Xboxlife forum

Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Spil med fart på

Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf Da Senzai » 30. nov 2010 19:11

Jeg så lige GiantBombs quicklook af Arcade Raceren Nail´d, og det ser megafedt ud!

Det ligner lige et spil for mig, men hvad sker der for at det først udkommer 4 Februar i EU, men kommer imorgen i USA? Sådan er det med alle de fede spil. Vi er ALTID så håbløst bagefter, hver gang det kommer til de vilde titler.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf WEZL_DK » 30. nov 2010 19:34

Vi er også bagud med film, musik, fedme og kriminalitet i forhold til USA....men vi skal nok nå dem!

Fik engang af vide hvorfor det er at de mange gange får titler før os her i EU, men kan ikke lige huske hvorfor :/

Har os lige set deres QL af spillet, og det ser faktisk ganske sjov ud! Men nyd at der er så mange nye gode titler der lige er udkommet, og at der jo heldigvis kun er lidt mere end 2 måneder til 4 feb :D
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf MetalGuyDK » 30. nov 2010 20:01

Fedt soundtrack:D
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf Hanzo » 30. nov 2010 20:06

Det er sgu noget værre lort, det der. :(
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. dec 2010 19:38

Senzai, du er en ægte retrogamer der kan lide de spil, som engang ville være toppen. I dag er det ikke overdrevne arkadespil som hitter. Nok mest fordi gaming har bredt sig ud til den mere almindelige befolkning end det var engang og folk nu vil have kedelige forudsigelige shootere og andet braller....
Jeg føler med dig, fordi jeg kan genkende noget af mig selv i dit spilvalg. Jeg er desværre bare brændt ud for tiden - måske er det alderen...
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf Da Senzai » 5. dec 2010 13:56

Det kan sagtens være, at du har ret.

Det vigtigste for mig med spil, er at jeg føler mig underholdt, og det gør jeg tit i "overdrevne arkaderæsere" :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Det kan da ikke være rigtigt igen, igen, igen (Nail´d)

Indlægaf Mogwai » 5. dec 2010 14:33

Jeg må sgu sige at det er ret underholdende at høre på de gutter fra GiantBomb ind i mellem. Men jeg giver dem ret, banedesignet i Nail'd er rimelig underligt.

Men du kan jo skrive det på listen sammen med Deadly Premonition :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster