Xboxlife forum

PGR3, noget ved?

Spil med fart på

PGR3, noget ved?

Indlægaf lunde » 11. jul 2006 20:17

Hej,
Overvejer at købe dette spil, men er i tvivl om hvor godt det er ift. for eksempel burnout revenge?

Hvad syntes i om det?
Hvad går det generelt ud på?

Er det bare tidskørsler og ræs?
lunde
Niveau 3
 
Indlæg: 258


Indlægaf Niki Lauda DK » 11. jul 2006 22:26

Det er simpelthen et rigtigt lækkert og gennemført bilspil, som er en blanding af arcade- og simulator-racing, med det bedste fra begge dele. Jeg har spillet bilspil i ca. 20 (gisp) år og PGR3 er det fedeste bilspil jeg nogensinde har prøvet !!!

Køb det, for du vil ikke fortryde det, hvis du bare er lidt interesseret i bilspil.

Det skal lige siges at burnout også er fedt, men at de ikke kan sammenlignes eftersom at burnout er et trafik/action-bilspil og PGR er et racing-spil. Men ser man på karaktér skalaen vil PGR3 jo nok få omkring 95% i overall og Burnout ville nok få 10-15 stykker under !?

Håber at du køber spillet og vil være med i tidskørslerne....
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf lunde » 11. jul 2006 22:45

9ki skrev:Det er simpelthen et rigtigt lækkert og gennemført bilspil, som er en blanding af arcade- og simulator-racing, med det bedste fra begge dele. Jeg har spillet bilspil i ca. 20 (gisp) år og PGR3 er det fedeste bilspil jeg nogensinde har prøvet !!!

Køb det, for du vil ikke fortryde det, hvis du bare er lidt interesseret i bilspil.

Det skal lige siges at burnout også er fedt, men at de ikke kan sammenlignes eftersom at burnout er et trafik/action-bilspil og PGR er et racing-spil. Men ser man på karaktér skalaen vil PGR3 jo nok få omkring 95% i overall og Burnout ville nok få 10-15 stykker under !?

Håber at du køber spillet og vil være med i tidskørslerne....


Regner stærkt med at anskaffe mig spillet, men hvordan er man med i tidskørslerne?
lunde
Niveau 3
 
Indlæg: 258


Indlægaf Niki Lauda DK » 12. jul 2006 07:16

Tidskørslerne er noget som vi herinde fra, selv arrangerer. Det er ligesom timetrial, hvor man vælger en bane og en bil og så ellers bare prøver at forbedre sin tid, hver gang man får lyst til at spille. Men istedet for kun at køre imod sin egen bedste tid, så dyster vi mod hinanden og giver dermed spillet en anden dybde. Det fede ved det hele, er at man kan se hinandens tider via Xboxlive, hvis man vel og mærket er på hinandens friendlist.....
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Hertzblut » 12. jul 2006 08:44

Jeg kan bare sige at jeg har haft spillet på hylden i nogen måneder.. tog det frem igen nu her i ugen. Og jeg kan KUN anbefale det.

Selve 'karriere' delen er skam fornøjelig og udfordrene. MEn Live.. det er bare FOR sjovt.
Masser af forskellige turneringer og typer af race. (der kom også lige 4-5 nye achievements igår)
Der er Playtime hvor man racer med/mod venner. Der er Gotham TV hvor man kan se de størrer turneringer live. der er.. og.. og...

PGR3 er et spil jeg aldrig vil skille mig af med!

topkaraktere fra mig med fuld anbefaling! :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf skitzofraen » 16. jul 2006 08:26

det er et fedt spil, jeg spiller det dog ikke særligt meget mere efter MotoGP 2006 er udkommet.
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Mike JezZ » 22. jul 2006 18:03

Men er det ikke kedeligt at man intet kan gøre ved bilerne?
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf TheMadMan1 » 22. jul 2006 18:17

Mike JezZ skrev:Men er det ikke kedeligt at man intet kan gøre ved bilerne?


Lidt,men det er helt klart ikke noget der skæmmer spillet :D

Køb nu bare det spil så vi er flere der kan køre mod hianden :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Nygaard » 22. jul 2006 18:56

TheMadMan1 skrev:
Mike JezZ skrev:Men er det ikke kedeligt at man intet kan gøre ved bilerne?


Lidt,men det er helt klart ikke noget der skæmmer spillet :D

Køb nu bare det spil så vi er flere der kan køre mod hianden :wink:


Kan også kun give topkarakter til dette dejlige spil :D Det eneste spil jeg aldrig har haft byttet væk, og det blir det heller aldrig.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Mike JezZ » 22. jul 2006 23:13

Well, jeg synes det ser fedt ud, men lyder virkeligt kedeligt at man ikke kan gøre noget ud af sin bil :P

I Gran Turismo kan man ikke gøre noget ved bilen, men der kan man i det mindste opgraderer den ^^

Minder spillet om Gran Turismo, selvom man ikke kan opgraderer ens biler i PGR 3?
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf TheMadMan1 » 22. jul 2006 23:36

Jeg syntes at du skulle DL den inden på Live,så kan du prøve at se om det er noget for dig,for lige meget hvor meget vi siger kan det ikke bruges til noget før man har prøvet det :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Niki Lauda DK » 25. jul 2006 13:10

Det handler ikke om andet end køreglæde i det her spil. Ikke noget med tuning og den slags. Spillet er lavet med det ene formål, at give føreren af bilen en rigtig god oplevelse, hvilket også er tilfældet. Grafikken er helt i top og findes ikke flottere i dag, når vi snakker bilspil.

Jeg har prøvet mange af 360'erens spil og hvis jeg skulle starte forfra, så ville jeg købe PGR3 som det første.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Mike JezZ » 26. jul 2006 06:35

Hvad med Burnout: Revenge? Hvilket af disse spil er det fedeste? :P
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf SGB » 26. jul 2006 08:09

Mike JezZ skrev:Hvad med Burnout: Revenge? Hvilket af disse spil er det fedeste? :P


Altså vis du har et soround sæt så skal du ha burnout! Det spil har den suverænt fedetse lyd! I PGR syns jeg mange af bilerne lyder som små el-biler efter min mening. Tilgengæld er PGR et rigtigt godt spil vis du bare vil ud at køre nogle virkelige biler uden fare for at brage ind i trafik og springe i luften pga. fjendens "Crashbreaker" :D
Men det er helt op til dig hvad du vil ha... jeg synes personligt begge spil er rigtig gode!
SGB
 
Indlæg: 6


Indlægaf Niki Lauda DK » 26. jul 2006 20:04

Helt enig med SGB.......
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster