Xboxlife forum

Drift set up forza 3 hjælp??

Spil med fart på

Drift set up forza 3 hjælp??

Indlægaf Them » 14. sep 2010 16:30

hey


hvis jeg køber en drift setup inde på stornefront.. kan man så bruge den på hvilken som helst bil man har,,''


for er i gang med at laven en ford focus og har tunet den op til en a klasse og lavet den 4wd

men som sagt hvis jeg så køber en drift set up kan jeg så bruge den på den, eller hvis nogen er jer der kender et godt sted hvor man kan lære at sette den op

på forhånd tak
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Indlægaf URC Fightdogg » 16. sep 2010 11:48

Nej det kan du ikke...

Du skal købe et setup som passer til mærket og modellen som du vil smide det på..

Og så når du har købt det tager du den standard bil og vælger det setup du vil have på og så lægger det selv alle de "dele" på som er blevet brugt til at lave setup'et :)

Så du kan ikke selv putte dele på og så købe et setup og sætte på..

Det er hele pakken du køber og husk du betaler noget for setup'et PLUS du betaler for at "montere" det på din bil og det kan være alt fra 10-100000Cr :)

Håber det kan bruges :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 16. sep 2010 11:49

Nej det kan du ikke...

Du skal købe et setup som passer til mærket og modellen som du vil smide det på..

Og så når du har købt det tager du den standard bil og vælger det setup du vil have på og så lægger det selv alle de "dele" på som er blevet brugt til at lave setup'et :)

Så du kan ikke selv putte dele på og så købe et setup og sætte på..

Det er hele pakken du køber og husk du betaler noget for setup'et PLUS du betaler for at "montere" det på din bil og det kan være alt fra 10-100000Cr :)

Håber det kan bruges :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Them » 16. sep 2010 12:01

okay mange tak skal du havde,,, hehe tror jeg vælger at gøre det selv hehe
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Indlægaf FUGL DK » 17. sep 2010 07:58

Them : du skal da ikke lave et drift setup i en 4Wd ???? det skal da være en baghjulstrukken balje..
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster