Xboxlife forum

Dirt 3

Spil med fart på

Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 25. maj 2011 10:23

JohnH <3.
Du skal da ikke fortælle, hvad man kommer til at køre i?
Det gør det mindre sjovt for folk, der ikke er nået så langt som dig. :)

Nå, nok om det.
Så syntes jeg spillet bliver sjovere og sjovere, er dog kun nået til 3 bane, men har leget med instillingerne.
Køre med ALT slået fra og så en Co-driver der giver den gas! Det spiller, men for satan de er hurtige de andre på den sværeste sværhedsgrad. :D

Og så selfølgelig Cockpit view som i 2´eren!

Hvad køre i andre med af settings?
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 25. maj 2011 10:57

Doc Polak skrev:JohnH <3.
Du skal da ikke fortælle, hvad man kommer til at køre i?
Det gør det mindre sjovt for folk, der ikke er nået så langt som dig. :)

Nå, nok om det.
Så syntes jeg spillet bliver sjovere og sjovere, er dog kun nået til 3 bane, men har leget med instillingerne.
Køre med ALT slået fra og så en Co-driver der giver den gas! Det spiller, men for satan de er hurtige de andre på den sværeste sværhedsgrad. :D

Og så selfølgelig Cockpit view som i 2´eren!

Hvad køre i andre med af settings?


Den vilde kan man skam køre i med det samme, kan ikke lige huske hvad løbstypen hedder, men man kan jo prøve alle de forskellige klasser med det samme.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf Rudivöller » 25. maj 2011 13:36

OpaqueCypress skrev:har heller ikke fået mit. Håber at få det i morgen :)

Det blev ikke i dag for mit vedkommende. Så må jeg jo bare anklage nogle flere skyldige i LA Noire :wink:
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Dirt 3

Indlægaf Meistar » 25. maj 2011 14:03

Jeg synes det er helt utroligt så lidt man skal røre analogen og så drejer ens bil som sindsyg.
Synes den måden bilen blev styret på i 2'eren var meget bedre. Der kunne man mærke at bilerne vejede lidt, men i 3'eren føles det som om de er lavet af pap.

Jeg har spillet det Gymkhana eller hvad det hedder, synes godt nok det noget tis også. Det skyldes nok også jeg ikke får særlig høj score i det, men det er igen grundet en for overfølsom styring.

Nogle der har tips til drift, spin, donuts osv ?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Dirt 3

Indlægaf Beatwolf » 25. maj 2011 14:24

Måske skal der bare lidt tilvænning til? Der gik noget tid før jeg kunne holde Dirt 2 styringen ud, da jeg lige kom fra Dirt...
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 25. maj 2011 15:12

Meistar skrev:Jeg synes det er helt utroligt så lidt man skal røre analogen og så drejer ens bil som sindsyg.
Synes den måden bilen blev styret på i 2'eren var meget bedre. Der kunne man mærke at bilerne vejede lidt, men i 3'eren føles det som om de er lavet af pap.

Jeg har spillet det Gymkhana eller hvad det hedder, synes godt nok det noget tis også. Det skyldes nok også jeg ikke får særlig høj score i det, men det er igen grundet en for overfølsom styring.

Nogle der har tips til drift, spin, donuts osv ?


Min personlige erfaring med donuts er, at indgangsfarten skal være vildt lav. Når man endelig er i gang med at drifte rundt i cirklen er det overraskende nemt. Dermed ikke sagt at jeg er god til gymkhana, overhovedet :D

Jeg synes nu styringen er ret lig Dirt 2. Men ja, der er utroligt meget respons når man drejer, så man skal være lidt varsom. Shift 2 er lidt på samme måde, men dér er styringen bare utilregnelig (mest gældende de hurtigere biler). Som om at spillet var blevet designet med et wheel udelukkende. Styringen i det spil stinker i hvert fald maksimalt.

Dirt 3's styring er meget mere konsistent, heldigvis. Med lidt øvelse burde den kunne mestres :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf krig » 25. maj 2011 15:23

Har i fået taget hul på multiplayer delen?

Jeg har prøvet dem alle, og må sige at Outbreak er utrolig godt + invasion, de to modes er ret vanedannende :lol:
Jeg er på iaften ved 22:00 hvis der er andre der skal spille MP :twisted:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dirt 3

Indlægaf JacDG » 25. maj 2011 16:11

Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 25. maj 2011 16:17

JacDG skrev:Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.

VIP pass virkede fint for mig. Tastede det ind da spillet spurgte efter det ved første startup.

"Postkortet" har jeg dog ikke testet endnu.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 25. maj 2011 16:24

JacDG skrev:Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.


Samme problem her, har lige forsøgt og får denne fejl på Vip Pass koden :

Ups... det burde ikke være sket.
Det ser ud til, at du har fundet en fejl i systemet.

Pre-order reward koden kan jeg faktisk ikke tyde ... der er flere fejl i bogstaver/tal så de ikke kan læses... prøver at scanne det ind og sender det til Codemasters


Edit: Nåh, ser ud til at det er Marketplace systemet der er nede nu, det har åbenbart været helt nede tidligere, læste jeg lige et andet sted.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf JacDG » 25. maj 2011 16:50

JohnH skrev:
JacDG skrev:Er jeg den eneste der ikke har kunnet indløse nogle af de koder der fulgte med? (VIP pass samt de specielle team goodies man får). Det er ret frustrerende.


Samme problem her, har lige forsøgt og får denne fejl på Vip Pass koden :

Ups... det burde ikke være sket.
Det ser ud til, at du har fundet en fejl i systemet.

Pre-order reward koden kan jeg faktisk ikke tyde ... der er flere fejl i bogstaver/tal så de ikke kan læses... prøver at scanne det ind og sender det til Codemasters


Edit: Nåh, ser ud til at det er Marketplace systemet der er nede nu, det har åbenbart været helt nede tidligere, læste jeg lige et andet sted.


Jah, det læste jeg også, men forsøgte for en 4-5 timer siden, så ved ikke om det også var nede der. Havde alligevel planlagt at starte med single player her til aften, men det irriterede mig alligevel
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Dirt 3

Indlægaf Meistar » 25. maj 2011 17:08

Jeg har prøvet lidt online multiplayer, kan dog ikke finde infastation (det der zombie) online? Den står ikke under modes mig bekendt.

Jeg er lidt hat i forhold til de forgående Codemaster spil
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Dirt 3

Indlægaf Rudivöller » 26. maj 2011 20:28

Fik spillet tidligere idag, og har nu spillet et par timer. Og jeg er imponeret! Har kun haft tid til at køre enkelte time trials, men visuelt og auditivt slår spillet benene væk under mig. Der har Codemasters gjort end fantastisk job. Styringen synes jeg også de har ramt godt - det kræver øvelse. Men det kommer!

Som en sidebemærkning, så lykkes det mig at presse mig ind i top 50 online i Norges sne, rent tidsmæssigt. Det må jeg forbedre senere :wink:

Hvordan klarer I andre jer?
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Dirt 3

Indlægaf Broendum » 26. maj 2011 20:37

Kunne egentlig godt tænke mig at vide, om der er nogle der spiller med rat, og hvordan/hvor godt det virker? Tænker måske investering.. ;)
Broendum
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Cena » 26. maj 2011 20:41

Så fik jeg også købt Dirt 3. Cyklede i Blockbuster i pis øs regnvejr. Det er fandme nice grafik :D

Dog kan jeg godt mærke jeg ikke har kørt rally spil længe. Kører en anelse for aggresivt :P Glæder mig til at prøve med rattet i morgen når jeg får sat op :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster