Xboxlife forum

NFS MW, hakker...

Spil med fart på

Kører det spil altid flydende med det gule composite kabel ?

Ja
6
26%
Nej
5
22%
Ved ikke
12
52%
 
Afgivne stemmer : 23

NFS MW, hakker...

Indlægaf Triton » 14. dec 2005 10:23

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan NFS kører hos andre 360 gamere. (gamedemoen kan hentes fra marketplace) Noget der sprang mig i øjnene første gang jeg skulle starte dette, var at der på vej i "garagen" var nogle ryk. Altså ikke flydende grafik.
Inde i spillet er det ikke meget bedre, det hakker ret ofte synes jeg.
Ikke noget man kunne forvente af en next gen konsol :(

Er lidt nærvøs for om M$ har send nogle anden rangs (mandags) modeller i omløb. Jeg har spugt M$ support, men de har endnu ikke svaret.

Jeg har prøvet at køre PAL 50 & 60, med composite samt advanced scart kabel. Selv med VGA kabel hakker det.

Har spillet en del COD2 det kører udemærket selv i 1280*1024 med VGA.
Jeg håber at kunne finde ud af om det er min udgave af NFS eller konsollen der er noget galt med (Det er nok mig der er problemet eller...:)

Undertegene følger også spændt debatten om antialiasing, synes også at mangle noget i NFS.
Triton
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf PainedBoot » 14. dec 2005 11:49

Har selv NfS: MW og det er intet problem... Prøvede så og hente demo. af en eller anden sjov grund. og den gjorde lige præcis som du beskriver nu. har også prøvet kameo og den hakker også lidt i introén... hvis det er en demo af nfs mw du har prøvet så bare rolig i det fulde er det intet ;).

Tror bare ikke at udviklerne har været så skrabe til og lave de "små" demoer færdig ;)

men jeg har intet problem...
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Triton » 14. dec 2005 12:08

Aha, nu bliver det spændende. Jeg har nemlig også købt (NFS MW) spillet !
Mht. kameo introen blev det løst hos mig hva. -> Pal 60.
Senest rettet af Triton 14. dec 2005 12:53, rettet i alt 1 gang.
Triton
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf PainedBoot » 14. dec 2005 12:19

i selveste spillet er der intet.. ved mig...
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Slimjay DK » 14. dec 2005 13:32

Jeg har samme problem med NFS samt NBA Demo'en som kan downloades.

Har også problemet i PDZ i de cutscenes der er.

Det er noget bæ og mega belastende :evil:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Slimjay DK » 14. dec 2005 13:32

Slimjay DK skrev:Jeg har samme problem med NFS samt NBA Demo'en som kan downloades.

Har også problemet i PDZ i de cutscenes der er.

Det er noget bæ og mega belastende :evil:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Triton » 14. dec 2005 13:58

Hvis det kun var i demo'erne kunne jeg nok acceptere det.
Men sq ikke når man har givet Kr. 500,- eller mere for et spil !
Ergo må der være flere versioner af hvert spil ude !?!
Triton
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Cowrider » 14. dec 2005 14:20

jeg har INGEN problmer med spiller og det hakker ik spiller på min 28" widescreen 100hz tv fra philips der er ingen problmer i spillet og der er smuk billed kvalitet
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


hey

Indlægaf Kehaan » 14. dec 2005 16:27

Hey.

Jeg har Kameo og der hakker introen også. Men så er der altså heller ikke mere og spillet køre fyldende.

Fra Kehaan.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: NFS MW, hakker...

Indlægaf Grobutten(DK) » 14. dec 2005 16:57

[quote="Triton"]Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan NFS kører hos andre 360 gamere. (gamedemoen kan hentes fra marketplace) Noget der sprang mig i øjnene første gang jeg skulle starte dette, var at der på vej i "garagen" var nogle ryk. Altså ikke flydende grafik.
Inde i spillet er det ikke meget bedre, det hakker ret ofte synes jeg.
Ikke noget man kunne forvente af en next gen konsol :(

Er lidt nærvøs for om M$ har send nogle anden rangs (mandags) modeller i omløb. Jeg har spugt M$ support, men de har endnu ikke svaret.

Jeg har prøvet at køre PAL 50 & 60, med composite samt advanced scart kabel. Selv med VGA kabel hakker det.

Har spillet en del COD2 det kører udemærket selv i 1280*1024 med VGA.
Jeg håber at kunne finde ud af om det er min udgave af NFS eller konsollen der er noget galt med (Det er nok mig der er problemet eller...:)

Undertegene følger også spændt debatten om antialiasing, synes også at mangle noget i NFS.[/quote]

Hej

Jeg købte en 360 med NFS MW sidste Søndag, da jeg satte DVDen
i crashede spillet efter få sekunder, jeg prøvede så at sætte en
DVD film på men der var ingen problemer, jeg gik så på
XBOX LIVE og downloadede alle de demoer der er, og der var ingen
problemer med at spille dem. Kørte så i BILKA for at få dem til
at afprøve spillet med det kunne de ikke da de ikke havde flere
360ere, fik så spillet byttet og kørte hjem med en ny DVD NFS MW og
satte den i maskinen, men nu skriver den at den ikke kan genkende DVD skiven, skal lige sige at det gjorde den også med den gamle skive de
sidste 10 gange jeg prøvede.....

Så det ser ud til at jeg må sende 360 til reparation på et tidspunkt,
er ikke meget for at gøre det lige nu da den jo så nok er
væk i juleferien.....
Grobutten(DK)
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Triton » 14. dec 2005 17:11

Autch, det lyder surt og så lige op til jul...

Har en kammerat der også har problemer med sit drev (Kameo skriver at disken er ridset) og nej boxen er ikke blevet rystet mens drevet har kørt :roll:

Jeg ville være tilfreds hvis det bare var min NFS version der er problemet, så jeg kunne nøjes med at bytte denne.
Triton
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf PainedBoot » 14. dec 2005 18:48

Hmm..

Lyder mærkeligt.. har Most Wanted og Amped 3.. og har intet problem der.. har ingen hakker eller lignende.. tror seriøst ikke på at M$ sender noget "utestet" ud til befolkningen.
Der må værer en anden grund..
men hvilken.????

//PainedBoot
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf ReVaN » 14. dec 2005 19:57

det er et ondt komplot, som hitler, stalin, mao og Bob Dole er hovemændene i... eller ?
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf PainedBoot » 15. dec 2005 16:47

Revan skrev:det er et ondt komplot, som hitler, stalin, mao og Bob Dole er hovemændene i... eller ?


Haha sådan kan man da også forklarer det ;).. men mon dog det er så slemt.... :roll:
Hvem ved.. :P
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf DeeKay » 18. dec 2005 11:35

Gamereactor og mange andre har jo også skrevet spillet (NFS:MW) langt fra er optimeret til 360'eren... Tror måske der er stor forskel på hvor meget vi hver især kræver af frames før vi synes det er smukt... Jeg synes i hvert fald ikke det er godt nok i et par af EAs spil der er "konverteret" til 360eren, hvorimod min bror er ret vild...
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster