Xboxlife forum

Forza 3 - Design/show off tråden

Spil med fart på

Indlægaf Agrolyte » 25. okt 2009 15:43

Morten Skou skrev:Jeg kunne sgu godt tænke mig en bil med et Xboxlife logo - men har slet ikke tålmodigheden til det :(


Der var da faktisk en fed idé til en konkurrence. Design den fedeste bil med Xboxlife logo. Vinderen kåres ved afstemning i forumet 8)
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Blade Dk » 25. okt 2009 15:44

det var der en af i forza 2
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Kabura » 25. okt 2009 17:32

Har søgt lidt på forum, men kan ikke finde ud af hvordan man sætter billeder ind.
Når du står i lort til halsen, er det et dårligt tidspunkt at hænge med mulen.
Kabura
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf DKKjeldsen » 25. okt 2009 17:34

Gå ind på http://forzamotorsport.net og log ind med din Live konto. Du skal på forhånd have tage et billede in-game, gemt det og derefter sagt du vil uploade det pågældende billede. Dine billeder vil således ligge inde på ovenstående side.
DKKjeldsen
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Indlægaf Kabura » 25. okt 2009 17:38

Ja så langt var. men jeg tænke på xboxlife´s forum :)
Når du står i lort til halsen, er det et dårligt tidspunkt at hænge med mulen.
Kabura
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Kabura » 25. okt 2009 18:23

Nå så fandt jeg ud af det.

Her er min Datsun 510, den er skam tunet og kører som en drøm :)

Billede

Billede
Når du står i lort til halsen, er det et dårligt tidspunkt at hænge med mulen.
Kabura
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf magneX » 25. okt 2009 23:59

her er mit lille projekt :)

Billede
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 26. okt 2009 00:30

min toyota! :D
Billede
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Callista » 26. okt 2009 09:57

Magnex, er det nu jeg skal fortælle dig at RalliArt er Mitsubishi's afdeling ;) btw smider min Abarth op lige om lidt ;)
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Indlægaf Jake242 » 26. okt 2009 10:17

Morten Skou skrev:Jeg kunne sgu godt tænke mig en bil med et Xboxlife logo - men har slet ikke tålmodigheden til det :(


Jeg kunne da godt lave et logo til dig for lidt ingame credits :wink:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Callista » 26. okt 2009 10:41

nå det vil bare ikke virke.. har uploadet billeder, men den vil ikke gå ind på my forza.. nå så må de vente til senere
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Indlægaf Jake242 » 26. okt 2009 10:42

Dumt spørgsmål... hvordan uploader man et ingame FM3 foto til internettet så det er synligt her?

i FM2 kunne man gøre det via forzamotorsport.net, og det kan man vel også nu... det er bare hvordan?

Har det noget at gøre med at man skal installere Microsoft Silverlight for at kunne bruge funktionen?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf McDevil » 26. okt 2009 12:43

Nu har jeg lavet et xboxlife logo. Men kan ikke komme ind på mine billeder på Forzas hjemmeside
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf Kabura » 26. okt 2009 12:49

Jake242 skrev:Dumt spørgsmål... hvordan uploader man et ingame FM3 foto til internettet så det er synligt her?

i FM2 kunne man gøre det via forzamotorsport.net, og det kan man vel også nu... det er bare hvordan?

Har det noget at gøre med at man skal installere Microsoft Silverlight for at kunne bruge funktionen?


Når du kører i spillet med den bil du godt vil tage billeder af, trykker du på start knappen, og vælger photo mode.

Når du så har taget et billed, bliver du spurgt om nogle forskellige ting bla. om du vil uploade det til Forzamotorsport.net, det siger du så ja til.

Derefter kan du så inde på din profil på Forzamotorsport.net, downloade det til din pc, og derefter uploade det til xboxlife.

Håber det hjalp :)
Når du står i lort til halsen, er det et dårligt tidspunkt at hænge med mulen.
Kabura
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Cowrider » 26. okt 2009 12:50

jeg kan godt logge ind på forzamotorsport.net men kan ikke gå ind på my forza er det kun hos mig?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster