Xboxlife forum

PGR 3 tidskørelser med Rat og pedaler ??

Spil med fart på

PGR 3 tidskørelser med Rat og pedaler ??

Indlægaf Blade Dk » 27. apr 2006 11:44

kom til at tænke på hvor mange bruger har rat og pedaler til deres xbox 360 .. så kunne det være vi kunne lave vores egne tiskørelser med rat og pedaler i pgr3 for at opløfte realismen, men os for at ha det sjovt på en anden måde end bare et joypad.

hva er jeres egne meninger til det hvis der er kører nok så kunne vi lave et topic om det.
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: PGR 3 tidskørelser med Rat og pedaler ??

Indlægaf PETER HELGE » 27. apr 2006 14:16

Blade Dk skrev:kom til at tænke på hvor mange bruger har rat og pedaler til deres xbox 360 .. så kunne det være vi kunne lave vores egne tiskørelser med rat og pedaler i pgr3 for at opløfte realismen, men os for at ha det sjovt på en anden måde end bare et joypad.

hva er jeres egne meninger til det hvis der er kører nok så kunne vi lave et topic om det.


jeg kommer kun til at køre med kontroller og automat gear.
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Niki Lauda DK » 27. apr 2006 18:10

Jeg har rat/pedaler og kører de samme tidskørsler, som de andre. Men hvis du også har rat, så kan vi jo bare dyste indbyrdes mod hinanden, samtidig med at vi dyster mod de andre. Vi kalder det *SW tid (*Steering Wheel) og det er fint nok for mig. Det er også fedt, når man laver en god tid og lige pludselig giver de andre noget at bevise, eftersom det er sværere med rat/pedaler...

I næste tidskørsel, kører jeg med *SW igen, så du kan bare komme an, Blade DK !!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Blade Dk » 28. apr 2006 07:36

ja jeg fik et rat med som præmie da jeg jo som de fleste ved vandt pgr100 koncurrencen ,,såå total nice.. men ja vi kan da godt aftale det med de inbyrdes tider
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Niki Lauda DK » 28. apr 2006 20:59

Fedt nok...
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster