Xboxlife forum

Test drive:unlimited

Spil med fart på

Skal du have Test Drive: Unlimited?

Ja, helt sikkert!
25
69%
Venter lidt og ser på f.eks. reviews
10
28%
Nej, bilspil interessere mig ikke.
1
3%
 
Afgivne stemmer : 36

Test drive:unlimited

Indlægaf Carhett » 21. apr 2006 13:57

Hey alle sammen.. Jeg vil bare lige se hvor mange som skal have det spil på hylderne når det udkommer.? heh
Personligt skal jeg 100% have det..

Tak på forhånd :D
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Nygaard » 21. apr 2006 13:58

Skal helt sikkert have det, ser meget frem til det, men nu ser det jo ud til vi kommer til at vente til september :(
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Carhett » 21. apr 2006 14:12

Ja det er virkelig træls.. Men kan være at der er en masse fejl.. Og tror også at online delen er svær at få til at fungere ordentlig :S
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Yodin » 21. apr 2006 22:53

spiller ikke så meget mere på boxen, men skal da have det spil!
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf TheMadMan1 » 21. apr 2006 23:56

Fandt lige dette link fra spillet,ser helt iorden ud :lol:

http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360 ... ed-Spyker/
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Niki Lauda DK » 22. apr 2006 15:17

Jeg køber det så snart det er i handlen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Cowrider » 22. apr 2006 15:18

Jeg køber det så snart det lander i danmark :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 22. apr 2006 15:22

TheMadMan1 skrev:Fandt lige dette link fra spillet,ser helt iorden ud :lol:

http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360 ... ed-Spyker/


Hvad kan jeg sige...
=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf D-tox » 22. apr 2006 15:29

jeg kan ikke sige det for tit, jeg elsker free-form spil, og et MOOR spil blir da for fedt...... altså, kan ikke vente med at skulle vælge fælge til min bmw-3 :D
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Nygaard » 22. apr 2006 16:06

Det var desværre ikk på grund af fejl, spillet skulle være mere eller mindre færdigt, Atari skulle tilsyneladende ha fået besked på at holde spillet tilbage indtil september, da salgstallet af 360 konsoller på verdensplan, ikk var tilfredsstillende nok lige pt. :?
Herre øv!!! Havde ellers lige glædet mig til juni. Men hvad fan, så har de jo masser af tid til at finpudse spillet :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf D-tox » 22. apr 2006 16:31

Exactamente! Jeg håber osse bare, at de ligesom med Oblivion, vil tage sig den tid det tager, og så spare os for alle de dumme patches....håber på et flawless bilspil.....
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf DeeKay » 22. apr 2006 16:33

Nygaard21DK skrev:Det var desværre ikk på grund af fejl, spillet skulle være mere eller mindre færdigt, Atari skulle tilsyneladende ha fået besked på at holde spillet tilbage indtil september, da salgstallet af 360 konsoller på verdensplan, ikk var tilfredsstillende nok lige pt. :?
Herre øv!!! Havde ellers lige glædet mig til juni. Men hvad fan, så har de jo masser af tid til at finpudse spillet :)


Tror nu helt ærligt også der må være noget om status på spillet. De kunne sikkert godt presse sig klar, men hvis konsol status er for lav bruger de bare tiden til at gøre det endnu mere komplet... Gerne gerne.. :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Anastacio » 22. apr 2006 16:34

Jeg køber det nok i sommeren 07' (kan ikke før), men vil først læse spilleres erfaringer med spillet før det købes.

Er dog blevet en smule interesseret i spillet på det sidste på grund af de små detaljer. Bare det at kunne rulle vinduerne ned, tænde lygterne og have fuld kontrol over ens bil. Også det at man skal købe tøj til ens racer i forskellige tøjbutikker ser cool ud.

Racerspil er dog slet ikke min favorit genre, og Test Drive er ikke den mest solide serie derude. Jeg venter og ser, og køber det eventuelt på tilbud engang i sommeren 07'. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf D-tox » 22. apr 2006 16:36

Den film som der er linket til et stykke oppe, med Spyker Spider c8'eren er da fuldstændig galt grafik, det kan PGR3 altså ikke hamle op med..... punktum!
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf DeeKay » 22. apr 2006 16:54

D-tox skrev:Den film som der er linket til et stykke oppe, med Spyker Spider c8'eren er da fuldstændig galt grafik, det kan PGR3 altså ikke hamle op med..... punktum!


Ville hellere se lidt når man kører... Det der garage-lir kan vi jo ikke lugte brændte dæk og høj-oktan af ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster