Xboxlife forum

GTR Kill PGR3.

Spil med fart på

GTR Kill PGR3.

Indlægaf TheMadMan1 » 30. apr 2006 09:58

Ja et (Nyt) bil spil er på banen og jeg syntes at det ser ud til at være et PGR3 Killer,rigtige baner de rigtige GT biler men samme grafik som PGR3.

http://features.teamxbox.com/xbox/1557/ ... ve-GTR/p1/

Hvad er jeres mening?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf PETER HELGE » 30. apr 2006 11:47

mums! håber styringen også er det. :D
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Alex DK » 30. apr 2006 13:25

Ærligt talt så undre jeg mig noget over at man vælger at udgive en GTR udgivelse på en konsol, især på 360'ern hvor der ikke findes et ordenligt rat.

For folk der ikke har stiftet bekendskab med GTR til PC, kan det siges at det ubetinget er det mest realistiske bilspil på markedet, som iøvrigt udelukkende kan spilles med rat i simulationsmoden. Det får mig til at frygte at konsolversionen bliver "dummet ned" og gjort mere arcadepræget, så man også kan bruge controlleren.

Filmen viser dog også at der ikke er tale om en direkte port af GTR1 til PC. Så det kan ikke udelukkes, at der er tale om et nyt spil bygget op fra bunden, og at man har gjort spillet mere konsolvenligt og let tilgænglig for den brede masse.
Det giver i hvert fald mere mening hvis det er tilfældet, da der næppe er et marked for en hardcore simulering på en konsol, da sim racing er og bliver en niche genre, der kun henvender sig til en stærkt begrænset målgruppe.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Counter Heroes » 30. apr 2006 15:35

synes der er bedre grafik i pgr3.
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Rasmusdc » 30. apr 2006 15:54

Tror mere Forza motorsport 2 tager over, som 1´eren gjorde for pgr2 på Xbox´en..

glæder mig ekstremt tli den nye forza til Xbox360

GTR er også mere en pc ting, hvor man nørkler med alle de små ting for at få mere speed i sin bil, og skal køres med ordenligt ret, og feel på pedalerne.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf FoXRaceR » 30. apr 2006 18:12

Det der , Det blir lige en tand vildere end forza ,hold da helt KÆFt jeg glæder mig til de 2 spil kommer op markedet til 360 ....
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf S Dark » 30. apr 2006 19:47

jeg ved nu ikke, jeg har ikke prøvet spillene til pc, men grafisk er det da ikke ligefrem pgr3, og alligevel tror jeg forza 2 bliver bedre.. men det bliver da spændende at se mere til det spil, da jeg faktisk er helt lost i hvordan spillet er generelt...
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Buktu » 3. maj 2006 21:32

Alex DK skrev:Ærligt talt så undre jeg mig noget over at man vælger at udgive en GTR udgivelse på en konsol, især på 360'ern hvor der ikke findes et ordenligt rat.

For folk der ikke har stiftet bekendskab med GTR til PC, kan det siges at det ubetinget er det mest realistiske bilspil på markedet, som iøvrigt udelukkende kan spilles med rat i simulationsmoden. Det får mig til at frygte at konsolversionen bliver "dummet ned" og gjort mere arcadepræget, så man også kan bruge controlleren.

Filmen viser dog også at der ikke er tale om en direkte port af GTR1 til PC. Så det kan ikke udelukkes, at der er tale om et nyt spil bygget op fra bunden, og at man har gjort spillet mere konsolvenligt og let tilgænglig for den brede masse.
Det giver i hvert fald mere mening hvis det er tilfældet, da der næppe er et marked for en hardcore simulering på en konsol, da sim racing er og bliver en niche genre, der kun henvender sig til en stærkt begrænset målgruppe.


Man kan godt frygte det. Men håber det sq ikke - mener sq personligt godt at man realisme kan hænge sammen med en controller. Selvfølgelig skal der et rat til at give den fulde simulering, men en controller burde da kunne gøre det.
Jeg så sq gerne et godt rigtig realistisk racing spil på konsol. Og selv om det er et niche spil, så burde der da også være et publikum til det på konsol, ligesom der er på PC. Det her kan måske behjælpe at diverse hardware producenter får øjnene op og laver et ordentligt rat til 360'ere.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Niki Lauda DK » 4. maj 2006 11:37

Alex DK skrev:Ærligt talt så undre jeg mig noget over at man vælger at udgive en GTR udgivelse på en konsol, især på 360'ern hvor der ikke findes et ordenligt rat.



Hvis du spørger mig, så findes der et ganske godt rat, som nok er noget af det bedste indenfor rat til konsoller: Joytech Nitro. Det eneste minus er at man ikke kan spænde det fast, men det problem har jeg løst :wink:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Lightyear dk » 4. maj 2006 13:02

Der findes kun to gode rat i verden imo og det er Logitech Momo racing og Logitech driving force pro, at priserne så ligger på en ca 1200 kr er så en anden sag.

Og der skal ikke tages fejl over rattet, da der findes en del rat der hedder det samme, men som ikke er med den adv lysleder teknologi, tandstangs rat med ægte 900 graders vending som rigtige racer biler, en force feedback der slår alle andre feedback, du kan virkelig mærke når dækket er ved at miste grebet, under og overstyring er ikke noget du skal se efter, men du mærker det virkelig som det var da real deal.

Og det er noget desværre xbox og Gcube ikke har haft endnu, desværre kun Ps2 (kun i GT4, hvis du skal opleve overstående) og Pc.

Håber virkelig at Ms tager sig sammen og laver et rigtigt rat.

Nogen der har prøvet Momo rattet med Gtr eller den dyre Driving force pro med Gt4 i mere en et par timer, ved hvad jeg snakker om.
Og ja har prøvet utalige andre såkaldte force feedback rat i prisklassen 300 til 999 kr til Ps2 xbox (xbox har kun vibration) Gc Pc og de formår desværre ikke at ramme det ,som de to andre rat gør.

Der er desværre mange der tror at force feedback er noget der bare trækker i rattet, men prøv de to andre rat jeg snakker om, med Gtr eller Gt4, ved i at force feedback ikke er det samme fra rat til rat.

Så kom nu Ms, vi vil ha et "rigtigt" rat.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf FoXRaceR » 11. maj 2006 16:44

Der er lige kommet en ny trailer til GTR2 på deres hjemmeside http://www.10tacle.com/gtr-game/
:lol:
Og til Lightyear kan jeg sige at et ordentligt rat skulle være på vej til boxen..
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster