Xboxlife forum

PGR 3 career achievements

Spil med fart på

Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 21:19

aKaMiluA DK™ skrev:Jeg har ikke svært ved cone challenges, heller ikke på platin. I skal bare bruge RUF Superar Concept, som i unlocker ved rank 1. Med den er det ingen problemer. Ellers kan i bruge Ultima GTR, den er også god.


kan man købe ultima gtr? til hvor meget? mit live gold er udløbet køber et år i morgen der kan vi begynde igen :D :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf DeeKay » 11. jan 2006 21:36

counter heroes skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Jeg har ikke svært ved cone challenges, heller ikke på platin. I skal bare bruge RUF Superar Concept, som i unlocker ved rank 1. Med den er det ingen problemer. Ellers kan i bruge Ultima GTR, den er også god.


kan man købe ultima gtr? til hvor meget? mit live gold er udløbet køber et år i morgen der kan vi begynde igen :D :D


Købte lige et år i dag, det er sgu billigst og ved jeg får det brugt ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 21:41

counter heroes skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Jeg har ikke svært ved cone challenges, heller ikke på platin. I skal bare bruge RUF Superar Concept, som i unlocker ved rank 1. Med den er det ingen problemer. Ellers kan i bruge Ultima GTR, den er også god.


kan man købe ultima gtr? til hvor meget? mit live gold er udløbet køber et år i morgen der kan vi begynde igen :D :D


Ja den er rigtig billig. Under 100.000 credits.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 21:42

aKaMiluA DK™ skrev:
counter heroes skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Jeg har ikke svært ved cone challenges, heller ikke på platin. I skal bare bruge RUF Superar Concept, som i unlocker ved rank 1. Med den er det ingen problemer. Ellers kan i bruge Ultima GTR, den er også god.


kan man købe ultima gtr? til hvor meget? mit live gold er udløbet køber et år i morgen der kan vi begynde igen :D :D


Ja den er rigtig billig. Under 100.000 credits.


ok tak

ps: kan den køre stærkt?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 21:45

Det er en B-class bil. Så ja, den kører godt. Det er den jeg bruger, når jeg skal sætte rekorder med kudos i sole career.. Altså ind på leaderboards.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 21:56

aKaMiluA DK™ skrev:Det er en B-class bil. Så ja, den kører godt. Det er den jeg bruger, når jeg skal sætte rekorder med kudos i sole career.. Altså ind på leaderboards.


ok og som du sagde var den også perfekt til cone challenge ikke?

PS: DET BLIVER SJOVT OG SE HVEM DER ER BEDST AF OS 2 NÅR DET GÆLDER ONLINE RACE :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 22:00

counter heroes skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Det er en B-class bil. Så ja, den kører godt. Det er den jeg bruger, når jeg skal sætte rekorder med kudos i sole career.. Altså ind på leaderboards.


ok og som du sagde var den også perfekt til cone challenge ikke?

PS: DET BLIVER SJOVT OG SE HVEM DER ER BEDST AF OS 2 NÅR DET GÆLDER ONLINE RACE :D


Jamen det ved vi alle jo at jeg er, ikke noget at diskutere der.
Kom tilbage når du har øvet dig lidt mere, så kan vi snakke igen. :wink:
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 22:04

aKaMiluA DK™ skrev:
counter heroes skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Det er en B-class bil. Så ja, den kører godt. Det er den jeg bruger, når jeg skal sætte rekorder med kudos i sole career.. Altså ind på leaderboards.


ok og som du sagde var den også perfekt til cone challenge ikke?

PS: DET BLIVER SJOVT OG SE HVEM DER ER BEDST AF OS 2 NÅR DET GÆLDER ONLINE RACE :D


Jamen det ved vi alle jo at jeg er, ikke noget at diskutere der.
Kom tilbage når du har øvet dig lidt mere, så kan vi snakke igen. :wink:


hehe vi får at se :lol:

jeg er også blevet mindst double så god som får jeg bankede dig :D

vi tar e class
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 22:07

Okay, men det behøves vi ikke allerede at aftale nu.. Det tager vi over live, til den tid - måske fredag.

Resten tager vi over PB, så vi ikke spamer denne tråd til med noget de andre ikke gider at læse..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf MilitaryOrb » 12. jan 2006 10:23

nu skal jeg give jer et tip gå ind i en af de først speed test og tag den på den sværeste sværhedsgrad, det er den letteste måde at få et pro racer badge

:D
Billede
MilitaryOrb
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Counter Heroes » 12. jan 2006 14:13

MilitaryOrb skrev:nu skal jeg give jer et tip gå ind i en af de først speed test og tag den på den sværeste sværhedsgrad, det er den letteste måde at få et pro racer badge

:D


kan du også hjælpe med et tip til pro racer badge fordi den ved jeg ikke hvordan man klarer :(
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf EvilNinjaMoby » 12. jan 2006 14:33

:lol:

Ehhh, counter heroes... Tjek lige hvad han har svaret på... ;)

Men du tænker måske på en anden badge? :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Counter Heroes » 12. jan 2006 14:39

EvilNinjaMoby skrev::lol:

Ehhh, counter heroes... Tjek lige hvad han har svaret på... ;)

Men du tænker måske på en anden badge? :)



upsi ej en dum fejl jeg laver!!! :(


jeg mente style racer badge :lol:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf EvilNinjaMoby » 12. jan 2006 14:55

Tjek Novotex' indlæg, nederst side 2 i denne tråd - der er et link... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Counter Heroes » 19. jan 2006 19:39

nogle der ved hvordan man bliver gotham hero? :(
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster