Xboxlife forum

hvilket bilspil er 360´erns bedste

Spil med fart på

hvilket bilspil er bedst

Bournout: Revenge
11
14%
Need for speed: most wanted
7
9%
PGR 3
54
71%
Full Auto
1
1%
Andet
3
4%
 
Afgivne stemmer : 76

Indlægaf Dr. Cropes » 14. maj 2006 20:18

Jeg stemte anden men kun fordi jeg er træt af Både Full auto og PGR3

Full auto er alt for kedeligt og rigtig kort.

PGR 3 er alt for urelistisk.

Såeh jeg glæder mig rigtig meget til ForzaMotorsport 2 det blir suverent og de siger det skal udkomme lige før jul :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Marble Deviance » 14. maj 2006 20:56

Min stemme går klart til PGR3.

1. PGR3, det første spil jeg fik og jeg var meget imponerrede

2. Burnout, Kan huske da jeg fik Burnout 3 Havde aldrig set noget lignende, det er et rigtig fedt spil

3. NFS:MW, har aldrig rigtig selv haft det men har set andre spille det og det så rimeligt sjovt ud

4. Full Auto, NEJ det er dårligt har haft og fortrudte at jeg købte det enorm dårlig grafik og en masse lag :shock:
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Rechain » 14. maj 2006 21:21

FlamyDeviance skrev:4. Full Auto, NEJ det er dårligt har haft og fortrudte at jeg købte det enorm dårlig grafik og en masse lag :shock:

Vil være enig med at du ligger det nr. 4 ligesom jeg gør :P hehe, men ligefrem dårlig grafik..sefølig hver sin mening, jeg syntes tilgengæld det ser fremragende ud...dog med lidt framerate problemer nogen gange i spillet...

Det ku se meget flottere ud det er jeg slet ik i tvivl om, men det er stadig ret flot efter min mening :) du har din mening, det vil jeg ik lave om på...vi ska alle være her...hehe...

Forresten hvor lang tid havde du dét i? Og hvor lang tid spillede du det inden du fortrød...jeg havde det lidt dårligt i starten da jeg begyndte at spille det for det var en kedsommelig start, men efter jeg er kommet længere ind i dét er det nu ret fedt. Men det er stadig nr. 4 af de bedste bilspil til 360 efter hva jeg syntes :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf S Dark » 14. maj 2006 21:42

Rechain skrev:
FlamyDeviance skrev:4. Full Auto, NEJ det er dårligt har haft og fortrudte at jeg købte det enorm dårlig grafik og en masse lag :shock:

Vil være enig med at du ligger det nr. 4 ligesom jeg gør :P hehe, men ligefrem dårlig grafik..sefølig hver sin mening, jeg syntes tilgengæld det ser fremragende ud...dog med lidt framerate problemer nogen gange i spillet...

Det ku se meget flottere ud det er jeg slet ik i tvivl om, men det er stadig ret flot efter min mening :) du har din mening, det vil jeg ik lave om på...vi ska alle være her...hehe...

Forresten hvor lang tid havde du dét i? Og hvor lang tid spillede du det inden du fortrød...jeg havde det lidt dårligt i starten da jeg begyndte at spille det for det var en kedsommelig start, men efter jeg er kommet længere ind i dét er det nu ret fedt. Men det er stadig nr. 4 af de bedste bilspil til 360 efter hva jeg syntes :)

/Rechain


Er 100% enig her, grafikken er faktisk SPRØD når det ælder explosioner og ødeløggelserne! :D og efter tutorials blev det kun bedre!! faktisk syns ke det er på højde med pgr3 i mine øjne gameplay mæssigt.. det lag der kommer sjældent hos mig (har så ogs et normalt tv, det skulel være en smule værre på hdtv'er) er nemt at "overse" ikke noget der ødelægger farten i mine øjne^^

1. PGR3, fed gameplay ligeud og enkelt, superb grafik all around

2. Full Auto, Alt for fedt gameplay der bare suser der ud af med våben der siger wow!

3. NFSMW, Fedt med politi jagter igen:!: og god customization

4. Burnout revenge, det samme som det altid har været ikke rigtig noget nyt, men det er biler med fart på! :wink:



FREMTIDE

#1 Forza 2

#2 et ralli spil, kan ikke huske navnet, men det bliver fetd med et enormt område at raliikøre i, elsker ralli spil!! Ønsker der kommer en Rakllisport challenge 3, da jeg ser det som det ultimative ralli spil =)
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Marble Deviance » 14. maj 2006 21:44

Har haft det i par uger tror jeg, så byttede jeg det væk til et andet. Men synes stadig at det var et rigtig sjovt spil men de måtte godt have gjort lidt mere ud af det :?
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Rechain » 14. maj 2006 21:45

Rechain skrev:#2 et ralli spil, kan ikke huske navnet, men det bliver fetd med et enormt område at raliikøre i, elsker ralli spil!! Ønsker der kommer en Rakllisport challenge 3, da jeg ser det som det ultimative ralli spil =)

Ihvertfald så er Colin McRae Rally 07 annonceret for en del tid siden ;)

http://www.xboxlife.dk/news/2339

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf S Dark » 14. maj 2006 21:49

Rechain skrev:Ihvertfald så er Colin McRae Rally 07 annonceret for en del tid siden ;)

http://www.xboxlife.dk/news/2339

/Rechain


Neej, hader realistiske ralli spil :P desværre, det går ikke hurtigt nok og de er langt mindre destruktive^^ Jeg mener bestemt at man fx startede på et punkt og sluttede 20 Km nordvest på, også havde man simpelthen et helt område at komme derhen på, man vaælger helt selv hvordan ,man vil der over på! en slags free-roaming mode.. det ser bare nice ud^^
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Marble Deviance » 20. maj 2006 19:16

S Dark skrev:
Rechain skrev:
FlamyDeviance skrev:4. Full Auto, NEJ det er dårligt har haft og fortrudte at jeg købte det enorm dårlig grafik og en masse lag :shock:

Vil være enig med at du ligger det nr. 4 ligesom jeg gør :P hehe, men ligefrem dårlig grafik..sefølig hver sin mening, jeg syntes tilgengæld det ser fremragende ud...dog med lidt framerate problemer nogen gange i spillet...

Det ku se meget flottere ud det er jeg slet ik i tvivl om, men det er stadig ret flot efter min mening :) du har din mening, det vil jeg ik lave om på...vi ska alle være her...hehe...

Forresten hvor lang tid havde du dét i? Og hvor lang tid spillede du det inden du fortrød...jeg havde det lidt dårligt i starten da jeg begyndte at spille det for det var en kedsommelig start, men efter jeg er kommet længere ind i dét er det nu ret fedt. Men det er stadig nr. 4 af de bedste bilspil til 360 efter hva jeg syntes :)

/Rechain


Er 100% enig her, grafikken er faktisk SPRØD når det ælder explosioner og ødeløggelserne! :D og efter tutorials blev det kun bedre!! faktisk syns ke det er på højde med pgr3 i mine øjne gameplay mæssigt.. det lag der kommer sjældent hos mig (har så ogs et normalt tv, det skulel være en smule værre på hdtv'er) er nemt at "overse" ikke noget der ødelægger farten i mine øjne^^

1. PGR3, fed gameplay ligeud og enkelt, superb grafik all around

2. Full Auto, Alt for fedt gameplay der bare suser der ud af med våben der siger wow!

3. NFSMW, Fedt med politi jagter igen:!: og god customization

4. Burnout revenge, det samme som det altid har været ikke rigtig noget nyt, men det er biler med fart på! :wink:



FREMTIDE

#1 Forza 2

#2 et ralli spil, kan ikke huske navnet, men det bliver fetd med et enormt område at raliikøre i, elsker ralli spil!! Ønsker der kommer en Rakllisport challenge 3, da jeg ser det som det ultimative ralli spil =)


Okay graffiken er god nok men det lagger! :(
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf X-RANGER » 20. maj 2006 20:36

PGR 3 uden tvivel ... Jeg elsker det spil :)
X-RANGER
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf the bifoman » 20. maj 2006 21:57

Burnout.. huh det er fedt..
der er simpelthen bar så meget fart i det spil, + at man kan ØDELÆGGE ting!! :D
DESTROY__DESTROY
er ikke bilnørd, aner faktisk en en skid om biler, men det er jo heller ikke nødvendigt med burnout! det går jo bare stærkt! :P
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Da Senzai » 20. maj 2006 22:10

Full auto helt klart. Det er så fedt, og så super action packet! Elsker det spil. Det er så fedt, at tvære modstanderene ud online! :D

Tjekkede lige Leaderboardet. Det er en dansker, der ligger på 8 pladsen! :o
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster