Xboxlife forum

PGR 3 career achievements

Spil med fart på

PGR 3 career achievements

Indlægaf Goose Fraba » 6. dec 2005 15:42

Er der nogen der ved, om man automatisk får achievement points for de lavere sværhedsgrader, når man eksempelvis gennemfører en offline career på platin? Den viser nemlig hele tiden kun den bedste medalje man har vundet på en bane og ikke nogen af de andre :?
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Voyager4DK » 6. dec 2005 15:48

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide..
Er igang med at gennemfører bronze og Silver.. Men lidt ærgeligt hvis jeg finder ud af at jeg ikke finde den laveste... Og så bliver det ret svært at holde styr på hvor langt man er nået med den, når man ikke kan se det..
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Goose Fraba » 6. dec 2005 17:28

Det ser ud til at den tæller alle lavere sværhedsgrader med op til den man har valgt, så der er vist ikke noget at være i tvivl om alligevel. :D Men hold op hvor er cone challenges svære allerede på hard/guld niveau. Må give fortabt efter de første 30 forsøg. :shock:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Rechain » 6. dec 2005 17:32

I ka tjekke hva I ska klare for at få Achievements her:

Hovedmenu --> Achievements --> Xbox360 Achievements --> Klik på de forskellige der er lukket, og se hva I ska gøre for at åbne for dem...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 2. jan 2006 20:14, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: PGR 3 career achievements

Indlægaf Chanozi » 6. dec 2005 18:28

Goose Fraba skrev:Er der nogen der ved, om man automatisk får achievement points for de lavere sværhedsgrader, når man eksempelvis gennemfører en offline career på platin? Den viser nemlig hele tiden kun den bedste medalje man har vundet på en bane og ikke nogen af de andre :?


Det Goose mener, er om man får sine archievements for feks. guld, ved at gennemføre på Platin ... Ja det gør man!

En anden ting der dog mangler lidt ved archievements, er at der jo også er badges man kan opnå.
Nogle af disse badges er langt sværer at opnå end archievements,
så jeg havde nu ønsket at nogle af de svære badges, var archievements istedet.
Jeg har tænkt mig at få alle badges, men så igen,
hvor fedt er det at bruge så meget tid på noget man ikke kan dele med andre?!
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 23:09

Hvad for biler skal jeg købe hvis jeg vil have alle eksotiske biler achievment?

er der en liste et sted eller er der en der kan dem i hovedet! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 2. jan 2006 23:15

prøv forums på bizare creations hjemmeside, men hvor mange her udover mig har Pro Racer Badge, for den er fandme svær at få :?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 23:19

Gamemakerman skrev:prøv forums på bizare creations hjemmeside, men hvor mange her udover mig har Pro Racer Badge, for den er fandme svær at få :?


Hvad er Pro racer badge?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 2. jan 2006 23:20

Det er hvor du skal vinde et løb i Carere mode på Platin og må kun bruge Manuel gear :?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 23:27

det tror jeg godt jeg kan hvis jeg bruger lidt tid på det, om et stykke tid kan du se det samme emblem ved mig, jeg har ikke fået spillet det så meget endnu...


Men er der nogle der kan ramse de eksotiske biler op???
Senest rettet af HunkyDory 2. jan 2006 23:30, rettet i alt 1 gang.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 2. jan 2006 23:29

Nej, men kan godt sige dig at det er svært at skifte på det helt rigtige tidspunkt, for bare en fejl så er du sikker på at tabe :S
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 23:30

Gamemakerman skrev:Nej, men kan godt sige dig at det er svært at skifte på det helt rigtige tidspunkt, for bare en fejl så er du sikker på at tabe :S



Bruger du ikke normalt manualgear?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 2. jan 2006 23:32

Hanniste skrev:
Gamemakerman skrev:Nej, men kan godt sige dig at det er svært at skifte på det helt rigtige tidspunkt, for bare en fejl så er du sikker på at tabe :S



Bruger du ikke normalt manualgear?


Nej, holder mig til Auto for det er for mig lidt svært at overskue et ræs med manuelt.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf MiLuA » 2. jan 2006 23:38

Jeg har Pro Racer Badge, og fik det ved andet forsøg.. Jeg gjorde det ved en Drift Challenges.. Og det var ikke spor svært.. I Drift Challenges skal du få et bestemt antal kudos inden tider ryger ud.. Det gode ved denne Challenge er at du ikke behøver at skifte gear særlig mange gange, du skal bare slide rundt..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Gamemakerman » 2. jan 2006 23:39

aKaMiluA DK skrev:Jeg har Pro Racer Badge, og fik det ved andet forsøg.. Jeg gjorde det ved en Drift Challenges.. Og det var ikke spor svært.. I Drift Challenges skal du få et bestemt antal kudos inden tider ryger ud.. Det gode ved denne Challenge er at du ikke behøver at skifte gear særlig mange gange, du skal bare slide rundt..


Troede kun det gjalt alm ræs :x
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster