Xboxlife forum

Turn10 er noget sløve i det

Spil med fart på

Turn10 er noget sløve i det

Indlægaf Hyggen76 » 24. aug 2010 17:09

Noget jeg ikke fatter, når man tænker på Turn10 og forza 3, det er at der ikke bliver lavet noget ved Ferrari 250 GTO og de money glicher som der findes mange af.

Fx da jeg kiggede her ved middagstid, så var der 69 stk 250 GTO'er på AH og der var en profil som have 9 stk på AH.

Jeg tænker bare, at der jo tager meget lang tid for at køre 20 mill hjem, og man må da ikke være helt rask i pæren hvis man køre 20 mill hjem for at sælge den på AH for 5+ mill mindre end hvad man selv have givet for den.

Så jeg fatter slet ikke hvorfor Turn10 ikke ser på AH og for nakket alle de glitch ryttere sp, tydeligvis findes.

Jeg ser kun 2 muligheder til det problem :

1. Sænke prisen på Ferrari 250 GTO
2. Banne den bil på AH

Jeg har godt nok skrevet inde på forza forummet, men der skal man vente på at det bliver godkendt, mage til latterlig kontrol af kritik efter min mening.

For når man tænker på at en kommer i problemer for at modtage en sådan bil i gift for nogle designs, og AH flyder med glitcher hvor der er flere brugere som har mellem 3 og 9 Ferrari 250 GTO'er på AH, så virker det ikke som Turn10 gør ret meget for at løse det problem.

For når man kigger på hvor lang tid det kan tage at køre 20 mill hjem, har jeg regnet lidt på det :

Et langtids løb med en R1 vare jo ca 1 time plus minus lidt og for det får man ca 150000 Cr ved 65% sværhedsgrad og det giver på ca 150000 cr i timen og hvis man sidder og spiller konsentreret i 4 timer om dagen hvor man kun køre ræs, så er det jo 600.000 cr om dagen, og vil det tage 33 dage.

Og det er jo nok de færreste som sidder i 4 timer i streg og køre ræs i en måneden for at købe en bil til 20 mill for at sælge den til 5+ mill mindre end hvad man selv har givet for den, det virker jo ikke logisk på nogen måde.



Men hvad ellers kan der gøres foruden det jeg har skrevet ? Hvad ville du gøre hvis det var dig som kunne styre det?
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf carlmlr » 24. aug 2010 17:12

Mange af de GTO'er på AH er biler som glitchere bruge til at "vaske" de glitchede credits ;)

Og grunden til at din post skal godkendes du sikkert er en ny bruger så hvis du bare poster lidt ryder moderation nok af ;)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Hyggen76 » 24. aug 2010 17:22

carlmlr skrev:Mange af de GTO'er på AH er biler som glitchere bruge til at "vaske" de glitchede credits ;)

Og grunden til at din post skal godkendes du sikkert er en ny bruger så hvis du bare poster lidt ryder moderation nok af ;)


Ja, det var også det jeg tænke i starten at det var for at vaske penge hvide igen.

Og i dag var det min første gang jeg nogen sinde har skrevet på siden. Men jeg har tænkt med at begynde at skrive noget mere engelsk, da mit engelsk er noget så dårligt efter hånden, og man bliver jo ikke god til hverken tale eller skrive engelsk hvis man aldrig skriver eller taler. Og jo ældre jeg bliver, jo mere fremstår jeg jo som en spade.

Men jeg synes nu det er underligt at dem som arbejder på Turn10 ikke løser det problem med de biler, da det jo ikke tager mange sekunder at se problemet.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster

cron