Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 27. mar 2015 21:43

Der går rygter om at spillet vil koste penge for ALLE efter de 14 dages free trial.

Jeg troede vi fik lov at beholde spillet gratis??
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 27. mar 2015 21:43

Benja190782 skrev:Der går rygter om at spillet vil koste penge for ALLE efter de 14 dages free trial.

Jeg troede vi fik lov at beholde spillet gratis??


hvor går de rygter ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 27. mar 2015 21:44

må henvise til http://forzamotorsport.net/en-us/news/ff_launch

The latest Forza experience has arrived! Starting today you can download Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious for both Xbox One and Xbox 360. The standalone expansion doesn’t require any previous Forza game to play – you simply find it in the Xbox Store, download it, and you’re off to explore the amazing cars and action-packed challenges that make Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious such a one-of-a-kind experience. Best of all, this standalone expansion is available for FREE until April 10. So get in on the action now at no additional cost!


det er svært at misforstå :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 27. mar 2015 21:49

Rasbred skrev:må henvise til http://forzamotorsport.net/en-us/news/ff_launch

The latest Forza experience has arrived! Starting today you can download Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious for both Xbox One and Xbox 360. The standalone expansion doesn’t require any previous Forza game to play – you simply find it in the Xbox Store, download it, and you’re off to explore the amazing cars and action-packed challenges that make Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious such a one-of-a-kind experience. Best of all, this standalone expansion is available for FREE until April 10. So get in on the action now at no additional cost!


det er svært at misforstå :D


Jeg ser nu ikke det du ser i den tekst.
Jeg forstår at det er gratis at downloade indtil den 10 April... Der efter koster det at hente det. Kan ikke lige forstå hvor du for de 14 dages trial halløj fra Hr :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 27. mar 2015 21:56

Mysticurse skrev:
Rasbred skrev:må henvise til http://forzamotorsport.net/en-us/news/ff_launch

The latest Forza experience has arrived! Starting today you can download Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious for both Xbox One and Xbox 360. The standalone expansion doesn’t require any previous Forza game to play – you simply find it in the Xbox Store, download it, and you’re off to explore the amazing cars and action-packed challenges that make Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious such a one-of-a-kind experience. Best of all, this standalone expansion is available for FREE until April 10. So get in on the action now at no additional cost!


det er svært at misforstå :D


Jeg ser nu ikke det du ser i den tekst.
Jeg forstår at det er gratis at downloade indtil den 10 April... Der efter koster det at hente det. Kan ikke lige forstå hvor du for de 14 dages trial halløj fra Hr :-P


jeg er enig med dig :D jeg henviser bare til teksten som siger hvad du siger :) at det er gratis at hente indtil den 10 april.. efter den dato så koster det 75 kr. :)

det er benja som tror det andet :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 27. mar 2015 22:00

Rasbred skrev:det er benja som tror det andet :D

Ha ha, sorry det er min fejl.. Jeg har da læst de indlæg helt forkert :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 27. mar 2015 23:39

done done og done :D

1000/1000G
100% completion
12/12 biler
20/20 Bonus boards
135/135 roads
10/10 speed traps
5/5 speed zone
6/6 bucket lists

det tog 2 timer og 52 min :D

også blev jeg lige tilbudt at købe horizon 2 igen :P

nu må jeg hellere komme tilbage det til rigtige Horizon 2 :) hvor jeg kan male min bil og gejl den som jeg lyster :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 28. mar 2015 09:46

Er jeg den eneste der synes det ville have været et perfekt spil hvis det foregik i the crews verden?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 10:44

Sidder her med spillet Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious og vil høre om der er en der kan hjælpe mig? Kan ikke finde Maserati Ghilbli, Plymouth Roadrunner (Til at restore) og den sidste achievement Complete the Cargo Plane Showcase.

Kan slet ikke finde noget af det. Hver gang jeg har været i garagen med en bil, snakker han om noget Airfield'en, men har ligget og kørt rundt der i 45 minutter nu og kan intet finde :roll: HJÆLP!! [-o<
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 11:07

Har du måske slået noget fra på kortet?

Du bestemmer ikke selv hvornår du får hvilke biler. Du skal kører de løb han siger. De er på kortet
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 11:10

Rasbred skrev:Har du måske slået noget fra på kortet?

Du bestemmer ikke selv hvornår du får hvilke biler. Du skal kører de løb han siger. De er på kortet

Jeg har ikke selve Forza Horizon 2, så det virker vidst ikke helt sådan hos mig. Kan ihvertfald ikke slå noget fra og til på kortet..??
Jeg har indtil nu heller ikke selv bestemt rækkefølgen. Der har hos mig aller højst været 2 ræs på kortet af gangen, og nu er der ingen mere.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 11:13

Mysticurse skrev:
Rasbred skrev:Har du måske slået noget fra på kortet?

Du bestemmer ikke selv hvornår du får hvilke biler. Du skal kører de løb han siger. De er på kortet

Jeg har ikke selve Forza Horizon 2, så det virker vidst ikke helt sådan hos mig. Kan ihvertfald ikke slå noget fra og til på kortet..??
Jeg har indtil nu heller ikke selv bestemt rækkefølgen. Der har hos mig aller højst været 2 ræs på kortet af gangen, og nu er der ingen mere.


Kortet er der stadig selvom det kun er en demo. Tryk på den knap over dpadden også mener jeg det er LB også vælg alt skal være slået til
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Palawan » 28. mar 2015 11:26

#Famulor
Jeg købte The Crew forleden på tilbud hos CDON... Og solgte det dagen efter igen...
Jeg kunne slet ikke komme overens med den håbløst dateret grafik, irriterende styring og AI, når man er vant til Forza 2.
Herudover så "ja". Forza 2 i en The Crew verden, kunne være et fedt koncept ! Så længe Playground Games stod for det 100 %.
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 11:34

Rasbred skrev:Kortet er der stadig selvom det kun er en demo. Tryk på den knap over dpadden også mener jeg det er LB også vælg alt skal være slået til

Ja ja, kortet er der skam hr :-P Jeg kan bare ikke slå noget til og fra på det ;-)
Det er forresten heller ikke en demo jeg spiller, men Stand-alone delen Fast and the Furious ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 11:36

Mysticurse skrev:
Rasbred skrev:Kortet er der stadig selvom det kun er en demo. Tryk på den knap over dpadden også mener jeg det er LB også vælg alt skal være slået til

Ja ja, kortet er der skam hr :-P Jeg kan bare ikke slå noget til og fra på det ;-)
Det er forresten heller ikke en demo jeg spiller, men Stand-alone delen Fast and the Furious ;-)


Spiller du på 360 eller one?

Nu har jeg gennemført begge på både one og 360. Og efter at have smidt snart 200 timer i horizon2 på one. Så føler det her godt nok som en demo :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster