Xboxlife forum

Forza Motorsport 2

Spil med fart på

Forza Motorsport 2

Indlægaf DeeKay » 25. maj 2006 22:52

Ja jeg kan personligt slet ikke vente til det her spil kommer ud - så var da meget grineren da jeg lige faldt over det her billede... MS sponsorerer en Ferrari i Race, fordi de mener de er de bedst kvalificerede til at levere oplevelsen hjem i stuen (læg mærke til motorhjelmen på bilen)

Billede

Andre der ser frem til at race online? Så skal vi næsten have lidt racing weekender herinde hvis folk er friske... Hvor der kører tidskørsler på en bane (lidt træning) - lørdagen med kvalifikation og søndag med race :D:D

Puha - bliver gyldne dage mellem jul og nytår ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Spartan 117 » 25. maj 2006 22:55

Jeg tror også det bliver ret fedt...
"I have defied gods and demons.
I am your shield, I am your sword,
I know you, your past, your future,
This is the way the world ends."
Spartan 117
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Indlægaf S Dark » 25. maj 2006 23:04

jeg glæder mig =) helt vildt!
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Frederik H » 25. maj 2006 23:12

Øv. troede lige det var et screenshot fra spillet, lige indtil jeg begyndte at læse teksten :P
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Re: Forza Motorsport 2

Indlægaf TheMadMan1 » 25. maj 2006 23:16

DeeKay skrev:Ja jeg kan personligt slet ikke vente til det her spil kommer ud - så var da meget grineren da jeg lige faldt over det her billede... MS sponsorerer en Ferrari i Race, fordi de mener de er de bedst kvalificerede til at levere oplevelsen hjem i stuen (læg mærke til motorhjelmen på bilen)

Billede

Andre der ser frem til at race online? Så skal vi næsten have lidt racing weekender herinde hvis folk er friske... Hvor der kører tidskørsler på en bane (lidt træning) - lørdagen med kvalifikation og søndag med race :D:D

Puha - bliver gyldne dage mellem jul og nytår ;)


Den er jeg med på,husk lige at der fri træning om Fredagen :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Forza Motorsport 2

Indlægaf DeeKay » 26. maj 2006 10:20

TheMadMan1 skrev:
Den er jeg med på,husk lige at der fri træning om Fredagen :wink:


Yes det ville være god stil... Så kunne man følge lidt med i hvad andre rende og lavede ved deres setups og hvor gode de var på banen :lol:
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Dr. Cropes » 16. jun 2006 09:12

Glæder mig vildt, jeg tror selv det kommer engang til JUL :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf skitzofraen » 18. jun 2006 11:28

Jeg håber da på spillet bliver fedt....spillede det gamle en del, men har ikke rigtigt haft lyst til at spille på den første xbox siden 360 udkom, så mangler en 360 version af forza.
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Rechain » 18. jun 2006 11:44

Jeg glæder mig også helt vildt :) spiller bare lidt Forza 1 mens jeg venter på Forza 2...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jun 2006 12:40

Jeg var ikke særlig vild med 1'eren, men det bliver jeg nok med 2'eren... kommer det udelukkende til X360 ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Rechain » 18. jun 2006 12:44

9ki --> Jep, dét gør det...da det er Microsoft Game Studios der laver dét ;) den bedste grund til jeg stadig gamer Forza er den fede design mulighed med vinyler...ærgeligt man ik ser det i NFS!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Niki Lauda DK » 18. jun 2006 13:17

Det kunne også være fedt med stylingsmuligheder i PGR3.....men det er jo en anden snak.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster