Xboxlife forum

Race i aften d. 20?

Spil med fart på

Race i aften d. 20?

Indlægaf DeeKay » 20. apr 2006 10:01

Hej alle..

Nu har vi efterhånden en hel del der er friske på race i PGR3. Vi var nogle stykker der fik kørt ret fede løb i går, Djruth, Jayz, LightyearDK og undertegnede blandt andet, så ville lige gøre opmærksom på vi nok gentager det i aften hvis folk er friske? Kunne være fedt at køre fulde løb kun med Danskere?

Billede

selv er jeg først klar efter 21.30 men go for it...

Må jeg evt. foreslå vi i aften racer i de nye biler fra Race pack? Så som Aston martin V8, Audi RS4 m.m. - kunne være god stil lige at race gaderne tynde i dem?
Senest rettet af DeeKay 20. apr 2006 14:21, rettet i alt 1 gang.
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf TheMadMan1 » 20. apr 2006 10:14

Ja god ide,men kan ikke i aften da jeg arbejder om natten i øjeblikket,men håber det bliver sjovt;)
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf bhemmingsen » 20. apr 2006 11:17

Jeg skal da prøve at se om jeg ik kan få sat lidt tid af... lidt svært når man har en datter på lige over et år
Billede
bhemmingsen
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Lightyear dk » 20. apr 2006 11:20

Jeg er på.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Nygaard » 20. apr 2006 13:09

Satser på at være klar til at ræse med jer københavnergutter igen i aften, det var sgu hyggeligt i går aftes :D Men kommer først på engang efter ti, regner jeg med...

Med hensyn til biler, har jeg ikk anskaffet speed packen endnu, så jeg har kun Aston Martin V8 Vantage :?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Tep0y » 20. apr 2006 13:11

Ikke for noget, men er det ikke d. 20 du mener?
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf TipsyMark » 20. apr 2006 14:08

Så snart konene har fået set sine serier og div bolig programmer kommer jeg nok også på i aften :-) Må de at få købt et extra tv til soveværelses så man kan smide hende derind og side i stuen og spille i fred.... lol
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf DeeKay » 20. apr 2006 14:21

Tep0y skrev:Ikke for noget, men er det ikke d. 20 du mener?


Sorry, det er rettet....

Ja når damen er færdig med at bruge TV'et kan vi komme til og køre lidt race...

Ja Nygaard du må lige ud og race med hovedstaden igen i aften ;-)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Lightyear dk » 20. apr 2006 14:58

Speed pack hermed købt lige nu.

Så er jeg klar til i aften.

Til dem der ikke har købt speedpack, man kan jo bare køre nogle andre biler inde for klassen, det går jo nok alt sammen. :D
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf PETER HELGE » 20. apr 2006 15:51

Jeg prøver om det kan gi' sig.
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Jaiz » 20. apr 2006 15:54

Jojo er klar som altid tror jeg osse ruth er, dog synes jeg de nye biler suxs men hva fan jeg er ligeglad men det var fandma grinern igår :)
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf Jaiz » 20. apr 2006 15:58

btw drenge køb jer et vga stik så i bare kan sætte det til computeren så kan i game selvom de ser de åndsvage serier de nu ser :)
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf DeeKay » 20. apr 2006 16:07

Jaiz skrev:btw drenge køb jer et vga stik så i bare kan sætte det til computeren så kan i game selvom de ser de åndsvage serier de nu ser :)


He he, ja rigtigt nok, men det er bare forskellige rum de to skærme står i... og vil sgu ikke på kompromis med fladskærmen ;)

Men de nye biler er da fede nok, synes sgu nogen af de sjoveste vi kørte i går var de klasser der lå under A - meget mere race og mindre 300km/t i muren...! he he :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Nygaard » 20. apr 2006 16:18

DeeKay skrev:
Jaiz skrev:btw drenge køb jer et vga stik så i bare kan sætte det til computeren så kan i game selvom de ser de åndsvage serier de nu ser :)


He he, ja rigtigt nok, men det er bare forskellige rum de to skærme står i... og vil sgu ikke på kompromis med fladskærmen ;)

Men de nye biler er da fede nok, synes sgu nogen af de sjoveste vi kørte i går var de klasser der lå under A - meget mere race og mindre 300km/t i muren...! he he :D


Vil jeg godt gi dig ret i DeeKay, der er lidt mere konkurrence i de små klasser, og ikk så meget spinnen ud :D Nogle af det hurtige biler kan godt være ret stride at ha´ med at gøre for den utrænede. Nævner F50 GT i flæng :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf DeeKay » 20. apr 2006 16:30

Ja både for den utrænede, men til tider har jeg da også set mange af de hardcore have problemer i de vogne... Så der er meget mere med at ligge perfekt i sving m.m. i de mindre klasser... For der er det sgu til at ramme curbs m.m. ordenligt :D
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster