Xboxlife forum

Forza 3 - Design/show off tråden

Spil med fart på

Indlægaf Anonymous22 » 26. okt 2009 20:35

Tbigum skrev:
Stronghold skrev:Her er mit første design:) En Koenigsegg CCGT (Grov maskine)...

Billede

Edit: Kan ikke engang få thumbs af billederne til at virke???

Kan ikke komme ind på mine billeder på forzamotorsport.net? Kan downloade, men ikke åbne dem:-/ Der kommer en skærm med tekst, som siger: We're currently preparing a suite of new Forza Motorsport 3 web features for the official European launch of the game later this week, so please see this as just a preview of good things to come in the following days.

Hmmm.....

Du skal ikke trykke på billedet, men download, så får du billedet ned på din pc.


I know;) Der popper bare en side op hvor der står: We're currently preparing a suite of new Forza Motorsport 3 web features for the official European launch of the game later this week, so please see this as just a preview of good things to come in the following days. + en masse om hvad man kan forvente af det nye forzamotorsport.net
Anonymous22
 


Indlægaf JacDG » 26. okt 2009 21:00

Bare lidt random, som blev ganske pænt (IMO)

Billede :D
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf BOOM » 26. okt 2009 21:07

En bil jeg hurtigt lige fik lappet sammen. Det ville være fedt med noget feedback.

Billede
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf donandersen » 26. okt 2009 21:39

Billeder af min Ferrari f430 fcm edt.:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

beklager den dårlige billedkvallitet. Men kan ikke rigtig få uploadet billeder fra FM2, og når jeg nu havde brugt så meget tid på det, SULLE den uploades, så det blev med mobilkamera xD
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Indlægaf A42Merlin » 26. okt 2009 22:13

Her er min EFB udgave så :)

Billede

Billede
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Indlægaf McDevil » 26. okt 2009 22:24

Her mine designs sat på min bil med ny farve.

Billede

Men tro da vist lige den er mørke nok i nu. Hvis nogen synes de har ramt den nogenlunde rigtige farve, sige endelig til
Senest rettet af McDevil 26. okt 2009 23:18, rettet i alt 1 gang.
Billede

Winners never quit, quitters never win!
McDevil
Niveau 4
 
Indlæg: 488


Indlægaf LazzR » 26. okt 2009 22:34

Ds13 DK og HumanBirdZ jeg synes jeres biler er pisse fede.. Er helt vild med at det er enkelt, og at der alligevel er mange former :)

Min Evo \:D/
Billede
Billede
Billede
Billede

Og lavede et hurtigt design til kæresten :P

Billede
Billede


Btw admins, kan vi ikke få låst de andre Forza 3 tråde som omhandler billeder / designs så vi holder alt i én tråd? :)
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Don_O » 27. okt 2009 00:02

Har lavet det her klan-logo på bestilling, det tog et par timer, fik lige 1 mil for det, sweet.
Billede
Billede
Billede
Det er lavet af 332 lag
Hellere mange jern i ilden, end ild i jernet.
Don_O
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Indlægaf DKHellraiser » 27. okt 2009 00:04

Billede

Mit ynglingsband... mangler lidt endnu, men der er fandme mange streger på det nye Metallica cover :twisted:
[img]http://share.xboxlife.dk/file/mgq3y2vkngnknjcyngiwngfkmzdintziyje4zmfjnji.jpg[/img]
DKHellraiser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf magneX » 27. okt 2009 00:05

Tbigum skrev:Her er lige et par stykker af Subaru'en :D

Billede
Billede
Billede


Den er sku gennemført ! :)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf DKHellraiser » 27. okt 2009 00:09

Billede
Det er fra Forza2. skide ireterrende at man ikke kan få sine gamle paintjobs med, det tager jo godt og vel 2-3 timer hvis det skal se ordentligt ud...
[img]http://share.xboxlife.dk/file/mgq3y2vkngnknjcyngiwngfkmzdintziyje4zmfjnji.jpg[/img]
DKHellraiser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf DKHellraiser » 27. okt 2009 00:17

Billede

Billede

Billede

Ja der er sgu nok små 10timers arbejde der, for fanden det kunne være nice hvis de kunne flyttes til forza3 :evil:
[img]http://share.xboxlife.dk/file/mgq3y2vkngnknjcyngiwngfkmzdintziyje4zmfjnji.jpg[/img]
DKHellraiser
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf BHFanatic » 27. okt 2009 00:56

Min første :)

Seat Leon Supercup, 442 heste :D

Billede
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Indlægaf LazzR » 27. okt 2009 01:34

Så fik jeg lavet et nyt design :) BMW M3 fungerer perfekt til drifting ! :twisted:

Billede

Billede

Billede
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Rechain » 27. okt 2009 06:34

Troede kun det sku være biler fra Forza 3 og ik også fra 2'eren som nogen poster?
Har ik selv lavet noget specielt endnu, men har bare købt lidt til mine biler.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster