Xboxlife forum

PGR3 cadillac pack

Spil med fart på

PGR3 cadillac pack

Indlægaf FoXRaceR » 11. maj 2006 11:39

noen der ved noget om en kommende Cadillac Pack der skulle komme til PGR3??
http://www.forzacentral.com/forum/attac ... id=1453&d=
Ja jeg er ked af det men jeg kan altså ikke finde ud af at linke et billede :cry: en eller anden PLZ lær mig det?

http://assets.xbox.com/en-us/digitalmag ... /dmag.html
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Niki Lauda DK » 11. maj 2006 13:27

øhh what the f... !
Senest rettet af Niki Lauda DK 11. maj 2006 13:29, rettet i alt 2 gange.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Niki Lauda DK » 11. maj 2006 13:28

Nogle mener at Cadillac Pack betyder " luksuspakken" og er ikke nødvendigvis kun Cadillacs. ( ligesom betegnelsen limousinekød f.eks. ).

Det var ikke meget information Fox....men det var hvad jeg havde !!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Nygaard » 11. maj 2006 14:41

Cadillac packen, er som navnet antyder en pakke kun med Caddier og hovedsagageligt V - serien (de nye firekantede modeller), og den blir gratis :D Det er en pakke som Caddilac har udviklet sammen med Microsoft, og Caddilac vil bruge den som en marketings gimmick, for at lokke eventuelle fremtidige købere til...
M.h.t, dato har jeg ikke fundet nogen officiel, men fandt en inde på et amerikansk forum der lød på d. 22 maj.

Håber det kan hjælpe lidt :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf PETER HELGE » 11. maj 2006 14:43

de er grimme!
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Nygaard » 11. maj 2006 14:45

Det er meget en smagssag :D Syntes sgu heller ikk ligefrem at de passer ind i et spil som PGR3, men kan godt lide det skarptskårne B&O agtige design, og hva fa´n de er jo gratis :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf FoXRaceR » 11. maj 2006 14:45

Nygaard21DK skrev:Cadillac packen, er som navnet antyder en pakke kun med Caddier og hovedsagageligt V - serien (de nye firekantede modeller), og den blir gratis :D Det er en pakke som Caddilac har udviklet sammen med Microsoft, og Caddilac vil bruge den som en marketings gimmick, for at lokke eventuelle fremtidige købere til...
M.h.t, dato har jeg ikke fundet nogen officiel, men fandt en inde på et amerikansk forum der lød på d. 22 maj.

Håber det kan hjælpe lidt :D

Tak for det lyder nice :D
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Nygaard » 11. maj 2006 14:53

You´re welcome :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Buktu » 11. maj 2006 22:43

Well, den kæmpe 16 cylindrede 1000 HK koncept bil de lavede på et tidspunkt var sq ikke sådan at kimse af.. :)

Mener den var 16 cylindret, men er ikke helt 100.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DeeKay » 13. maj 2006 12:56

ville hellere have det var limoer så ... Nye S klasse i 65 AMG - BMW M5 - Mercedes CLS 63 AMG m.m.


Det er sgu nice vogne.. Ikke alt det amerikanske snavs ;)

Billede

Billede

Billede

Ville da være meget god stil at brage rundt i lidt limo-racere... M5 og M6 fra BMW er jo kendt for næsten at køre som en racerbil på trods af de er store...
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Marble Deviance » 13. maj 2006 13:11

Er det blevet gratis nu??



Der står nogle release dato'er kommer DWE5 i danmark den 26 maj?? Så skal jeg skulle have det!!

EDIT: Sry OFF-TOPIC
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Nygaard » 14. maj 2006 18:22

DeeKay skrev:ville hellere have det var limoer så ... Nye S klasse i 65 AMG - BMW M5 - Mercedes CLS 63 AMG m.m.


Det er sgu nice vogne.. Ikke alt det amerikanske snavs ;)

Billede

Billede

Billede

Ville da være meget god stil at brage rundt i lidt limo-racere... M5 og M6 fra BMW er jo kendt for næsten at køre som en racerbil på trods af de er store...


CLS´eren er sgu alt for nice, der holder en neden for min opgang et par gange om ugen, oversavler den hver gang jeg går forbi :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf DeeKay » 15. maj 2006 10:11

Nygaard21DK skrev:CLS´eren er sgu alt for nice, der holder en neden for min opgang et par gange om ugen, oversavler den hver gang jeg går forbi :D


Ja, virkelig en af de smukkeste vogne, der samtidig ser ond og hurtig ud... Ja tak :)

Btw - lad os da snart få gamet det GRAW
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster