Rotator skrev:SEGA skulle hellere tage at bruge tid på at rette den fejl i det første, der har gjort at 10-15% af spillerne ikke kun unlocke den sidste achievement for at købe alt i spillet og derfor går glip af 100G...
Da Senzai skrev:Nej. Spillet er megafedt, så de skal hellere bruge tid på at forbedre balancen i det nye, end på at bruge mere energi på et problem, de ikke mener er umiddelbart til at løse. Dermed ikke sagt, at det ikke er irriterende, at du ikke kan makse spillet, men at sige, at de hellere skal bruge tid på at løse et forfængelighedsproblem end på at polere efterfølgeren er lidt meget.
Nu kommer jeg lige med et vildt statement. Gameplay > GamerScore.
Rotator skrev:Et forfængelighedsproblem? Måske, men jeg har betalt for et spil, der holder hvad det lover. Spillet har 1000G men en fejl gør at mange ikke kan få det. Hvad hvis det var slutningen i Halo, der var glitched for 10-15% af spillerne? Eller unlock af biler i Forza? En fejl er en fejl og SEGA var ikke vist nogen som helst interesse i at rette den, så hvorfor skulle man tro på at de gider forsøge at undgå sådan nogle fejl med fortsættelsen? Måske endda fejl, der har betydning for mere end "blot" Gamerscore?
Da Senzai skrev:Jeg har spillet Tekken 6 og ShadowRun siden release, og er stadig ikke 1000/1000 i nogen af dem. Hvorfor? Jeg vil hellere spille nogle gode spil end at grinde dele af spillet, jeg ikke er interesseret i.
Rotator skrev:Jeg er ikke i tvivl om at SEGA er interesserede i at rette fejl i deres spil, sålænge spillet er ét, der har solgt en del bedre end SASASR.
Din sidste kommentar forstår jeg slet ikke. Mener du ærligt talt selv at du får mere ud af dine spil fordi du spiller obskure spil som Blood Bowl, der mildest talt er en elendig digital kopi af et nørdet brætspil (for ikke at nævne Magic)? Din antagelse er forkert: Oplevelsen af spillet er ekstremt vigtig for mig. Det er bare andre ting, der taler til mig. Og i min (og mange andres) optik, så er gamerscore en del af helheden. Mainstream er i min verden ikke et skældsord, men et udtryk for at et produkt har kvaliteter der tiltaler mange, istedet for små niche-grupper.
Rotator skrev:Med andre ord: SEGA skal i dine øjne ikke bruge tid på at rette en fejl, fordi fejlens konsekvens ikke er vigtig for dig. Okay
nakka skrev:Rotator skrev:Med andre ord: SEGA skal i dine øjne ikke bruge tid på at rette en fejl, fordi fejlens konsekvens ikke er vigtig for dig. Okay
sega skal ikke rette en fejl der ikke har indflydelse på selve spillet, men kun folks opfattelse af belønning.??
Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster