Xboxlife forum

Race i aften d. 20?

Spil med fart på

Indlægaf Jaiz » 20. apr 2006 16:44

DeeKay skrev:
Jaiz skrev:btw drenge køb jer et vga stik så i bare kan sætte det til computeren så kan i game selvom de ser de åndsvage serier de nu ser :)


He he, ja rigtigt nok, men det er bare forskellige rum de to skærme står i... og vil sgu ikke på kompromis med fladskærmen ;)

Men de nye biler er da fede nok, synes sgu nogen af de sjoveste vi kørte i går var de klasser der lå under A - meget mere race og mindre 300km/t i muren...! he he :D


hvis du har hdtv kan jeg forstå dig hvis du har et alm tv kan jeg ik gfx på min fladskærm i forhold til mit tv puh ha der er stor forskel og fladskærmen river fandma tvet rundt i kvalitet :)
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf Niki Lauda DK » 20. apr 2006 19:13

Jeg er med. I sender vel en invite når i starter?!
Senest rettet af Niki Lauda DK 20. apr 2006 19:14, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Novotex » 20. apr 2006 19:14

Jeg er også frisk iaften :wink:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Nygaard » 20. apr 2006 19:56

Kommer nok først på engang over midnat, hvis i andre stadig kører :? Og det blir nok med en lille skid på, fadølsfest nede i byen :D Håber ikk man kan få klip i kortet for at køre sprit i PGR :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf DeeKay » 20. apr 2006 21:47

Nygaard21DK skrev:Kommer nok først på engang over midnat, hvis i andre stadig kører :? Og det blir nok med en lille skid på, fadølsfest nede i byen :D Håber ikk man kan få klip i kortet for at køre sprit i PGR :D


ha ha god stil... persoligt hopper jeg på nu og gamer nok mindst et par timer :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf DeeKay » 21. apr 2006 01:43

Skidt da jeg endelig kom på ved 22.30 tiden var der vist fyldt i det spil i spillede i... Så nuppede lidt GRAW ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf TipsyMark » 21. apr 2006 08:11

Det var hyggeligt selv om jeg ikke nåede at være så meget på... Det må vi gøre igen :-)
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf Niki Lauda DK » 21. apr 2006 08:11

Det var sgu sjovt at spille i går. Det må vi gøre en anden dag igen :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Nygaard » 21. apr 2006 10:42

Kom først på klokken halv et og der var folk smuttet :(
Nogen der skal køre i aften???
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster