Xboxlife forum

PGR 3 point jagt

Spil med fart på

PGR 3 point jagt

Indlægaf FUGL DK » 14. jul 2006 11:43

nu vil jeg prøve at hente lidt point og penge hjem i spillet, og et af de achievements man kan få er f.eks Bronze champion, og der kræves det at man vinder alle championships på bronze level, men hvad sker der så når man nu har vundet nogen af dem på sølv og metal ??? kan man så stadig vinde dem på bronze ?

og hvor kan man se hvilke man mangler på f.eks bronze når "vinduet" viser den højeste medalje der er vundet f.eks sølv ???

håber i forstår mit spørgsmål.
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf Marble Deviance » 14. jul 2006 12:37

Hvis du Feks gennemføre hele spillet på Sølv/Medium og du har en bane på Bronze/Easy vil du få den achievement der hedder Bronze Champion, hvis du så gennemføre det løb på Sølv vil du få Silver Champion

Du kan se dine trofæer i Achievements i menuen.. Bagdes, Tropies, Cars OSV :)
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf FoXRaceR » 14. jul 2006 12:38

Hvis du gennemfører på PLATINUIM så får du automatisk de achivements der ligger under den. Det vil sige Silver , Gold osv,
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf FUGL DK » 15. jul 2006 22:07

Okay jeg takker, men jeg er langt fra god nok til at klare den på de levels..... så jeg kæmper mig op af ranglisten...men jeghar vildt svært ved de der cone challenges...........det er umuligt, der der nogen tricks jeg bør vide ??+
Kenneth
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf CaioN » 15. jul 2006 22:15

Brug håndbremsen til at tvinge din bil til at skride ud... Sørg for at rette op igen med det samme... Det gælder om at tjene kudos indenfor 2 sekunder (hvis jeg husker korrekt) efter dit sidste 'stunt' for ikke at miste din combo... Brug evt. en mclaren til at klare banerne på sølv (eller guld hvis du kan) og når du så engang bliver rank 1 så køb den tilgængelige bil (RUF supercar concept)... Med den er banerne ingen problem, selv for "normale" mennesker... Det gælder bare om at holde gang i comboen og det er intet problem med RUF'en..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster