Xboxlife forum

Full Auto får blot 55% i Official Xbox Magazine

Spil med fart på

Full Auto får blot 55% i Official Xbox Magazine

Indlægaf kaizer » 6. feb 2006 23:32

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/ ... ull%20auto

Jeg ved godt det bare er en enkelt anmeldelse, men hvis den bare er det mindste fyldestgørende, er det sku' sørgeligt.

Jeg har aldrig helt forstået, hvorfor der bruges måneder og år på at lave et spil, der efterfølgende får så ringe kritik; især når det er til en ny og forbedret konsol.

Alle producenter arbejder vel med at teste spillet grundig (og forhåbenligt uvildigt!) inden det sendes på gaden, men alligevel ses det for ofte at det går galt.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Dr_Gonzo » 6. feb 2006 23:47

Der er nogen ting man ikke kan rette op på, ligegyldigt hvor meget man tester... En af de ting er konceptet biler med våben, det har sq været en død sild siden Carmageddon 2.
Senest rettet af Dr_Gonzo 7. feb 2006 06:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf MirageDK » 6. feb 2006 23:48

Ja jeg fandt heller ikke demoen særlig spændende.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf kaizer » 6. feb 2006 23:52

Det er jeg ikke helt enig i... Jeg husker jeg spillede en del Roll Cage 1 og 2 på Playstation 1, og fandt det meget underholdende, men det var selvfølgelig også før Ps2 og div. xbox'e
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf RazorOne DK » 7. feb 2006 00:13

Jeg syntes til gengæld at Full Auto DEMO'en er det sygeste adrenalin kick ! :D

Selvfølgelig er det måske lidt tamt, men action mangler det sgu ik... Og IMO behøver alle spil jo ik og være total perfekte på alle områder... Ska sgu oxo bare være plads til lidt ren action ! ;)

Og det levere Full Auto godt ! 8)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf JackRandom » 7. feb 2006 03:25

ja, jeg har også savnet den slags spil, som handler om bare total carnage, en skam at carmageddon serien døde :P det var for fedt :) jeg er ret sikker på at der bliver masser af timers underholdning i dette, mod andre online :)
desuden så er jeg vild med at bilerne ikke reagerer "realistisk" så man glider af h.. til i svingene. og bare kan køre og smadre hinanden.
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Cider X » 7. feb 2006 20:05

Det minder mig on en forskruet blanding af Burnout og det gamle Vigilante 8 til PSX.
Prøvede demoen og var ikke imponeret.
Cider X
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf Hanky » 7. feb 2006 20:23

Ligeledes imponerede den demo mig heller ikke. Havde i det mindste håbet på et lille nostalgi-kick, da det var SEGA, men nej - ikke i denne omgang.

For mig blev det ved demo'en :)
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf MiLuA » 7. feb 2006 20:38

Er der nogen andre her der har prøvet "Have a nice day" til PC. Det var virkelig også sjovt.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf the bifoman » 7. feb 2006 20:45

prøvede demoen - prøv at sætte det op imod burnout 3? ej, det jolder sgu ikke..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf S Dark » 7. feb 2006 21:11

the bifoman skrev:prøvede demoen - prøv at sætte det op imod burnout 3? ej, det jolder sgu ikke..
Der er heller ikke våben i burnout 8) Jeg skal eje det spil, jeg syns det er et sygt adrenalin kick man får, bare af demoen (jeg høre nok til dem der ikke rigtig har oplevet biler med våben før, da jeg stadig er rimelig ung i gaming området) men det spil er sygt angående skader og de fede våben og musik der bliver hurtigere og hurtigere, så man virklig lever sig ind i spillet, er totalt uenig med jer der syns den ser kedelig ud, da jeg nemt kan forestille mig utrolig meget action over Live og bare single player! og efter hvad jeg har læst ga OXM da den 5/5.. :-s og andre steder ser den meget godt ud!
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf MirageDK » 7. feb 2006 21:14

Avg Ratio: 65% ifølge gamerankings:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/ ... ull%20auto

Så nej tror faktisk ikke det bliver så anmelder rost. Men selvfølgelig skal man lige vente og se hvad vores egne anmeldere her på Xboxlife siger til det først ;)
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Hanky » 7. feb 2006 21:23

S Dark>

OXM gav det ikke 5/5, men derimod 5,5 / 10 :P
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf MirageDK » 7. feb 2006 21:26

Godt set Hanky ^^
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf EvilNinjaMoby » 7. feb 2006 21:47

He he, der røg den stilling som aktiehandler, S Dark... ;) :D

Nå, må hellere tjekke demoen ud - så jeg ved hvad I andre taler om... 8)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster