....
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf Tbigum » 18. jul 2006 11:40

Når du kører på steel, så er der tid nok til at lege, selv det løb jeg fik lige godt 50000 kudos i, var jeg stadigvæk over et minut foran nr. 2 da jeg kørte over målstregen.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Tbigum » 18. jul 2006 11:48

En bil som er god til kudos, er den åbne AC-cobra conceptcar, og hvis man kan styre den, så er Cadillac Sixteen fed :-) :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 11:56

okay men hvad skal der til for at få AC cobra hvis det også er en concept bil så kræver det jo noget at få lov til ast købe den ?

jeg ligger lige nu nr 5, på rank og tror vist nok den sidste concept bil jeg har kunnet købe var en åben ford af en slags...
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf Tbigum » 18. jul 2006 12:01

Jeg kan ikke lige huske hvor mange kudos man skal ha for at unlocke den (Shelby Cobra Conceptcar - D class) men jeg mener, at det er en af de første man får.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 12:04

okay Shelby Cobra er det den samme som AC cobra ?
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf Tbigum » 18. jul 2006 12:08

pingo1969 skrev:okay Shelby Cobra er det den samme som AC cobra ?


Det var lige mig der ikke kunne huske navnet :-) men det er den der hedder Shelby Cobra Conceptcar, den ligger i D class.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf FUGL DK » 18. jul 2006 12:10

okay så tror jeg det er den jeg har fået nu hvor jeg blev rank 5, jeg takker
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster