Xboxlife forum

Glæder mig til F1 2010

Spil med fart på

Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Cena » 5. okt 2010 09:36

Kyian skrev:Så fik jeg spillet og har nu prøvet det, jeg må indrømme, det er sq super fedt. Men synes det er en udfording at køre med en controller, så kan ikke vente på jeg får fingre i et rat. Det kan kun blive bedre og lettere, håber jeg på.

Hvad med jer andre, hvad kører i med?

Jeg synes det er svært at rammene svingene præcist med controlleren.


Det er langt bedre med rat. Kører kun med controller når jeg ikke lige gider sætte det til :)

Som du selv nævner er det meget nemmere at ramme kurverne med rat. Det er nærmest et must at køre med rat hvis du skal op og køre på Hard og Legendary :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf PETER HELGE » 5. okt 2010 09:36

jeg bruger controller. Det går fint med det niveau jeg er på :0) (det er ikke højt). Monaco er ikke min bane(1.22, de fleste omg. er på ca. 1.25) der kan jeg ikke styre sikkert.
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Kyian » 5. okt 2010 09:47

Lige nu kører jeg på medium, og jeg kæmper sq lidt synes jeg, men ja, kan godt forstille mig at det er helt umuligt når man kommer op på LEgendary eller Hard.

Men når jeg engang får et rat, så kommer jeg vel dertil.

Jeg fik startet på min sæson, og klarede Q9 og P9 i løbet, så det var fint som en start. Men nu kommer Melbourne, som er lettere i forhold til controlleren. Det kan kun blive godt.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Kyian » 5. okt 2010 10:02

Har i egentlig nogen erfaringer med at have det på låret, tænker som alternativ når man ikke sidder ved et bord. Og ikke har et stativ.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Kyian » 5. okt 2010 23:36

Så fik jeg mig et rat, o hvor det dog ændrede spillet. Men lige med at finde ud af hvad for en vinkel man skal se det fra. Jeg har altid set det fra bumper vinkel, men her er den loge tæt nok på jorden. Så bruger den hvor man ser noget af manden. Lidt det kamera der sidder over hans hoved. Nogen af jer der kører fra cockpit?

Nu prøvede jeg det kun lige på en bane, men der blev jeg da nr 1, så måske man skulle sætte niveauet lidt op. En Lotus må ikke skulle vinde ;)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf zytex3 » 24. okt 2010 10:26

Kyian skrev:Så fik jeg mig et rat, o hvor det dog ændrede spillet. Men lige med at finde ud af hvad for en vinkel man skal se det fra. Jeg har altid set det fra bumper vinkel, men her er den loge tæt nok på jorden. Så bruger den hvor man ser noget af manden. Lidt det kamera der sidder over hans hoved. Nogen af jer der kører fra cockpit?

Nu prøvede jeg det kun lige på en bane, men der blev jeg da nr 1, så måske man skulle sætte niveauet lidt op. En Lotus må ikke skulle vinde ;)


Hvad for et rat er det du har fået fat i?
zytex3
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Glæder mig til F1 2010

Indlægaf Kyian » 24. okt 2010 10:27

Fik fat i et MS Wireless Wheel. Købte det brugt.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster