Xboxlife forum

F1 Liga?

Spil med fart på

F1 Liga?

Indlægaf Morten Skou » 26. sep 2010 11:57

Hey alle racerinteresserede!

Nu er F1 jo lige kommet på gaden, og er du gal hvor er det fedt.

I den anledning tænkte jeg, at hvis der var nok deltagere, så ville jeg arrangere en liga som ville løbe over x antal sæsondage. Der er plads til 12 i et multiplayerløb, så hvis vi skal køre, skal vi helst nå det antal. Jeg har nogle ideer til hvordan jeg vil lave selve opbygningen af ligaen :)

Er der nogen som er friske?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Liga?

Indlægaf BonZo » 26. sep 2010 12:21

Helt klart, men har desværre endnu ikke modtaget mit spil endnu.....det skulle dog være på trapperne først i næste uge.....I hope.
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: F1 Liga?

Indlægaf Hyggen76 » 26. sep 2010 12:57

Kunne da være fedt en liga, hvis der var interesse nok, men desvære skal jeg lige se om der er råd til spille nu her på torsdag, men er penge til det, så er jeg da også på.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: F1 Liga?

Indlægaf Tdj89 » 26. sep 2010 13:36

Yepper :)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: F1 Liga?

Indlægaf Competa » 26. sep 2010 13:39

Det lyder da fedt! :D Jeg syntes det skal afholdes om søndagen. Aftenen helst, der tror jeg de fleste har tid.
Jeg køber mit eksemplar næste måned :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: F1 Liga?

Indlægaf Morten Skou » 26. sep 2010 13:43

Ja, søndag er ikke et helt dårligt bud. Men for pokker det spil er godt lavet!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Liga?

Indlægaf BulletEyeDk » 26. sep 2010 14:48

Lyder godt, jeg er bestemt interesseret og en eventuel ugentlig køredag skulle i så fald være søndag aften helst efter kl.2100 for mit vedkommende, kan dog typisk de fleste aftner efter kl.2100...

Hamrende sejt spil, meget vanedannende :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 Liga?

Indlægaf Kyian » 26. sep 2010 15:27

Glæder mig så meget til at få fat på det, dog overvejer lidt om jeg skal have et ret til også. Hvad siger i, bruger i rat og pedaler til det?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: F1 Liga?

Indlægaf Cena » 26. sep 2010 15:47

Jeg er ikke helt sikker på jeg kan deltage hver gang. Men vil da gerne være afbudskører hvis i mangler nogen. Men hold kæft hvor er det bare fedt ja! Hjertet pumper konstant. Den værste bane er i Monaco.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: F1 Liga?

Indlægaf Cena » 26. sep 2010 15:50

Kyian skrev:Glæder mig så meget til at få fat på det, dog overvejer lidt om jeg skal have et ret til også. Hvad siger i, bruger i rat og pedaler til det?


Har spillet en del med begge dele og det er klart sjovest med rat. Det er svært til at starte med men hvis du skal spille på hard custom som Jeg gør er det næsten en nødvendighed.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: F1 Liga?

Indlægaf Blade Dk » 26. sep 2010 16:25

er frisk, men skal på arb på søndag :( i næste uge.
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: F1 Liga?

Indlægaf TigerJax007 » 26. sep 2010 17:28

Naturligvis er jeg med i en sådan liga - det ved du Skou :-)

Jeg napper spillet med hjem fra Liverpool næste weekend, og så er jeg game. Arbejder jo sommetider søndag, men så må jeg jo bare enten skrabe point nok sammen når jeg er der eller oplære Winnie :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: F1 Liga?

Indlægaf hinke dk » 26. sep 2010 18:39

jeg er klar på en liga.. dog nægter jeg at køre i Monaco! jeg er simpelthen for dårlig til den bane.. haha

søndag aften kl 21 lyder som et godt tidspunkt :)
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: F1 Liga?

Indlægaf Kyian » 26. sep 2010 19:14

Jeg er også helt og aldeles klar på en Lige, men Søndag kl 21 passer ikke mig så godt, men må se om ikke man kan deltage i nogen løb engang imellem.

Først skal jeg lige have spillet og et rat :D
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: F1 Liga?

Indlægaf Competa » 26. sep 2010 19:15

Jeg syntes at hver Søndag aften klokken 21:00 er et super tidspunkt! På online delen, skal man også kvalificere sig og køre en omgang før man starter rigtigt? Jeg har ikke spillet endnu nemlig :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster