Xboxlife forum

Formel 1-XBOX 360

Spil med fart på

Formel 1-XBOX 360

Indlægaf TheMadMan1 » 12. mar 2006 14:16

Har lige sidet og set Formel 1 og kom så til at tænke på at jeg ikke har set nogen steder at hvornår der kommer et Formel 1 spil,er der nogen der ved noget om det.

Det kunne sq være vildt med 22 biler over LIVE og der til hørne 56 omgange et eller andet sted i verden med de der til hørne regler for 2006 :)
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Formel 1-XBOX 360

Indlægaf Pr3dator DK » 12. mar 2006 14:19

TheMadMan1 skrev:med de der til hørne regler for 2006 :)
Et bilspil med sort flag til folk der krascher ind i andre biler, eller på anden måde saboterer løbet ville være sååååååå fedt!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Formel 1-XBOX 360

Indlægaf Alex DK » 12. mar 2006 14:34

TheMadMan1 skrev:Har lige sidet og set Formel 1 og kom så til at tænke på at jeg ikke har set nogen steder at hvornår der kommer et Formel 1 spil,er der nogen der ved noget om det.


Det er ikke uden grund, at du ikke har set en annoncering af et Formel 1 spil til xbox360. Der udkommer nemlig aldrig sådan et spil til konsollen, da Sony har en eksklusiv aftale på Formel 1, svjh til og med 2012.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Carsten O » 12. mar 2006 15:29

Der kan da sagtens komme et Formel 1 spil til 360'eren - bare uden de officielle kørere selvfølgelig...
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Formel 1-XBOX 360

Indlægaf Devel One » 12. mar 2006 16:17

Alex DK skrev:
TheMadMan1 skrev:Har lige sidet og set Formel 1 og kom så til at tænke på at jeg ikke har set nogen steder at hvornår der kommer et Formel 1 spil,er der nogen der ved noget om det.


Det er ikke uden grund, at du ikke har set en annoncering af et Formel 1 spil til xbox360. Der udkommer nemlig aldrig sådan et spil til konsollen, da Sony har en eksklusiv aftale på Formel 1, svjh til og med 2012.


gælder det også bilerne eller er det kun kørerne de har retighederne til :?:
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Re: Formel 1-XBOX 360

Indlægaf Alex DK » 12. mar 2006 17:30

Devel One skrev:gælder det også bilerne eller er det kun kørerne de har retighederne til :?:

Det er selvfølgeligt både kørerne og bilerne fra indeværende sæson, som Sony har erhvervet sig rettighederne til.

Carsten O skrev:Der kan da sagtens komme et Formel 1 spil til 360'eren - bare uden de officielle kørere selvfølgelig...


Selvfølgeligt kan der det, det kommer dog næppe til at ske. Uden de officielle licenser er der intet grundlag for en udgivelse, da antallet af potentielle købere er stærkt begrænset.

Eksempelvis da EA købte rettighederne til NFL valgte både Sony og Sega prompte at droppe deres respektive serier (ESPN og Fever), selvom begge havde relativt stor succes. De kunne sagtens have fortsat deres spilserier med opdigtede hold og spillere. Man når dog ikke langt uden de officielle licenser.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Niki Lauda DK » 16. mar 2006 15:19

Det er da lidt ærgeligt, men når man spiller online er det jo alligevel ikke schumacher og de andre kørere man er oppe imod, så det vil da sælge godt uanset hvem, der er på forsiden af coveret (medmindre det er Johnny Madsen, selvfølgelig :lol: ).
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf DeeKay » 8. apr 2006 16:48

Ja jeg ville satme også kysse det velkommen i min konsol hvis der kom F1.. Samme regler og kval m.m. men hvis Sony skal være latterlige må de gerne lave noget der minder MEGET om det men bare er unavngivne.. Som sagt skal der stå Dee Kay og ikke Schummi på den når jeg racer ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf PETER HELGE » 8. apr 2006 19:05

uhh! jeg vil hellere have super bilerne i Le mans. :P
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Casper C » 8. apr 2006 19:11

Ja lave et spil med den amerikanske og europæiske le mans serie, også slutte af med det rigtige le mans 24 timers løb, hvor man kører i den Audi R10 TDI med 600hk og 1100 NM
Casper C
Niveau 4
 
Indlæg: 618


Indlægaf PETER HELGE » 8. apr 2006 19:13

Jahhhhhhhhhhhaaaa! det ville være sagen og med fed grafik(et must).
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf DeeKay » 17. apr 2006 13:25

nu må Sony bare tage sig sammen og droppe det monopol med F1 licensen.. Lad os da få det ud til alle konsoller - også Nintendo folket
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf EvilNinjaMoby » 17. apr 2006 13:31

DeeKay skrev:nu må Sony bare tage sig sammen og droppe det monopol med F1 licensen.. Lad os da få det ud til alle konsoller - også Nintendo folket

Hvad med at lange ud efter FIA, som har solgt rettighederne!??

Kan ikke lige helt forstå hvorfor Sony skal fremstå som slyngler - de har betalt kassen for licensen, og så er den vist ikke længere... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Scooter dk » 17. apr 2006 16:13

Ja det er s** surt at Sony har købt rettighederne til F1. Det er også grunden til at jeg bliver nød til at købe en ps3 :( Men det bliver fedt at kunne køre nogle af F1-banerne i Moto Gp 06 :D
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Indlægaf DeeKay » 17. apr 2006 21:56

EvilNinjaMoby skrev:
DeeKay skrev:nu må Sony bare tage sig sammen og droppe det monopol med F1 licensen.. Lad os da få det ud til alle konsoller - også Nintendo folket

Hvad med at lange ud efter FIA, som har solgt rettighederne!??

Kan ikke lige helt forstå hvorfor Sony skal fremstå som slyngler - de har betalt kassen for licensen, og så er den vist ikke længere... :)


Rigtigt nok, det er jo fair nok de gør hvad de kan - men på den anden side ( jo det er jo FIAs skyld) burde de jo bare ikke sælge til producenter der ikke vil lave til andet end sin egen boks... Lad dog nogen få den der laver til alt.... FIA har tænkt lidt for meget på det gode bud de fik på licensen :( :cry:
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster